voi tulla mustasukkaiseksi siitä, että mies juttelee jonkun toisen naisen kanssa? Sekö sitten on huomioimattomuutta ja "kiusaamista"? Hei haloo...
Miten aikuinen nainen
28
436
Vastaukset
- eivoitulla
ei voi tullakkaan.
- Ei niin, ei voi
tullakaan! nyt on taas vaan jotain juttuja vaan liikkeellä! tätä soppaa.. tulkintoja, pöhköjä -
- Ainoastaan
Ei niin, ei voi kirjoitti:
tullakaan! nyt on taas vaan jotain juttuja vaan liikkeellä! tätä soppaa.. tulkintoja, pöhköjä -
jos merkittävällä / kriittisellä hetkellä mies tekee "väärän" siirron, se voi olla hänelle kohtalokas valinta.
- palstainkuteitykkää
kyl se kuule näille palstaireneille on jo aikamoista kiusaamista, jos annat hetkenkin huomiota jollekkin toiselle naiselle. Se on kuin läpsy niiden pullaposkille.
- ,.-
aina puhelimessä
- se siinä vain
Kyllähän se kertoo jotain jos aina juttelee muiden kanssa mutta ei koskaan minun kanssa.
- Oletko kokematon?
Se kertoo vain, että jostain syystä ette ole kovin hyviä kavereita. Ei siihen kaveruutta vaadita, että tunteita voi olla.
- Punaiset Pullaposket
Kannattaisko siitä vetää ihan oikeat johtopäätökset ja jättää väärä henkilö lopullisesti rauhaan?
Sama viesti miespuolisille palstavinkujille.
- ei mulle
Laita ap. jotain tunnisteita jos noin käynyt. Milloin, missä, kuka jne.
HEi mä en odota meistä mitään, en oo odottanut enää pitkään aikaan. Enkä toivo edes sitä
Ohihan se on. Tajuan sen nyt kristallin kirkkaasti
- Kysyn vaan.
Miten voi aikuinen mies olla noin vainoharhainen?
- Ei mustia sukkia
Puhutko nyt livetapahtumista ja miten ilmenee?
- empä tiiä
ehkä haluaisi enemmän huomiota itselleen.
Sain itse vähän kysyvän katseen kun joku muu tuli höpisemään jotain, se tiulanne vaan pitää osata korjata seitten heti että toinen tietää kenelle ne tunteet kuuluu.- turhuuden turhuus
Toi alitus pätee muuten toisinkin päin.
- juuri niin
turhuuden turhuus kirjoitti:
Toi alitus pätee muuten toisinkin päin.
taidan itsekin käyttäytyä samalla tavalla, sinänsä aika hupaisaa.
Itse olen jotenkin oppinut siihen että vaikka siinä jonkun muun kanssa juttelee niin jos hän on näköetäisyydellä niin suon siinä samassa myös huomioni häneen.
Ei sitten tule niitä väärinkäsityksiä.
- kirjavaa
Riippuu tilanteesta.
- Juttele vaan..
En mä tuu mustasukkaiseksi. Mä juttelen miehille ja naisille. Hänen kanssa en ole, liikaa tunteita.
- mies 8+3
Hänen kanssa et siis juttele? No se johtaa siihen että hän juttelee muille, ei sulle, sit sä loukkaannut siitä ja et juttele hänelle ja hän ottaa itteensä ja ei juttele sulle.
- koko kuvio
syitä voi olla monia. näin hatarien tietojen perusteella, en lähde arvuuttelemaan, sillä kuvio voi olla monimutkaisempi, kuin aloitus antaa käsittää tai sitten ei.
- Psyykoloogi
Anna niitä esimerkkejä niin neuvotaan
- 1ajatus
Todennäköisesti on paljon monimutkaisempi. Tuollainen käytös viittaa siihen että luottamus ei toimi yhtään. Mitäs aloittaja on tehnyt että on menettänyt luottamuksen?
- tai suhde on
aluillaan ja mietiskellään että onko se nyt oikeasti kinnostunut minusta.
- jotain.
Jotkut ihmiset tekee sitä että huomioi vieraita enempi ja sitten esittää turhautunutta miten hänestä taas ollaan mustasukkaisia. Nauttivat kuitenkin tilanteesta. Osittain tekevät niitä tilanteita tahallaan jotta saavat marista samasta ja olla ns. väärinymmärrettyjä miehiä . Mustasukkaisuuteen yllyttäminen ei ole kovin viisasta.
En sano että ap. mutta olen ollut tekemisissä yhden tuollasen kanssa ja se oli kyllä tarpeeksi. Onneksi osasin kääntää mieleni pois ikävistä ajatuksista ja opetella olla välittämättä.
Jos huomioi toisia enemmän kuin omaa naistaan/miestään tai huomioi muita kivemmalla tavalla, niin ei se pitäisi olla ihme jos herättää pahaa mieltä kumppanissa.
Suosittelen ap:lle kunnollista aiheista keskusteluja kumppaninsa kanssa, ei syyttelyä, enemmän ymmärrystä. - 19+11
Nainen loukkaantuu varmasti jos ei saa huomiota. Niin se vaan on. Mä en oo nyt huomioinut erästä naista johon joskus olin palavasti ihastunut, pakit tuli komeesti. Oon ajatellut että parempi olla huomaamatta koko naista, tervehdinkin ihan pakon edessä, kaikkia muita naisia huomioin, hänen silmien edessäkin. Kaikki tää vaan siks että se nainen ei ajatteli kokoajan että "tuo mies on perässäni vieläkin!"
- Logiikka oli missä?
Jos pakit tullut tuskin haittaa naista.
- on logiikkaakin
Logiikka oli missä? kirjoitti:
Jos pakit tullut tuskin haittaa naista.
No kummasti tuntuu vaan haittaavan!
- En ole mustasukkainen
Aikuinen nainen mä oon.. Mistä pitäisi olla, kaikki myö jutellaankin niin miehille ku naisille.
Ei näitä kestä enempää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703