mun tekis mieli jo hirveesti saada vauva! oon 17v ja poikaystävä 19v. ollaan oltu vuosi yhdessä ja ollaan myös kihloissa, asuttu yhessä puol vuotta. tein vähän aikaa sitten raskauden keskeytyksen, ois kyllä tehny mieli pitää vauva, mut ajattelin että on parempi näin. tää oli kyllä fiksumpi ratkaisu vaikka vähän kaduttaisikin, pitää nyt hillitä vauva-kuume ainaki vuodeks! kattoo sitte 19 vuotiaana..mutsikin oli tosi helpottunut mun ratkaisusta!
vauva-kuume!
5
850
Vastaukset
- Kyynikko
On se vaan niin väärin, että lapsen saanti on mahdollista ihmisille, joilla henkinen kehityskaari on niinkin keskeneräinen, kuin mitä tällä tytsällä on. Sen verran älliä sentään löytyi, että älysit kerran keskeyttää.. Josko oikeasti keskittyisit asioihin, joihin ikäistesi lapsukaisten yleensä pitäisi? Mutsis helpotuksen ymmärrän mainiosti; kaikesta päätellen hänellä on täysi työ sinun huolehtimisessasi, saati sitten että teitä olisi kaksi...
- zzzzzzz
mutta menit ja tapoit sen=( Käytä tästä lähtien varmaa ehkäisyä.
- papu
miettisit mitä päästät suusta...herranjumala.e
- Kyynikko
papu kirjoitti:
miettisit mitä päästät suusta...herranjumala.e
Totuus tekee kipeää, vai? Hyssyttelemällä ja lausumalla turhaan herran sinun nimeäsihän ennenkin on ihmisiä herätelty?
- viisastelija
varmaan opetella ensin kirjoittamaan oikein sana: vauvakuume. Vauvakuume taitaa iskeä naisille aika ajoin, mutta se on vähän sama asia, kuin esim. lemmikkien hankinnan kanssa (tiedän -kaukaa haettua). Tekee niin hirveästi mieli koiranpentua, kun ne ovat niin suloisia ja pieniä ja sellainen on pakko saada, kun "ähky" on päällä.
Abortti (ja sitä edeltänyt raskaus) toki saavat pään ja tunteet myllerrykseen. On hyvä kuitenkin antaa itselleen aikaa toipua ensin siitä. Vuosi yhdessäoloa ei ole pitkä aika. Olette nuoria ja paljon voi muuttua. Lapsi sitoo enemmän, kuin mikään. Se sitoo vanhemmaksi koko loppuelämäksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740