Hei kaikki,
Olen ammattitreidaaja 5vuoden kokemuksella. Itselläni ei ole koskaan ollut varaa sijoittaa hyviin indekseihin rahaa, mutta olen töiden ohella tehnyt sivuprojekteina piensijoittajille rahaa treidaamalla indeksejä korvausta vastaan.
Kirjoittakaa minulle, mikäli kiinnostusta löytyy.
Ammattitreidaaja etsii sijoittajia
5
217
Vastaukset
- hjfffff
Jos olisit hyvä treidari, olisit tienannut itse itsellesi jo kosolti rahaa treidaamalla vaikka viikkorahojasi 5 vuoden aikana.
Jos olisit "ammattitreidari" ja hyvä sellainen, sinun palkkasi olisi sitä luokkaa että sinulla varmasti olisi varaa laittaa omaa rahaa treidaukseen ja paljon. Ja kun sitä omaa rahaa on reilusti käytettävissä ja se treidauksessa lisääntyy eksponentiaalisesti... sinunhan pitäisi olla nyt jo miljonääri?- Vakuusvaje
Tätä minäkin olen aina ihmetellyt. Palstoilla esiintyy valuuttatreidareita, pokerinpelaajia ja ties mitä keinottelun taitajia. Kaikki ovat päteviä ja kokeneita ja tekevät jatkuvasti voittoa.
Ja silti näillä on rahan puute ja jonkun pitäisi lähettää heille lisää. Voi että kuulostaa uskottavalta.
- PaskaJaska
Alkuun ei tarvita kuin 1€, ja vähän aikaa.
1
2
4
8
16
32
64
128
254
512
1024
2048
4096
8192
16384
32768
65536
131000
262000
524000
1084000
2097000
4194000
83888000
Tän pitäs riittää kovemmillakin vaatimuksilla oleville.
Jos ei riitä, tekee viellä kerran sijoitus rotaation. - hftradinggroup
hjfffff: Olen minä sijoittanutkin muutamia tuhansia euroja, mutta suoraan sanottuna tykkään enemmän perehtyä treidauksen tekniikkaan enkä itse rahan saantiin, koska raha ei ole tällä hetkellä ongelma.
PaskaJaska: 1e ei valitettavasti riitä. Välitysfirmat vaativat n. 2-20k aloitukseen, jotkin vähemmän.- lyhkj
Muutamia tuhansia euroja on hyvän ammattitreidarin kuukauden nettopalkka. Tai osa siitä.
Taudatkin olla pelkkä haaveileva virtuaalitreidari?
Niin, ja treidarihan ei "sijoita" rahoja, vaan käy niillä kauppaa. Eikä kaupankäynnin kohteena todellakaan ole mitkään "hyvät indeksit", vaan yksittäiset osakkeet tai johdannaiset. Indeksi on aina jonkin sortin keskiarvo, ja sen vaihtelut pienempiä kuin yksittäisten papereiden.
Niin että opiskelehan vielä vähän sitä treidauksen teoriaa - ja sillä välin, sijoita ne pennosesi edelleen hyviin indekseihin, joita sopii holdata rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418