Miten saan opendialogin avulla tehtyä imageviewerin? Pitääkö image kompenentin ominaisuuksiin tehdä jotain muutoksia? Entäs millainen koodi pitäisi olla, jos haluaa image komponentin vaihtuvan kun sen päälle vedetään jokin toinen esim. jpg tiedosto. Entä virheen käsittely... jos vedän image komponentin päälle vaikka tekstitiedoston niin kaatuuko se? Jos kaatuu niin miten saan siihen sellaisen järkevän virheen käsittelijän.
Image viewer
Apina
1
427
Vastaukset
- User137
Tulee varmaan myöhässä, mutta vastaanpa nyt.
Jpg kuvia varten ohjelman interface-osan uses lauseeseen tulee lisätä JPEG. Sen jälkeen kuva voidaan ladata näin:
image1.Picture.LoadFromFile(OpenDialog1.FileName);
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492