Hei! Olen siis 18-vuotias poika, jolla oli 2013 syksyyn asti ihan perusnormaali iho, kunnes yhtäkkiä finnejä alkoi ilmaantua (hormonit?) ja aloin käymään kasvohoidossa ja rasvaamaan ja puhdistamaan ihoani säännöllisesti. Olen käynyt vuoden kasvohoidoissa ja arvethan niistä on jäänyt, mutta iho on paljon paremmassa kunnossa nyt. Ongelmana on vain, että millä arvet pois? tottakai aika niiitä poistattaa (eivät ole syviä, eikä minulla varsinaisesti aknea ollut), ja muuta, mutta onko menetelmiä joila voi nopeuttaa edes hieman katoamista? laserit? joku rasva? nykyään käytän etanavoidetta joka auttaa minusta jonkin verran!
Ovatko laserit toimivia? apua!
menetelmiä arpien poistamiseen. Laserit? voiteet?
pua493848
2
142
Vastaukset 2
- eihajuu
noo itsellä ei oo tietoo aiheesta, mutta eikö laser hoidot vahingoita ihoo tai jotain?
- jaro25
Mun kaveri kävi hoitaas selän aknea ja arpia jossai green peel yrttikuorinnas. Sano et autto parin kerran jälkee iha hyvi. Jotain tuottei siin oli kans mitä käytti hoidon jälkee. Aikaa meni pari kuukautta. Ei kuulemma ees vahingoita ihoo. Kannattaa kysyy ainakin jostain kosmetologilta. Tai googlettaa tarkemmin? Sori etten enempii osaa kertoo..mut kannattaa varmaa tutustuu aiheeseen. ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400