En ymmärrä suukkojen ja suudelmien suosiota läheisyyden osoituksena. Minusta se on aivan äärettömän epämiellyttävää. Se, kuinka toisen kasvot tulevat turhan liki omia kasvojani ja hankautuvat niitä vasten sekä vielä toisen kieli kiemurtelemassa omani kanssa... Pitäisikö siitä saada jonkinlaista nautintoa? Minä kun en saa.
En ole naiivi kakara kerjäämässä huomiota "pussaaminen on ällöä hyii" -tyyppisillä sutkauksilla, vaan epätoivoinen tämän asian kanssa. Olen 22-vuotias nuori nainen enkä ole vieläkään oppinut nauttimaan suutelemisesta, joten taidan olla epänormaali. Siispä kysyn: Onko suutelun pakko olla osa suhteeseen kuuluvaa läheisyyttä? Eikö sitä voisi korvata jollain muulla, tyytyä "pelkkään" halailuun ja hyväilyyn, muuhun kosketteluun ja seksiin? Voinko jäädä suuteluinhoni takia ilman vakituista suhdetta?
Suudelmaton suhde?
suudelmille ei
1
271
Vastaukset
- jgh
Et ole varmaan ainoa, mutta harvinainen kuitenkin. Minulle se ei ole ongelma, jos haluat sekstailla kanssani. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755