Elikkäs siis mulla olis samurai 110 moottori ja se tekee sillee että sillä voi ajaa hetken sitten se alkaa hyytymään ja lopulta sammuu mitä teen...olen putsannut ilmansuodattimen ja autto vähän....mietin et olisko kaasarissa jotain mutaa?
apua tarviin!! samurai osaajalta tarten apua
apuva apuva aaapuuva
1
152
Vastaukset
- Juusarikamppaa
Bensavaivalta tuo ensialkuun haiskahtaa. Tulppa osaa myös tehdä sen että lämmetessään kipinä häviää.
Ihan ensin tulppa vaihtoon, sitten kaasari auki jokaista nippeliä myöden ja paineilmaa perään. Huomioi että seosruuvien asennot ja kierrosmäärät on syytä pitää mielessä, mieluummin paperille ylös. Ja jos homma ei ole tuttua, ota kännykällä kuvat ennenkuin alat palikoita irroitella että jokainen osa löytää takaisin paikalleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275