Tiinan Tape aikoo opiskella MAISTERIKSI

Apuaaa!!!!!

Meinasin tikahtua, kertoo fb että lähtee opiskelemaan ja aikoo saada terveystieteiden maisterin paperit! HAHAHAHA!
Ja missä? Ei Suomessa ainakaan, täältä lähti velkojia pakoon eikä mitään asiaa tänne yliopistoon.
Joten oisko joku kälyinen "muka yliopisto" Virossa???
HAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHA!

22

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dopingmaisteri

      joku jo kommentoi facessa että "noniin, vaikka sulla jäi kansakoulukin suorittamatta".

      eihän tape oo ees ylioppilas. no mutta virossa voi ostaa tutkinnon joten kai se niin tekee.

      • Amiskeijo

        Kyllähän yliopistoon voi hakea vaikka ei ylioppilas olisikaan. Täytyy vain olla suoritettuna 3 vuotinen toisen asteen koulutus.

        Minäkin kävin ensin amiksen ja myöhemmin suoritin DI:n tutkinnon hyvillä arvosanoilla.

        Ei taida Tape kyllä kovin helposti päästä sisään, koska kyseessä on aika suosittu ala.


      • Amiskeijo kirjoitti:

        Kyllähän yliopistoon voi hakea vaikka ei ylioppilas olisikaan. Täytyy vain olla suoritettuna 3 vuotinen toisen asteen koulutus.

        Minäkin kävin ensin amiksen ja myöhemmin suoritin DI:n tutkinnon hyvillä arvosanoilla.

        Ei taida Tape kyllä kovin helposti päästä sisään, koska kyseessä on aika suosittu ala.

        Itse amis-pohjalta amk:iin. Varmaan Viroon menossa kouluun.


      • miumaumurrrr
        wow-man kirjoitti:

        Itse amis-pohjalta amk:iin. Varmaan Viroon menossa kouluun.

        No samaan yliopistoon menee, jossa Suvi Pitkänen suorittaa lääkeopintoja. Ja kohta on niiiin pätevää porukkaa Jylhän klinikoilla operoimassa, että :D


      • Jylhä markkinoi
        miumaumurrrr kirjoitti:

        No samaan yliopistoon menee, jossa Suvi Pitkänen suorittaa lääkeopintoja. Ja kohta on niiiin pätevää porukkaa Jylhän klinikoilla operoimassa, että :D

        Käyttääköhän toi Jylhän konitohtori noita turhistyrkkyjä häikäilemättömästi hyväkseen?

        Perustelut epäilyksilleni/väittämilleni. Moni noista Jylhän mannekiineista on tullut Suomessa tunnetuksi kuka milläkin meriitillä mediassa. He ovat näkyneet ja kuuluneet. He ovat yleensä nuoria naisia. Näille naisille on yhteistä medianäkyvyyden lisäksi se, että he ovat olleet kauniita nuoria naisia, joskin tyhmänsorttisia. Uskon, että Jylhä on napannut ne kiinni, tehnyt tehtävänsä ja nämä pilalle leikellyt tyrkyt ovat levittäneet Jylhän sanomaa medialle. Tätä kautta Jylhä on saanut paljon julkisuutta ja siten lisää asiakkaita silpottavakseen.

        Nämä ennen niin kauniit tytöt levittävät ilosanomaa ulkomaailmaan esiintymällä mediassa ja samalla heidän pitää mainostaa Jylhän klinikkaa, koska oikeesti aivopestyinä eivät näe omaa kauheusleikkauksissa pilalle mennyttä kehoaan sellaisena, miten terve ulkopuolinen heidät näkee.

        Näin rajuna markkinointikeinona minä asian näen. Jylhä ymmärtää rahan päälle ja tuntuu häikäilemättömältä tyypiltä ja tekee mitä vaan saadakseen rahaa. Säälin näitä nuoria naisia siinä vaiheessa, kun he huomaavat ja ymmärtävät kehonsa pilatun. Viimeistään joskun neljänkympin korvilla heidän ohitseen kulkee luomu 60-vuotias nainen ja on sata kertaa tuoreemman ja fresiimmän näköinen, kuin leikelty bimbo.


