JOS yksi ainoa tekniikka

S. Centaurio

Skenaario on tämä:

Kylmä katu, sataa vettä. Vastassa paha jätkä, sellainen demonisen ilkeä tyyppi, hädin tuskin enää ihminen. Pakoon et pääse. Edessä on vääjäämättä taistelu, joka voi päätyä mihin tahansa hämäryyden keskellä.

Saat valita vain yhden ainoan hyökkäystekniikan taisteluun. Sen käyttökertoja ei kuitenkaan ole rajoitettu. (Myös lukko, kuristus ja heitto ovat tässä hyökkäyksiä.)

Sen sijaan väistöjä, suojauksia ja torjuntoja saat tehdä vapaasti (suositeltavaa muutenkin...)

Tilanne on sikäli reilu, että sama koskee myös vastustajaasi, mutta et tiedä, minkä hyökkäystekniikan hän on valinnut.

Ei aseita, ei apuvoimia, vain yksi tekniikka!

(Sopisiko tämä muuten myös B-luokan mättöelokuvan sloganiksi? : )

16

3313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S. Centaurio

Polvipotku.

• Mr.AngerMan

Mä varmaankin valitsisin Kuristuksen...

• daniel-san

mä käyttäisin kurkitekniikkaa, se on mahdoton torjua... paitsi kakkososassa...

joojoo, oli huono tiedän, mä en vain voinu sille mitää

• lalli

TAKASUORA !

• pelkuri

mä morjenstaisin jätkää ja kun se olis että "kuka sä oot?" pinkaisin nippanapat housuissa pakoon..

• tumppu

...niin hyökkäys tuskin ensimmäiseksi tulee mieleen. Estetiikka salille ja taidetapahtumiin. Säärtä sipuleille, mieluiten hiukan liian lujaa.

-T

• mut itse suosisin heittoa joka päättyy siihen että heittäjän kyynärpää on heitettävän ohimossa, nenänvarressa tai poskipäässä jos tällainen sallitaan, mut muuten tyytyisin kuristukseen

• AndyS

Oikean käden suora lyönti. (Olen siis oikeakätinen.)

• Sha

Jos vastassa olisi joku noin pahisjätkä niin valitsisin epäilemättä sen ilmassa-leijumis-polkupyöräpotku-quanin jolla Michelle Yeoh kuritti sitä sexyä naamiotyttöä Hiipivässä Tiikerissä.

Oikeasti, 95% prosenttia satunnaisista vastaantulijoista, etenkin jos ovat pukeutuneet näyttämään demoneilta, ei voi mitään vahvalle ja nopealle sivupotkulle. Eli ottaa vähän etäisyyttä ja kiksauttelee menemään, helposti demonin lantio/kylki/maha hajoaa jne.

• lujaa

Mitä kannattas treenata etä parhaiten moisessa tilanteessa pärjäisi?

• Dragon

Itc Du Ya.
      Eli vasen jabi, oikee suora ja kova oikeen jalan roundhouse reiteen tai kylkeen. Lähes voittamaton joka tilanteessa, todettu monessa tilanteessa.

-Dragon-

• Aki

Eikö ollut rajoitettu yhteen vaan??

Mä yrittäisin potkia munille minkä kerekäisin ja väistelisin jatkumona ;).

• Dragon
        Aki kirjoitti:

Eikö ollut rajoitettu yhteen vaan??

Mä yrittäisin potkia munille minkä kerekäisin ja väistelisin jatkumona ;).

niin, yks tekniikka, ihan niinku käytät kahta kättä ku kuristat niin se ei ole yks tekniikka...
        one-two-shot on yks tekniikka.

-Dragon-

• Steve Berman
        Dragon kirjoitti:

niin, yks tekniikka, ihan niinku käytät kahta kättä ku kuristat niin se ei ole yks tekniikka...
        one-two-shot on yks tekniikka.

-Dragon-

...flying knee

• Pikkukyy

Kuristus (hapettavalla kädellä toisesta käsivarresta kiinni, vapaa kämmen takaraivolla). Hyvin harjoiteltuna lähtee vain taju eli turvallinen ja tehokas. Testattu ja useimpiin tilanteisiin parhaaks todettu.

• ainoa oikea mielipide

Jos tilanne ois tämä, niin ainoa oikea valinta ois "paremman käden" takasuora. Minun tapauksessani oikea takasuora. Se on sellainen perustekniikka, jota ilman ei voi katutappelussa pärjätä.

Se on riittävän nopea voimakas ja turvallinen käytettävä. Jos joku väittää, että pelkällä kiertopotkulla pärjää, niin se ei oo koskaan kadulla tapellukkaan.

Totuus on, että kiertopotku(mawashigeri) on liian hidas. Sitä voi käyttää ainoastaan kombinaatiossa yhtenä osana. Onnistunut kiertopotku vaatii jonkinmoisen "maskin" rakentamisen. Toisin sanoen lyödään esim. muutama suora lyönti ja sen jälkeen perään viimeiseksi niitiksi kiertopotku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4716
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1204
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe