Kahdeksatta odotellessa

7 days to Wolves

Nightwish julkaisee viisi videota omalla YouTube-kanavallaan kahdeksatta albumia odotellessa. Ensimmäinen on Planet Hell heti Floorin eka keikalta 1.10.2012 Seattlessa.
https://www.youtube.com/watch?v=CRJ_csyXosU&feature=youtu.be
Seuraavia odotellessa en pysty mitenkään pitämään sisälläni toivetta että tähän sarjaan kuuluisi myös "7 Days to the Wolves", tuo biisi on soitettu kait ainoastaan pari kertaa Australian keikoilla ja ainoastaan yksi YouTube-tallenne löytyy, mutta varoituksen sana, äänenlaatu on hirveä kaikkine häiriöineen. Omasta mielestäni "7 Days to the Wolves" on yksi parhaista Nightwish-biiseistä ja mielestäni se paranee eniten Floorin tulkitsemana, puhutaan sitten Tarjan tai Anetten aikaisista biiseistä joten pistän sen tähän jatkoksi. Mutta varokaa tuota änenlaatua.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7ypxDkR8xCE

7

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhassa vara
      • Kylläpäs

        vetää kun se ulisija puuttuu keulilta niin ei käy hermoon.


      • Ja jatketaapas

        vielä hetki, mitä helkuttia tää sekunda oopperadiiva tekee koko metallimusiikissa. Itsehän naureskeli koko metallimusiikille ja lupaili "että sitten kun minä jätän Nightwishin ja lähden soolouralle niin sitten ei mitään hevimetallia lauleta". He***tin diiva, painukoon niin pitkälle kuin pippuri kasvaa sen ällöttävän Buenos Airesilaisen piraattikauppiaansa kanssa ja vieköön kaikki faninsa mukanaan. Kukaan ei jää kaipaamaan.


      • eirjeerijäekfädk

        Nainen sadetakissa keltainen dildo handussa, upeeta mahtavaa, mikä lavashow !


      • ei pidä ahdistua
        Ja jatketaapas kirjoitti:

        vielä hetki, mitä helkuttia tää sekunda oopperadiiva tekee koko metallimusiikissa. Itsehän naureskeli koko metallimusiikille ja lupaili "että sitten kun minä jätän Nightwishin ja lähden soolouralle niin sitten ei mitään hevimetallia lauleta". He***tin diiva, painukoon niin pitkälle kuin pippuri kasvaa sen ällöttävän Buenos Airesilaisen piraattikauppiaansa kanssa ja vieköön kaikki faninsa mukanaan. Kukaan ei jää kaipaamaan.

        Äläs nyt riehaannu niin kamalasti. Katsoit varmaan eilisen uusinnan yleltä, jossa power-osiossa oli myös Tarjan haastattelu. Haastattelu oli vuodelta 2010. Ihan tasavertaisesti oli haastateltu niin Tuomasta kuin diivaasikin. Hieroppa nyt pieniä nystyröitäsi, niin tajuat varmaan minkähän takia.


      • Jurtsin Ygä
        eirjeerijäekfädk kirjoitti:

        Nainen sadetakissa keltainen dildo handussa, upeeta mahtavaa, mikä lavashow !

        Haloo, täällä keskenkasvuiset finninaamat kirjoittelee " viisaita "

        Kun vilistelitte isänne pusseissa, niin silloin Tarja Turunen toi klobalisaation tietoisuuteen Nightwishin ja Tuomas Holopaisen, siittä on ollut hyvä Tumpin jatkaa sarkaa viihteen parissa


    • Nightwish 4ever

      "Tarja Turunen toi klobalisaation tietoisuuteen Nightwishin ja Tuomas Holopaisen"
      No olihan Taapen dramaattisella sopraanolla osansa Nightwishin läpilyöntiin. Mutta ilman Tuomaksen sävellyksiä se ei olisi ollut mahdollista....tämä on fakta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe