Jostain päin suomea? Voisi käydä yhdessä esimerkiksi raxissa jne. Jutella muutenkin ja kertoa kaiken kaunistelematta kun toinen ymmärtäisi kuitenkin.
Jos joku on kiinnostunut niin annan sähköpostiosoitteeni :)
Bulimikko kavereita?
3
141
Vastaukset
- ninni22Mua vois kiinnostaa.. :) 
- BulsutOnLuusereitaBulsu-luuserit, käydään yhdessä mässäilemässä, sitten oksennellaan ja podetaan huonoa omaatuntoa. Tulevaisuuden rumat, pyylevät ja katkerat akat. voi voi... 
- bbaemun e-mail on: [email protected], sinne voi laittaa viestiä! 
 Voin esitellä itseäni ainakin vähän, eli oon täysi-ikää hipova tyttö Etelä-Suomesta ja oon sairastanut bulimia/anoreksiaa vuorotellen pian kolmisen vuotta. Oon hoidon piirissä mutta jollain sairaalla tavalla en halua ''luopua'' sairaudesta kokonaan. Tällä hetkellä oireiluni on oikeastaan vain bulimista ja lähes päivittäistä.
 Ruokaa voin ostaa kaupasta useinten kymmenten eurojen edestä ja vetää ne naamariin jonkun parkkihallin vessassa. Ja sen jälkeen eurot suoraan viemäriin.
 Oon vanhemman oloinen, joten vaikka ois ikäeroakin niin uskon että tultaisiin toimeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410471
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1358727
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906047
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604208
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484195
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673139
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73087
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k622922