Koska tunsitte ensimmiset vauvan liikkeet koska minusta tuntuu, että nyt minun mahassani alkaa vauhdikas elämä.
koska teidän vauvanne alkoi potkimaan?
6
919
Vastaukset
- päivi
viikolla 15, tai vähän aikaisemmin jo mut tuolloin 15viikolla vasta osasin todeta ne liikkeiksi
- samoin
Itsekin aloin tuntea viikolla 15.
- Reetta
samoin kirjoitti:
Itsekin aloin tuntea viikolla 15.
Mulla tuntui eka tömähdys (3:n sarja) toissapäivänä. Nyt menossa rv 17 1. Kyllä ne nyt tunnisti ihan selvästi ja eilen jo osas odotellakin ja sieltähän ne tuli.
- liikkuja
Reetta kirjoitti:
Mulla tuntui eka tömähdys (3:n sarja) toissapäivänä. Nyt menossa rv 17 1. Kyllä ne nyt tunnisti ihan selvästi ja eilen jo osas odotellakin ja sieltähän ne tuli.
Jo muutaman päivän ajan on ollut (rv 16 5 lähtien) liikehdintää jonka jo tunnistaa liikkeiksi eikä suoliston toiminnaksi.. ja eilen tuli ensimmäinen potku! :)
- Minä vain
Mulla on eka raskaus meneillään ja pari viimeistä viikkoa (nyt 18 täynnä) tuntunut lievää muljahtelua. Viimeiset viisi päivää olen osannut tulkita ne potkuiksi ja iltasella osaan niitä oikein odottaakin. Tänään tulivat jo "käskystä", eli kun vähän kun isukin kanssa juteltiin masulle niin kummasti alkoi tapahtua!
- elli73
En ole vielä tuntenut liikkeitä (tänään rv18), mutta arvannette että niitä odottelen yhtä malttamattomana kuin lapsi jouluaattoa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857