Missäs on Huittisten parhaat kalapaikat??? Veneellä? Entä rannalta kalastaen? Mitä vermeitä kannattaa käyttää?
Tars saada kalaa pöytään..
7
2805
Vastaukset
- galastaja
Ei järviä ei kallaa se on huittinen se mutta sastamala 200-300 järvee ja ihmiset syä kallaa.
- Mahteeri
Huittisissa monta jokea, joissa kalaa. Pienistäkin uomista saa kalaa, mutta kukapa niitä paikkojaan julkistaa. Jokialueella monasti käy niinkin, että tänään hyvä paikka ei kalaa huomenna anna.
Huittisten vesien kalojen laatua on monasti arvosteltu, mutta kalamiehen oikealla toiminnalla varmistaa kalan hyvän maun. Kala kuuluu heti tainnuttaa ja verestää. Tainnutus terävällä iskulla kalan päähän eikä missään tapauksessa maahan tai kiveen paiskaamalla, kuten jonkun olen nähnyt tekevän.
Rannoilta kalastus joella on paljon tuloksellisempaa kuin järvillä. Paljon, täytyy myöntää, tulee joesta myös särkikalaa tai pikkukalaa, jonka käyttö on ongelmallista.
Rannalta kalastajan ykkösverme on mato-onki, jonka pituus uomasta riippuen 3-8 metriä. "Hienommilla vermeillä" varmaan paremmin voi kalaa joskus saada, mutta mato-ongella saa aina jotakin.
- kiiski1
Kiiski.
Paras kalapaikka on lauantaina tori.
Saalis on varma.
Ei tartte kotiinmennessä näyttää ainootansa ! - kysyymys
Kuinka pitkään Lautturin ja S-Marketin palvelutiskit palvelevat lauantaisin?
- Jokikonna
Kokemäenjoen kuha kanta todella hyvä. Haasteellinen kalastettava kuitenkin, vaikka kalan määrä erittäin runsas. Varmin tapa rannalta käsin on virvelin päähän pohjaonki viritys ja salakka syöttikalaksi. Onki tai kaksi pohjaan odottamaan.
Sellainen paikka vain missä on tarpeeksi syvää, n. 8m vettä saa olla tai enemmän. "Kansalaisen karttapaikka"-sivustolla on hyvät syvyyskäyrästöt Huittisten kohdalla Kokemäenjokea. - Amatöörikalastaja
Jokikonna kirjoitti:
Kokemäenjoen kuha kanta todella hyvä. Haasteellinen kalastettava kuitenkin, vaikka kalan määrä erittäin runsas. Varmin tapa rannalta käsin on virvelin päähän pohjaonki viritys ja salakka syöttikalaksi. Onki tai kaksi pohjaan odottamaan.
Sellainen paikka vain missä on tarpeeksi syvää, n. 8m vettä saa olla tai enemmän. "Kansalaisen karttapaikka"-sivustolla on hyvät syvyyskäyrästöt Huittisten kohdalla Kokemäenjokea.Kiitti asiallisesta vinkistä. Tarkkailen tuon.
- tyytyväinen
Haepas kuule kerran lauantaina kalaa torilta ni ei tarvi mennä enää Lautturiin tai S-markettiin.. Eron huomaat heti! Tuoreempaa et Huittisista saa, Se on todettu!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241