Löytyisikö täältä innostuneita sählyn/salibandyn pelaajia ihan harrastemielessä. Itsellä pelivuosia jonkun verran takana, mutta naisten harrasteluporukkaa ei tahdo millään löytyä.
Viestiä pikaisesti tulemaan, niin katsotaan saadaanko porukkaa kasaan jo alkavalle syyskaudelle.
naisten sählyporukka Helsinki
5
183
Vastaukset
- mailalla huitoja
Laitatko sähköpostiosoitteen johon voisi lähettää viestiä :)
Minäkin olisin kiinnostunut. Sähköposti: [email protected]
- syksyssä
Olisin myös kiinnostunut. Jalkapalloa nuorena pelasin, sählystä pidin myös paljon mutta näin aikuisena (olen 30v.) ei harraste seuroja palloilu lajeihin juurikaan ole.
En ole todellakaan kovinkaan kokenut sählynpelaaja mutta innostusta löytyy ja niin kuin jo mainitsin palloilulajit on aina innostanut.
Saisiko sinun sähköpostin tai laita tänne palstalle lisä tietoja jos tarpeeksi ihmisiä löytyy. - sählääjä
Heippa,
Hienoa että innostuneita löytyy muitakin. Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse 1hymynaama (ät) gmail.com. Vielä tarvittaisiin pelaajia lisää =) - sol123
Onko saatu porukkaa kasaan? Minua saattais kiinnostaa vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142132- 1091612
- 1261533
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4711329- 841110
- 54951
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa358821