Sadeasut

Hotellihommat

Tänä iltana taas Omppuhotelliin ja sadeasut päälle & saappaat jalkaan.
Kiva käydä alhaalla tupakalla kun jättää sadeasut verkkareiden ja hupparin alle.

55

5203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarviitko seuraa omenahotelliin pidän iteki sadeasuja tavallisten asujen alla ja muutenkin päällä

• Samanlaisia harrastuksia täälläpäin..ulkoilu ja tapahtumissa käydään yhdessä kui-/sadeasut alla ja sitä rataa. ;)

• Mansen omppu

Minkä kaupungin omppu?

• Täällä sadeasuillaan H:gissä.

• Sadeasupoika 82

Sadeasut ja kumpparit kolahtaa täälläkin, mutta niiden käyttämistä hotellissa en oikein ymmärrä. Paljon mukavampaa on leikkiä sadekamppeissa lätäköissä ja ojissa sekä hieroa kurahousujen etumukseen reilusti mutaa kurahanskoilla.

Kaikkein mukavinta olisi tietysti löytää joku naispuolinen leikkikaveri, joka kuraleikkien lopuksi pyllistäisi mättäällä kurahousut kintuissa. Tämä tuskin on mahdollista, joten pitää hoitaa hommat yksin.

• poika12345

Olen samaa mieltä asiasta ja mukavaa on leikkiä ulkona luonnossa kuravaatteissa. Minulle kuravaateet ovat myös aika usein työasu, joten ei siihen niin kamalaa liity. .

• goddiva

hankit aasialaisen naisen itsellesi, jos heitä osaa käsitellä oikein he ovat valmiita tekemään mitä vain miellyttääkseen miestään.

• Peka333

Liki kaikki pojat kai on joskus nuorena runkkailu muiden poikien kans. Olematta homoja. Miks ei vois vielki? Kunnon kuraleikit ja sit runkut ja orkkuoluet päälle. Jollei niitä naisia siis taho löytyy.

• Anonyymi
        poika12345 kirjoitti:

Olen samaa mieltä asiasta ja mukavaa on leikkiä ulkona luonnossa kuravaatteissa. Minulle kuravaateet ovat myös aika usein työasu, joten ei siihen niin kamalaa liity. .

Kun käy verkoilla on kurahaalarit must

• Kurikset

Samaa mieltä Sadeasupoika. Sadeasussa on mukava leikkiä ja liikkua kosteissa paikoissa.

Naisia on vaikeampi löytää leikkeihin ja heitä harvemmin näkee liikkuvan sadevaatteissa.

• 1+17

Hikihän noissa kamppeissa tulisi.

• sadet

Hiki tulee pannessa muutenkin. Tiesitkö?! :)

Sadekamppeet päälle ja pihalle...

• juu kyl siellähän on muutenkin hyvä sää tällä hetkellä olla ulkona sadeasut päällä mut ei siellä jaksa yksin olla pitäis olla seuraa mukana muttakun ei oikeen löydy täältä itä hesan suunnalta

• Sadevaatteet

Itse ulkoinen sateella Uutelan ulkoilureiteillä silloin tällöin.

• Sadevaatteet kirjoitti:

Itse ulkoinen sateella Uutelan ulkoilureiteillä silloin tällöin.

ite oon täält mellunmäki/länsimäki suunalt ja ei ooo omaa autoa nii pitäis liikkkua julkisilla mut ei oo viel rohkeutta mennä niil sadeasut pääl

• Fettari72

Ensi viikolla sadeasu/saapasmies Tre:n Ompussa.
      Hotellissa on työreissulla kiva kuluttaa aikaa kamppeiden kanssa touhutessa. Jos sataa niin mikäpä estää lähtemästä ulkoilemaankin.

• Rainman X

Upeat Ratsu-kumisaappaat jalassa!

• sadesuun puettu

Olen sadeasussa sisällä ja voisi mennä kylään sadeasussa. Iltaa viettää sadeasussa. Sinisessä tai valkoisessa asussa. Mustat kiiltävät kumisaappaat jalassa. Olisiko mukava pyytää kylään tai hotellissa viettää aikaa?
      Olen m 45 v

• sadeasu_m75

voisin pyytää kylään kotiini vaik heti :D

• sademies42

Kuulostaa hyvälle. Voisin kutsua sut huoneeseeni jos oltaisi samassa hotellissa...

• sadeasuun puettuna

Nyt olen hotellissa valkoisessa sadehaalarissa.Missä päin Suomea sinä olet?

• Sademies42

Tampereella.

• sadeasuun puettuna

Kyllä sitä sielläkin päin tullaan olemaan:)

• Sademies42

Mä milloin milläkin suunnalla... Katotaan jos joskus satuttas samaan hotelliin.

• sadeasuun puettuna

Kivalle kuullostaa ja ilman muuta laitetaan viestiä.

• Sademies42
    • Vantaahotellin aamupalalla käyty... ;) tuskin kukaan huomasi että farkkujen alla oli mustat kurahousut ja kumipaita.

• kiiltävät tuulihousu

Tuollainen pukeutuminen on mielekästä. Varsinkin, jos toinen tietää, että mitä on alla ja voi vähän kiusata sanoilla.

• keltaisessa asussa

Tostaina Tampereella hotellissa sadeasussa. Kokonaan keltaisena.

