Laakkosen tarjous

ranskan rapea

Tuli tarjous. Renault Megane Sport tourer´iin hyvitys vaihdossa 2012 grandesta 12000 egee, väliraha 11060 egee. Olisko harkinnan arvoinen?

10

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GP 1.2 Air -11

      Mullekin tuli Hämeen Autosta -11 malliseen Grandeeni tarjous Megane farmariin. Jos Puntollani olisi ajettu 45 tkm, hyvittäisivät siitä 11180 €. Ihan hyvä hyvitys, koska maksoin tästä keväällä -11 11600 € (sis.met.värin ja aluvanteet ja 2 renkaat.) Lohkolämmitimen sisäpistokkeen ostin myöhemmin joka maksoi asennuksineen n.300 € eli autoni hinta yht. alle 12000 €. Oli ollut esittelykäytössä ja silloin ajettu n.400 km.
      Mulla vaan Puntollani tuota esimerkkiautoa puolet enemmän ajettu eli 90 000 km, joten hyvitys ei enää varmaankaan yli 11 000 €.

    • Arvo putoaa

      Jo on Granden arvo noussut! Mulle tarjottiin 3v./33,000km. ajetusta vaihdossa Evoon 5,600e .Vaihdossa Yarikseen sain 6900e.

    • arska1234

      Aika surkea hyvitys vanhasta :(
      Oliko kolaroitu tai jotain ???

      Vaihdoin talvella samanverran ajetun ja 3 vuotta vanhan granden uuteen 500L:ään, vanhasta hyvittivät 8900€.. :)

      • Arvo putoaa

        Aivan virheetön Grande Milano.Merkkihuollot tehty. Toi 8900 oli liikkeen pyyntihinta kun netistä katoin. Lahdessa vaihdoin itse asun Helsingissä.


      • GP 1.2 Air -11
        Arvo putoaa kirjoitti:

        Aivan virheetön Grande Milano.Merkkihuollot tehty. Toi 8900 oli liikkeen pyyntihinta kun netistä katoin. Lahdessa vaihdoin itse asun Helsingissä.

        5-ovisuus ja muu varustelu vaikuttaa myös hintaan. Oliko GP Milanossa ilmastointi?
        Tässä GP Air mallissa on joitakin pieniä varusteita karsittu, esim. ns. kauhukahvat puuttuvat (ovissa on jonkunlaiset), etusumuvalot, tavaratilan valo ja kyljestä desing giugiaro -teksti puuttuvat myös, vaihdekepin nuppi on kokonaan muovinen jne. Vastaavasti tässä mallissa on ilmastointi, ESP -ajonvakautus mäkilähtöavustin, kauko-ohjattava keskuslukitus jne. Näitä ei aina perusmalleissa ollut. Ajotietokone ja ns. saattovalot löytyy ja olleet vakiona kaikissa Fiateissa jo ainakin 10 vuotta (saattovalot jo vuodesta 2000 ainakin Puntossa ja Stilossa)
        Joskus olen arviottanut hyvän tarjouskirjeen saatuani oman Puntoni hyvitystä, mutta koska mulla paljon enemmän kilsoja, hyvitys huomattavasti pienempi. Hiljattain tästä 90 tkm ajetusta 5-ovisesta suullinen vaihtotarjous oli siinä 6000-7000 €.


      • Arvo putoaa
        GP 1.2 Air -11 kirjoitti:

        5-ovisuus ja muu varustelu vaikuttaa myös hintaan. Oliko GP Milanossa ilmastointi?
        Tässä GP Air mallissa on joitakin pieniä varusteita karsittu, esim. ns. kauhukahvat puuttuvat (ovissa on jonkunlaiset), etusumuvalot, tavaratilan valo ja kyljestä desing giugiaro -teksti puuttuvat myös, vaihdekepin nuppi on kokonaan muovinen jne. Vastaavasti tässä mallissa on ilmastointi, ESP -ajonvakautus mäkilähtöavustin, kauko-ohjattava keskuslukitus jne. Näitä ei aina perusmalleissa ollut. Ajotietokone ja ns. saattovalot löytyy ja olleet vakiona kaikissa Fiateissa jo ainakin 10 vuotta (saattovalot jo vuodesta 2000 ainakin Puntossa ja Stilossa)
        Joskus olen arviottanut hyvän tarjouskirjeen saatuani oman Puntoni hyvitystä, mutta koska mulla paljon enemmän kilsoja, hyvitys huomattavasti pienempi. Hiljattain tästä 90 tkm ajetusta 5-ovisesta suullinen vaihtotarjous oli siinä 6000-7000 €.

        Oli ilmastointi ,kauko ohj.lukitus ilmastointi.Ei sumuvaloja, ei mäkilähtö av.


    • arska1234

      Täällä turussa päin on sellanen "normi" hyvitys 3 vuotta vanhasta ja n. 35000km ajetusta fiiusta ollut 8000-9000€ vaihdossa uuteen fiiuun (3 kertaa olen uuteen vaihtanut) :)

      Mun vanhassa oli hintapyyntö liikkeessä 9900€ :)

      Taitaa uudessa rellussa olla hyvä kate hinnassa, jos noin paljon hyvittävät kuin aloittajan viestissä lukee :)

    • GP Evo

      Itse sain viime vuonna vm. -10 35tkm ajetusta Grande Punto Evo:sta 9000e vaihdossa saman konsernin Alfa Romeoon. Liike pyysi GP:sta myydessä 10500e ja auto meni melkein saman tien kaupaksi.

      • GP 1.2 Air -11

        Evo -malli ei ole Grande Punto vaan Punto Evo.
        Olikohan Evo 105 hv:n koneella?
        Meinasin joskus vuosi sitten sellaiseen vähemmän ajettuun vaihtaa. En käynyt kuitenkaan koeajolla. Myyjän mukaan kuitenkin ero tähän perusmalliseen Grandeen "on kuin eri planeetalta".


    • GP Evo

      Ei ollut 105hp. MA-koneella vaan 5-ovinen malli 1,4 8V-myllyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe