Nuori nainen, millaista on seksi vanhemman miehen kanssa?

:o)

Puhun nyt yli 10 vuoden ikäerosta. Minkä ikäinen olit? Entä mies?

3

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pee_82

Mulla päättyi hiljattain vuoden on-off suhden itseäni 15v. vanhempaan mieheen. Olen 32v. ja mies 47v. Meillä oli alusta asti erittäin voimaka vetovoima toisiimme ja pidämme samoista asioista. Seksi oli upeaa muttei se liittynyt ikään mitenkään vaan yhteyteen välillämme. Toki suhteen jatkuessa minun haluni olivat suuremmat kuin toisen, halusin useammin ja useita kertoja peräkkäin ja hänelle riitti usein yksi rakastelukerta. Meidän suhteemme päättyi ennen alkuhuuman päättymistä joten en tiedä miten asiat olisivat edenneet suhteen jatkuessa kauemmin. Puhuimme avoimesti seksistä, kokemuksista ja toiveistamme. Se oli avoimempaa kuin oman ikäisten miesten kanssa.

Olen myös aiemmin tapaillut samalla ikäerolla miestä jonka kanssa seksi myös oli loistavaa. Yleisesti ottaen vanhemmat miehet kokemukseni mukaan ymmärtävät jo mitä naisen kanssa tehdään ja mitä nainen haluaa tai tarvitsee. Seksuaalinen tarve ja halu on aina yksilöllistä ja niiden täytyy kohdata jotta homma voi toimia.

• Cudford

volliOO1 ,jos ja kun olet HML niin taidan tuntea sinut m ollaan lähes viikoittain oltu yhteydessä tosin ei näissä sex asioissa.

• Mikä on HML?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe