joka niin helvetin paljon on tuottanut huonoja automalleja
Vihaan Fiatin Paskatehdasta,
8
293
Vastaukset
- DR.SHRINK
Hae toki apua, ennenkuin vaivasi kehittyy pahemmaksi.Saat ehkä diagnoosin ja sopivan lääkityksen.
- fiatinvihaaja
Fiatit ovat paskoja ja myös johdannaiset Seatit ovat paskoja
- fiatinvihaaja
Se kuinka huonoja automalleja kansakunta tuottaa, kertoo kansakunnan luonteesta. ja ilman Italian paskahousuja Stalingradin mottia ei olisi syntynyt.
- sruögouidsr
Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Nyt sinulla on hyvä tilaisuus laajentaa sotahistoriallista tietämystäni.
- Lopeta jo
EVVK
Onhan ne Seatit toki paskoja, ne kun tehdäänkin saksalaisen VAG:n "reseptin" mukaan!
- Ei ihan skeida
On se, itsellä ollut pari 127:aa ritmo, marea veekend, uno, brava, dukato, stilo ja idea.
joten kokemusta fiateista ainakin on. Niin ja parikymmentä muun merkkistä autoa, joten vertailupohjaakin luulisi olevan. Ei huonompia jos ei parempiakaan muihin verraten. Ketjun aloittajalle, nosta ne housusi ylemmäs, vako näkyy ja käännä lippis lippa eteen sekä vähennä niitä energiajuomia. Eiköhän se siitä.
- PASKAA AJAVA
MERSUTKIN ON paskoja MUTTA KUN NE MAKSAVAT niin paljon MERSU KUSKIT EI KETAA MYÖNTÄÄ ETTÄ OVAT OSTANEET PASKOJA KALLIILLA HINNALLA !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1274474- 1553759
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165