Ammattitreidaaja etsii sijoittajia

hftradinggroup

Hei kaikki,

Olen ammattitreidaaja 5vuoden kokemuksella. Itselläni ei ole koskaan ollut varaa sijoittaa hyviin indekseihin rahaa, mutta olen töiden ohella tehnyt sivuprojekteina piensijoittajille rahaa treidaamalla indeksejä korvausta vastaan.

Kirjoittakaa minulle, mikäli kiinnostusta löytyy.

5

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjfffff

Jos olisit hyvä treidari, olisit tienannut itse itsellesi jo kosolti rahaa treidaamalla vaikka viikkorahojasi 5 vuoden aikana.

Jos olisit "ammattitreidari" ja hyvä sellainen, sinun palkkasi olisi sitä luokkaa että sinulla varmasti olisi varaa laittaa omaa rahaa treidaukseen ja paljon. Ja kun sitä omaa rahaa on reilusti käytettävissä ja se treidauksessa lisääntyy eksponentiaalisesti... sinunhan pitäisi olla nyt jo miljonääri?

• Vakuusvaje

Tätä minäkin olen aina ihmetellyt. Palstoilla esiintyy valuuttatreidareita, pokerinpelaajia ja ties mitä keinottelun taitajia. Kaikki ovat päteviä ja kokeneita ja tekevät jatkuvasti voittoa.

Ja silti näillä on rahan puute ja jonkun pitäisi lähettää heille lisää. Voi että kuulostaa uskottavalta.

• PaskaJaska

Alkuun ei tarvita kuin 1€, ja vähän aikaa.

1
      2
      4
      8
      16
      32
      64
      128
      254
      512
      1024
      2048
      4096
      8192
      16384
      32768
      65536
      131000
      262000
      524000
      1084000
      2097000
      4194000
      83888000

Tän pitäs riittää kovemmillakin vaatimuksilla oleville.

Jos ei riitä, tekee viellä kerran sijoitus rotaation.

• hftradinggroup

hjfffff: Olen minä sijoittanutkin muutamia tuhansia euroja, mutta suoraan sanottuna tykkään enemmän perehtyä treidauksen tekniikkaan enkä itse rahan saantiin, koska raha ei ole tällä hetkellä ongelma.

PaskaJaska: 1e ei valitettavasti riitä. Välitysfirmat vaativat n. 2-20k aloitukseen, jotkin vähemmän.

• lyhkj

Muutamia tuhansia euroja on hyvän ammattitreidarin kuukauden nettopalkka. Tai osa siitä.

Taudatkin olla pelkkä haaveileva virtuaalitreidari?

Niin, ja treidarihan ei "sijoita" rahoja, vaan käy niillä kauppaa. Eikä kaupankäynnin kohteena todellakaan ole mitkään "hyvät indeksit", vaan yksittäiset osakkeet tai johdannaiset. Indeksi on aina jonkin sortin keskiarvo, ja sen vaihtelut pienempiä kuin yksittäisten papereiden.

Niin että opiskelehan vielä vähän sitä treidauksen teoriaa - ja sillä välin, sijoita ne pennosesi edelleen hyviin indekseihin, joita sopii holdata rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      390
      4424
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3779
    3. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      16
      3622
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      113
      2790
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2451
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2272
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1942
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1908
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      122
      1855
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1429
    Aihe