Elikkä ollaan tässä elokuun ajan yritetty vauvaa saattaa alulle ja tänä aamuna alkoivat kuukautiset suureksi pettymykseksi, mutta täysin ilman kipuja. Minulla on _aina_ ennen kuukautiset ilmoittaneet voimistuvalla vatsakivulla alkamisestaan jo hyvissä ajoin, mutta tänään vuoto vain alkoi eikä missään tunnu kipuja. Raskaustesti näyttää negaa ja nämä kuukautiset alkoivat pari päivää etuajassa. Onko kenelläkään muulla ollut näin, että kivuliaat kuukautiset muuttuivat kivuttomiksi, testit näytti negaa, mutta oli silti raskaana?
Kuukautiset ilman kipuja = raskaana?
5
3205
Vastaukset
- miimiiimiii
Todennäköisesti et ole raskaana jos testikin nega, voihan olla että munasolu on koittanut kiinnittyä mutta keskenmeno alkoi jo ennen kuukautisia.
- ..................
Siis nipin napin kaksi viikkoa yritetty raskautta? Ei, et ole raskaana jos testi näyttää negaa ja vuotokin alkoi. Kivulla tai kivuttomuudella ei ole mitään tekemistä mahd.raskauden kanssa
- ahne
Kaikki on mahdollista. Mulla 5 apteekin testiä negaa ja kaksi verikoetta negaa,silti porskutellaan viikkoja 17 0
- ....................
Kyllä sitä HCG-horm. erittyy kaikilla ja se näkyy testeissä, kaikilla...
- ...............
Minulla on aina ollut runsaat ja kivuliaat menkat, nyt olivat hyvin niukat ja kivuttomat. Epäilin valekuukautisiksi, tein tänään digitaalisen testin joka sanoi selkeästi että en ole raskaana.
Kroppa keksii näköjään ihan oikeasti vaikka mitä kn raskautta oikein toivoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275