    • 14+5

      Silllä on muutakin liirumlaarum-koulutusta merkittynä fb-profiiliin, mitä koulutusta hänellä ei todellakaan ole. Vohan sitä valehdella sinne mitä vaan. Toivottavasti ihmiset kuitenkin ymmärtäisivät, että tällä tyypillä ei ole mitää oikeaa koulututusta. Muistaakseni siellä oli jotain liikuntajuttua opiskellu yliopistolla. Hahhahaa. Onko tuo päässy edes peruskoulusta.

      Silkkaa huijausta!!!!

      Yhtä totta kuin se, että vaimonsa olisi hoitaja, puhumattakaan lääkäri.

      Käyttkää ihmiset järkeänne, kenen puoleen terveysasioissa käännytte. Jos ei asiat kestä Suomen puolella päivävaloa, niin ei ne taidot ole yhtään paremmat, vaikka on kirjoilla Viron puolella.

      Oikeitakin alan ammattilaisia on.

    • huh hellettä

      Tosi vakuuttavan oloinen parivaljakko. Tulee mieleen eräs kuuluisuus, joka hermostui ja sanoi muuttavansa Kööpenhaminaan ja ottavansa Ruotsin kansalaisuuden.

    • uimamaisteri.

      Tapelle pitää tehdä ensin kirurginen toimenpide. Onttoon tyhjiöön täytyy asentaa aivot ja pumpata täyteen älliä. Ei tule muuten onnistumaan.

      • tyhjää parempi

        The Look voi hoitaa operaation. Silikonitunkki korvaan ja botoxia pää täyteen.


    • puuuuuuh

      ilmeisesti koittanut joskus muinoin avoimessa yliopistossa jotain suomessa opiskella...

    • Totta on

      Tiina on hyvä koulussa, hänellä on erittäin hyvä lukupää. siinä saralla fiksu

      • Uskokaa pois

        Ettei Tapekaan ihan tyhmä voi olla


      • Uskokaa pois kirjoitti:

        Ettei Tapekaan ihan tyhmä voi olla

        Mikä tutkinto Tinalla on suoritettuna? Tape ei siis voi olla tyhmä, jos Tiina on joskus opiskellut? Outo logiikka.


    • Itse TtM

      Olen itse TtM, enkä ole papereista juuri hyötynyt. TtM:n papereista hyötyy jos:

      -on hoitoalan koulutus taustalla, näinollen pääsee osastonhoitajaksi/ylihoitajaksi

      -valmistuu ravitsemusterapeutiksi (jonkunmoinen mahdollisuus pästä töihin).

      Muissa aineyhdistelmissä ei ole hurraamista. Onneksi sentään olen saanut muita töitä. Ajattelin lukea vielä lääkäriksi, siinäpä tutkinto jolla oikeasti tekee jotain.

    • valegynekoloki

      Olen ajatellut ryhtyväni lääkäriksi, sillä Pietarista saa hyviä päteyvyystodistuksia kohtuuhinnalla.

      • Itse miettinyt ruveta lentäjäksi.


    • Satuja ja tarinoita

      Minä ajattelin kyllä mallin töitä..Ei kai se haittaa,että olen 160cm pitkä ja BMI 35,eihän??? Rupeen valemalliksi:D

      • :D Mun mies haluaa kuulemma valegynegologiksi.


      • ei-ikuiset opiskelijat
        wow-man kirjoitti:

        :D Mun mies haluaa kuulemma valegynegologiksi.

        Minusta tulee USAn seuraava presidentti, ensimmäinen naispuolinen. Kansalaisuus ja green card toimitetaan postitse ensi maanantaina. Broidi lupasi alkaa Venäjällä hoitamaan samoja hommia.
        Putin lähetetään astronautti-opistoon jonka työharjoittelupiste toimii maata kiertävällä radalla, nonstop-periaatteella.


    • henrietta1

      The look on ihana paikka! Ootteko käyny, aika viihtyisä se uusi toimipiste :)

      • Pollyannette

        Oon käyny, tosi ihana. Odotushuone on sievä kuin helvetin esikartano. :)


    • Tupla tutkinto

      Tape ja Suvi valmistuvat yht'aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe