Kuulemma esim. laserilla saa karvojen kestopoiston, kun käy useamman kerran. Onko todella joku näin poistattanut vai onko se vain mahdollisuus? Kuinka monta kertaa ja kuinka paljon maksaa? Kiitos tiedosta!
Vastaukset 3
- zle
Täällä yksi joka tehnyt tuon tempun.
Viidellä hoitokerralla lysti maksoi 1500 euroa ja tulos oli kuten luvattu eli karvoja ei enää kasva kummulle saati huulille. Hoidosta nyt kolme vuotta.
Kauhean nuorille en suosittele kun kyseessä on peruuttamaton toimenpide. Kävin itse hoidossa 27-vuotiaana ja näin jälkeenpäin aprikoiden joku 25 vuotta voisi mielestäni olla sopiva alaikäraja. - juusojalmari
"zie"
Kiitos! Aluksi odotin vastausta, mutta kun sitä ei tullut, oletin jo, että mahdollisuudeksi se on jäänyt. Kuulostaa kohtuulliselta hinnalta, jos sen tekee nuorena ja saa siitä hyödyn pitkäksi aikaa.
Itse asiassa on vaikea kuvitella, että tointa katuisi. Olemme vaimoni kanssa ikäytyneitä ja aloitin hänen superkauniin vittunsa sheivaamisen jo kauan ennen kuin se tuli yleiseksi, 45 vee sitten.
Olen edelleen jatkanut sheivaamista, eikä kestopoisto enää kannata, mutta se kiinnostaa ihan tietona. Olet varmaan tyytyväinen vittusi kestokaunistamiseen. Terkkuja sinulle, ja vielä kerran kiitos! :) - Anonyymi
Hei. Etsin miestä, jonka tavata. On suositeltavaa kirjoittaa täällä https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSfew2vfZoXTt2hhxi6qQN7CC_l8YsZUrIrRhBSCXBXa2p9Wrw/viewform
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86902
- 53839
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun67664- 40610
- 58598
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22542Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37468- 39453