Nyt rekisteröevyn

Nyt ei kuka hyvään piäse esiintymmään minuna, ja se alako vähitellen kyllästyttee.
Tästä lähttiin minä kirjottelen vaen rekistrröetynä.
Tämä oli vaen tiejonanto..

24

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin unneutin sanoo jotta minä oun se entinen Kamuttaja-Setä.
      Tuota nimmee ei voenu rekisteröejä kun ei sua olla Ä-kirjaenta nimessä, jotta nyt oun vaen pelekkä kamuttaja..

• Huom!

Joku ois voinu kuitenki viisastella jos ä-kirjaimen ois korvannu a-kirjaimella.
        Sen jäläkee Kamuttaja-Setä oiski ollu Kamuttaja-Seta!

Niille jotka ei noi suuria asioita selittämättä ymmärrä laitetaa asiaa valaseva linkki:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Seta

• mutta ulostulo
        Huom! kirjoitti:

Joku ois voinu kuitenki viisastella jos ä-kirjaimen ois korvannu a-kirjaimella.
        Sen jäläkee Kamuttaja-Setä oiski ollu Kamuttaja-Seta!

Niille jotka ei noi suuria asioita selittämättä ymmärrä laitetaa asiaa valaseva linkki:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Seta

on ihmispololle tärkeä
        ( lieksalainen sutkautus )

• Kamuttaja-Setä

Et ole Kamuttaja-Setä vaan olet kamuttaja!!

• täti tomuttaja

Kiitos tuosta. Nyt tietää kuka on kirjoittaja kun se luikki alkoi sekoitella jokaista juttuasi.

• gvdhoeOP

Niin mutta kuka sinä todellisessa elämässä olet ja mitä teet

• Niin siinäpä kysymys.

• Nyt avitan niitä jotka halluu selevitellä kuka minä oekkeen oun.
      Nämä on sitten kaikki vaktatietoo.

Minusta löyttyy paljon internetissä monelta suunnalta.
      Olin aekonnaan kova urheilija kahessakin lajissa meleko huipulla niin Suomessa kun koko Pohjos-Eorroopassa.
      En ollu hirvveen kaakana kärestä koko Eorroopassakkaa.

Perustanu joku kymmen vuosi sitten urheiluseoran ja oon nyt sen kunniapuhheenjohtaja.

Tässä on alakkuun tietto jotta tuon joka näkköö minut pahimpana paenajaesennaan voes helpommin suaha seleville kuka minä oun.

Eikköön riitä tälle illalle, eti nuilla tietoloella.

• Yksi kolmesta

Terve Kamuttaja pitkästä aikaa,minäkin seurasin kesällä tätä palstaa,että sinut on nähty milloin missäkin salkku kädessä ostamassa Aholantie 10 kiinteistön liiketiloja,laitoin piruuttani viestin ,että tule Lieksan leipomon kahvioon tavataan siellä lietkö huomannut viestini .Miten olet muuten jaksellut.Minä aloitin työt loma on pidetty.Kohta olen oloneuvos tunnit ovat täynnä.Aloitetaan sitten taas kunnon juttu Lieksasta kun on tainnut hieman rauhoittua tämä palsta?Hyvää kesän jatkoa sulle viestitellään.

• Yksi kolmesta kirjoitti:

Terve Kamuttaja pitkästä aikaa,minäkin seurasin kesällä tätä palstaa,että sinut on nähty milloin missäkin salkku kädessä ostamassa Aholantie 10 kiinteistön liiketiloja,laitoin piruuttani viestin ,että tule Lieksan leipomon kahvioon tavataan siellä lietkö huomannut viestini .Miten olet muuten jaksellut.Minä aloitin työt loma on pidetty.Kohta olen oloneuvos tunnit ovat täynnä.Aloitetaan sitten taas kunnon juttu Lieksasta kun on tainnut hieman rauhoittua tämä palsta?Hyvää kesän jatkoa sulle viestitellään.

No hei Yksi kolmesta!
        Vai näki ihmiset minut Lieksassa.
        Siellä taitaa olla pula optikoista.
        En ole ollut Lieksassa moneen kesään, enkä salkku kainalossa viime talven jälkeen.
        Ensi talvena taas olen.

Taisin huomata viestisi.
        Olen jaksellut kohtalaisen hyvin, ja töitä painanut lähes ilman lomia.
        Hyvää kesän jatkoa sinulle myös.
        Tekisi mieli kysyä miten kaksi muuta jaksaa, mutta se voisi paljastaa joillekin liikaa.

• Yksi kolmesta
        kamuttaja kirjoitti:

No hei Yksi kolmesta!
        Vai näki ihmiset minut Lieksassa.
        Siellä taitaa olla pula optikoista.
        En ole ollut Lieksassa moneen kesään, enkä salkku kainalossa viime talven jälkeen.
        Ensi talvena taas olen.

Taisin huomata viestisi.
        Olen jaksellut kohtalaisen hyvin, ja töitä painanut lähes ilman lomia.
        Hyvää kesän jatkoa sinulle myös.
        Tekisi mieli kysyä miten kaksi muuta jaksaa, mutta se voisi paljastaa joillekin liikaa.

Terve.Tulin töistä ja kylvin oikein kunnolla vastalla,toiset elävät tällä hetkellä varmaan elämänsä parhainta aikaa jo yli kolme vuotta ilman virvokkeita ja toisella jopa ilman mallua järki tuli ja voitti, suhteet taas kuin lapsena ennen myönsi jo papukaija merkin heh,heh.Kai se ikä tuo viisautta kun on paljon nuorena kokenut niinkuin meille kaikille kirjoitellaan.

• Yksi kolmesta kirjoitti:

Terve.Tulin töistä ja kylvin oikein kunnolla vastalla,toiset elävät tällä hetkellä varmaan elämänsä parhainta aikaa jo yli kolme vuotta ilman virvokkeita ja toisella jopa ilman mallua järki tuli ja voitti, suhteet taas kuin lapsena ennen myönsi jo papukaija merkin heh,heh.Kai se ikä tuo viisautta kun on paljon nuorena kokenut niinkuin meille kaikille kirjoitellaan.

Kerroit hyviä uutisia.
        Minäkin tulin juuri saunasta, kävin siellä töistä tultuani.

• Bardalanmägi

Nyt selvisi, kiitos Kamuttaja. En paljasta.

• työntekijä

AA:laisia ?

• hihnat luistaa

Power Gripillä on hihnat ja remmit tarjouksessa. Myös ajoituksen tarkastukset ohjeineen. Korjaantuu nuo persoonallisuushäiriöt. joita näkyy olevan.

• aj<jjjjjjjjjycvxzxzz

hyvä kun kerroit alko hieman ihmetyttää mitä on menossa

• Vois ajatella

Onko kamuttaja1 vielä vapaa rekistöröitäväksi?

• kamuttaja11

oli varattu kun kokeilin

• Voe tokkiisa
      • Voe tokkiisa nyt se paljastu. Ite Petri Shemeikkahan mie oun

• .......
        kamuttaja kirjoitti:

Voe tokkiisa nyt se paljastu. Ite Petri Shemeikkahan mie oun

Siis tarkoitat kai shemale?

• Raakka vuan
        ....... kirjoitti:

Siis tarkoitat kai shemale?

Voi tuota sinun valtavaa sivistyksesi määrä, ihan on otettava huivi päästä. Kokeile vaikka kuukkelilla niin tiedät kuka on Petri Shemeikka. Voisit varmaan opettaa jossain kuun takapuolella korkeampaa sivistystä nykytiedoillasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2103
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe