Mitähän Jämille Lumimaailman palveluosan yhteyteen rakennetaan???
Vastaukset 15
- Jämiläinen
Luontokeskusta
- Kyllä Seutu tietää!!
Lehtitietoihin kun luottaa, niin Jämin Luontokeskus on ollut valmiina jo reilut kahdeksan kuukautta.
http://www.kankaanpaanseutu.fi/Uutiset/1194799099042/artikkeli/luontokeskus jamin asiakkaiden kaytossa jo vuoden vaihteessa.html
Mutta jos sitä todellisuudessa vasta nyt rakennetaan, niin mihin tässä enää voi uskoa, jos paikallislehtikin kirjoittaa mitä sattuu.- Jämillä
Harkintaa vaati varmaan paljonkin ja paikkakin vaihtui suunnitellusta. Toivotaan että tulee sellainen pytinki ettei kaipaa enempää kunnan rahoja kuin kuntarahaosuuden rakentamiseen. Ja kaippa kalustokin saadaan hankittua ettei tarvitse areenalta "lainata" ;)
- Konkurssi Keijo
Jämin mäellä ei rakenneta yhtään mitän muuta kuin konkurssia varten.
- panomies1
Bordelli siihen tulee ja aika rankka bordelli onkin
- Yrittäjä
Joo semmosta ne puhelee. Naisia sinne kuulemma on jo hommattu Baltian alueelta, tulleet oikee lentokoneella viereiselle kentälle.
- Puuro ja Velli
Kuinkahan paljon tuohonkin sijoitetaan julkista rahoitusta ja kuka tai mikä nappaa mahdollisen tuoton? Samaa voi kysyä hiihtoputken ja areenan ja ties minkä sillä läntillä olevan hankkeen osalta.
Jämillä huseeraa julkinen ja yksityinen raha sellaisessa sekamelskassa, ettei siitä ota selvää vanha Erkkikään. Kaikkein vähiten ELY-keskuksen tarkastajat, jos heitä sellainen pikku sivuseikka edes kiinnostaisikaan. - Konkurssi keijo
Taas ihan täysin turha pömpeli Jämin mäelle, kohta siihenkin ollaan taas hakemasta avusta kunnanhallitukselta, kun ei selvitä laskuista.
- Yleishyödyllinenkö?
Öööö millä opilla tuosta pytingistä on jotakin iloa tai hyötyä veronmaksajille? Onko kuntosali vapaasti käytettävissä samalla tavalla kuin alueen hiihtoladut ja lenkkipolut?
Jotenkin vaan aavistelen ettei ole!- Eerik russä
Siperia opettaa
- Konkurssi Keijo
Kunta on taas kuulemma myöntämässä 11 000 euroa avustusta Jämi-säätiölle, kun lämpövoimalaitoksen laskut on Jämin mäellä erääntymässä ja kassa on tyhjä. Kun tulee kuntaliitos, niin Jämin mäki tyhjenee lähes kaikesta toiminnasta. Mistä se luontokeskus lämmityksen ottaa, no ihan samasta pellettilämpölaitoksesta mistä muutkin Jämin rakennukset. Lämmityslaskut senkun suurenee, kuka maksaa kysyy vaan.
- Nyt ruikutetaan
Ruikuti ruikuti ruikuti.... ah kyllä helpotti.
- Lämpöä harakoille?
Ja kukahan toimittaa polttoaineet tuohon pellettilämpölaitokseen?
- Arvelen
Niin tuo ykstoista tonnii oli jonkun ketkun veto,,, kyllä kunta maksaa malliin :)
- Konkurssi Keijo
""Niin tuo ykstoista tonnii oli jonkun ketkun veto,,, kyllä kunta maksaa malliin :)""
Juttu löytyy lähiaikojen Posarista, jos tarkkaan lukee, sieltä sen löytää pikkupräntillä mainittuna. 11.000 euroa on tosiaan menossa Jämi-säätiölle avustusta. Jämi-Areenan kuluthan nykyään piilotetaan kunnan kirjanpidon sisälle, ei niitä kukaan enää jälkeenpäin kysele, mitä kaikea sinne laitetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3151273Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73886Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120683
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43670Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662- 50606
- 45598
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.52578Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45537
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9476- 21470
- 78440
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o29438Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411