• kurahousupoika

aitoja oikeita olkainkurahousuja myytävänä € 60:-
      [email protected]
      0445436714
      myös muovihousuja ja suur-suorakaidevaippoja

• jolli85

sadeasut ovat hienoja asuja..ja sit vaan mutaan tai liejuun pyörimään...se on upeeta

• Kurahousupoika86

Niin on :) varsinkin, jos on vielä kunnolliset aikuisten kurahanskat, joita saa tilattua Ruotsista. Keltaiset likaiset kurikset on tosi kiihottavat.

• Guy Cotten

Keltaset kurikset on kyllä tosi hot. Hommasin justiinsa Guy Cotten -merkkiset keltaset haalarikurikset käytettynä. Kiimasimmat runkkuhousut ever!

• Moikka. Minäkin oon kuria runkkari kiinnostaisko sua kurisseura mä uudeltamaalta

• onanointia

Kumiset kurahousut ja sadevaatteet saa meikäläisellä aikaan ihan järkyn kiiman ja stondiksen.
      Tuossa yksi päivä laukesin jo niitä pukiessa, kun oli joutunut pitämään pitkän tauon vaateleikeikeistä.

• vihreässä sadeasu

Kotona vihreässä sadeasussa joka on tosi liukaspintainen. Tulee tuollainen olo mitä on aikaisemmin kirjoitettu.

• kurahousut jalassa

Kurahousut ja sadetakki päällä on kiva runkata. Nytkin istun kurikset ja Kontiot jalassa. Toiset kurikset on alla väärinpäin ja toiset siinä päällä oikeinpäin. Kulli hankaa kivasti vanhojen paksujen kuristen kumimaista pintaa...aahh...

• sadeasu_m75

päiviä pidän itteki aina toisia väärinpäin jalassa jo toisia oikeinpäin tiedän kyl ton tunteen

• Kurahousut jalassa
        sadeasu_m75 kirjoitti:

päiviä pidän itteki aina toisia väärinpäin jalassa jo toisia oikeinpäin tiedän kyl ton tunteen

Just tulin himaan. Kurahousut jalkaan, sadetakki päälle ja hieromaan...

• Rukkanokia

Lauantaina Forssassa sadeasukaveri hotellissa.

• sadehaalarin sisällä

Sadehaalarissa hotellissa. Tähän, kun saisi vielä jonkun tekemään itselleni niin, että olisin sadetakin tai haalrin hupun peittämä.

• sadeasupervo

Olin varmaan jotain 15 v kun kerran tulin vetäneeksi päälle vihreät sadehousut ja sadetakin. Yllättäen huomasinkin että mulla seisoo. Otin kullin esiin ja kohta siemeneni valui housunlahkeilla. Sadeasuun pukeutunut nainen näyttää myös silmääni hyvältä. Olisi mukavaa jos voisi mennä joskus ulos vesisateella sadeasuista pitävän naisen kanssa.

• suikuun kahlittuna

Turusta löytyy sadeasu mies joka voisi kokeilla sadeasuleikkejä jonkun kanssa, jolla on samanlaisia toiveita.

• Stadissa tänään ketään..?

• musta-asuinen

Moi mielenkiintoinen nic. Voisin olla samanlaisessa asussa ja kahlittuna,

• festareilla

Meillä taas oli tyttöystävän kanssa seksiliikkeestä ostetut sadehousut farkkujen alla festareilla. Päivällä parit ensimmäiset pissat bajamajaan ja loppuilta kivasti housuun pissaten. Sen verran tuli juotua kaikenlaisia nesteitä ettei pissa haissut ollenkaan ja ärsyttänyt ihoa vaikka oli kuuma päivä. Ainoa miinuspuoli oli että pissat kasteli molempien varsilenkkarit aivan litimäriksi, mutta kukaan ei ainankaan siinä ihmispaljoudessa huomannut mitään?!! Ainoastaan vähän hävetti mennä yöllä hotelliin respan ohi kun oli aivan hiljaista ja paljaan varpaat narisi märissä lenkkareissa ja muuten oltiin aivan kuivia!!
      Ensi kesää ja festareita odotellessa...

• Rainwear-Rubberboots

Perjantaina sadeasut ja kumpparit mukana Tampereella hotellissa.

• Pervboy

Olispa mukava varata huone samasta hotellista...

• Make475

No älä muuta sano!

• Riihis

Minäkin käyn usein Tampereella työmatkalla ja silloin olen käynyt ulkoilemassa sadeasut päällä ja saappaat jalassa. Harmittaa kun en ole nyt siellä.

• ropisee

Lappeenrannassa asiasta kiinnostuneita.

• Sadepoika1986

Kyllä löytyy, mutta tämä on niin pieni paikka, että käyn sadeasuilemassa ja leikkimässä mutaleikkejä pääasiassa muualla. Keltaisissa haalarikuriksissa, sadetakissa, hai-saappaissa ja kurahanskoissa on kiva tuhria itsensä mudalla.

• sadeasuunpuettuna

Nyt ollaan hotellissa ja voisi täällä keksiä jotain sadeasuleikkejä tai sitten jonkun luona. Jos vaan lukija kunnasta löytyy sellaista joka tykkäisi näkemästä missä olisin puettuna ehkäpä sidottunakin sadeasuun, kumikäsineisiin, kumisaappaisiin yms mitä tulee mieleen. Halusiko joku kehitellä missä asussa haluisi nähdä tai jopa pukea toisen vaikka kaksi asua päälleikkäin?
      Tiukassa asussa tiukan päällä:)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe