Ja Muhoksella idiootit vauhdissa...aina..
Oulun käräjäoikeudessa ruodittiin tiistaina Muhoksella joulukuussa 2011 tapahtunutta väkivaltarikosta.
Syyttäjä vaatii pahoinpitelytuomiota isälle ja pojalle. Poikaa hän syyttää yllytyksestä törkeään pahoinpitelyyn ja isää törkeästä pahoinpitelystä.
Syyttäjän mukaan 18-vuotias poika taivutti tahallaan isänsä pahoinpitelemään miehen Muhoksella. Miehellä ja pojalla oli ollut kiistaa auton sivupeilistä. Miehen autosta oli aiemmin viety sivupeili ja hän ruuvasi pojan autosta sivupeilin itselleen asian selvittelyä varten.
Kun mies tuli pojan pihaan, tämä pyysi häntä odottamaan ja soitti paikalle isänsä. Isä kävi uhrin kimppuun.
Miestä lyötiin nyrkillä kasvoihin suun kohdalle. Isän lisäksi pahoinpitelyyn osallistui kaksi tuntematonta miestä, jotka pitelivät uhria käsistä kiinni. Isä löi miestä uudelleen kasvoihin ja useita kertoja mahaan. Kun uhri lyyhistyi maahan lyöntien seurauksena, jatkui pahoinpitely edelleen.
Välillä uhri pääsi pakenemaan, mutta hänet saatiin kiinni ja pieksäminen jatkui. Uhrilta katkesi hampaita, hän sai haavoja ja hänen nilkkansa murtui.
Syyttäjän mielestä pahoinpitely oli törkeä, koska se tehtiin erityisen raa’alla tai julmalla tavalla. Puolustuskyvytöntä uhria lyötiin ja potkittiin päähän ja siten, että hänestä pidettiin kiinni. Rikoksen törkeyden puolesta puhuu syyttäjän mukaan myös se, että poika pyysi isänsä paikalle pahoinpitelemään uhrin.
Syyttäjä vaatii pojalle yhden vuoden kahden kuukauden mittaista ehdollista vankeusrangaistusta. Isälle hän vaatii yhden vuoden kymmenen kuukauden ehdollista tuomiota. Kiinni pitäneiden miesten henkilöllisyyttä ei ole saatu selvitettyä.
Syytetyt kiistävät syytteet. Käräjäoikeus antaa tuomionsa kahden viikon kuluttua.
Kalevassa juttua....
vatipäistä
2
430
Vastaukset 2
- sekopäitä
Ehdollista? Niinpä tietenkin. Nimet pitää saada julki!
- hhkhkkk
Ketä nuo oli??? Kertokaahan Muhoslaiset sisäsiittoiset serkun nussijat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520