Toivottavasti Eva Wahlström tyrmätään tänä iltana niin, että veri lentää!!! Dumppasi lapsensa isän ja iski varatun nyrkkeiljän per-kele!!!:-):-):-)
Eva Wahlströmille kunnolla turpaan!
40
1211
Vastaukset
- ...
Ei, kyllä kejun aloittaja on ainuastaan ja vain SUURI LUUSERI.
- ...
Kyllä mun mielestä KAIKKI pettäjät ja perheenrikkojat on niitä luusereita! Myös Eva Wahlström. Aloittajahan vain sanoi totuuden.
- Ihquilija
Eva on harvinaisen hyvän näköinen nainen. Tyrmäävän hyvä!
- flatnose
Eva Wahlström rikkoi siis kaksi perhettä - omansa ja uuden miehen perheen.
Hyvä Eva ! Muistaa ottaa taas turpaasi kehässä, lättänenä - 1x2
Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Asiasta jotain tiedänkin enkä oli Evasta ikinä uskonut, mutta niin se vain meni miestänsä pettämään ja vähän muutakin... Eikä se ollut vain yksi kerta vaan salasuhde. Tämä juttu on ns. "julkinen salaisuus" eikä siitä kirjoitella. Ei se Eva niin puhdas pulmunen ole mitä julkisuudessa annetaan ymmärtää.
- Hei haloo!!!
Eiks sillä äijällä, jonka kaa petti tai jonka kaa on edelleen suhe, niin ole vaimo ja pienet lapset??? Miltäs niistä nyt tuntuu miten kukaan voi puolustella tommosii tekoja??? Ja miltä tuntuu omasta miehestä ja pienestä lapsesta???
- me, myself and I
Hei haloo!!! kirjoitti:
Eiks sillä äijällä, jonka kaa petti tai jonka kaa on edelleen suhe, niin ole vaimo ja pienet lapset??? Miltäs niistä nyt tuntuu miten kukaan voi puolustella tommosii tekoja??? Ja miltä tuntuu omasta miehestä ja pienestä lapsesta???
Ei perheellä ole väliä, koska minä minä minun jutut minä minä minun tarpeet minä minä minusta minuun ja mä.
Näin se on nykyajan ihmisillä, siis aika isolla osalla.
Minun oma aika, minun oma ura, minun omat tunteet, minusta tuntui siltä, minä koin että, minä ja minun uudet kujeet...näistä luetaan..Ei Ewa ole poikkeus...
- Asffsssadsfffdsss
Ämmä saa tänään pataansa.
- wt-sakkia
Näköjään lehdistössa tämä uutinen on tiedetty jo koko kesän.
"Suomen menestyneimmän naisnyrkkeilijän Eva Wahlströmin kesä on kulunut parisuhdekohujen keskellä"
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014072418514074_vi.shtml
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Eva-Wahlstromin-parisuhdesotku-iski-varatun-nyrkkeilijan/1048528- Itserakasvainarsisti
En sen kummemmin ole Evan uraa seurannut, mutta sen olen pannut merkille, että hän vaihtaa miesystävää muutaman vuoden välein.
Joillakin ihmisillä jää rakastumisvaihe päälle koko elämäksi.
He nauttivat ihastumisen huumasta ja kun se katoaa kolmen neljän vuoden jälkeen , valitaan uusi.
Ihan ilman sen kummempaa seuraamista muistaisin julkisuudesta ainakin neljä eri miestä Evan rinnalla.
- ...
Eva vetäisi teitä jokaista luuseria pataan mennen tullen. Mitä vit-tua teille kuuluu kenenkään parisuhteet? Olette eronneita surkeita vätyksiä joilla ei ole eron jälkeen omaa elämää.
- ...
On oma elämä. En ole eronnut. En ole myöskään koskaan pettänyt miestäni enkä rikkonut muidenkaan perheitä. Miten itselläsi kun noin petturia puolustelet...?
- vätys olen toki
Ollaan eronneita surkeita vätyksiä?
Mitäs jos ei ollakaan eronneita? Mutta idolisi kohta on?
Kummallinen kommentti. - hanki elämä
... kirjoitti:
On oma elämä. En ole eronnut. En ole myöskään koskaan pettänyt miestäni enkä rikkonut muidenkaan perheitä. Miten itselläsi kun noin petturia puolustelet...?
Mikä oma elämä? Lahonneen kannon näköinen kitkerä vanhapiika roikkumassa kompostipalstalla, buahhahahahaaaah. Siinä se sun elämäs on.
- Sinne meni
Taisipa nimimerkki "Suuri nauraja" vetää jälleen kerran aamulla pullan pupelluksensa väärään kurkkuun:
http://www.ts.fi/urheilu/665145/Wahlstrom puolusti mestaruutta menestyksella
Hyvän näköinen nainen muuten tuo Eva.- Ewa won
TurSa kirjoittaa helsinkiläisestä! Jo on aikoihin eletty.
- Kops kops
Ewa won kirjoitti:
TurSa kirjoittaa helsinkiläisestä! Jo on aikoihin eletty.
Mikä h*lvetin Tursa? Ei sitä turkulaiset noin nimitä! Taidat olla joku junantuoma.
- Arvot hakusessa...
No sekö oikeuttaa pettämiseen ja perheen rikkomiseen, että voittaa just ja just vaivalloisesti jonkun matsin???
- Ewa Won
Kops kops kirjoitti:
Mikä h*lvetin Tursa? Ei sitä turkulaiset noin nimitä! Taidat olla joku junantuoma.
Sori vaan, mutta meillä Savossa lehtenne nimi lyhennetään Tursaaksi.
- syöpäläiset
Ai vaivalloisesti voitti??? Olet siellä sohvalla läskejäsi hytkyttäessä oikea urheilun asiantuntija. Varmaan läskipouimujen välistä tirisee kuonaa täynnä oleva hiki kun noinkin ponnistelet.
Oikeasti te kaikki edustatte nollatasoa joilla ei ole mitään eikä tule olemaankaan koskaan mitään.
Yhteiskunnan kannalta te olette tarpeettomia haittatekijöitä.- narsisti äidin uhri
Evan tapaiset, itsekeskeiset pettäjänaiset, ovat usein myös huonoja äitejä. Toivottavasti lapsen isä ottaa vastuullisen roolin lapsen tulevaisuudesta. Evalle tärkeintä on vain omaan napaan tuijottaminen, siinä on hänelle tulevaisuutta tarpeeksi.
Kun luottamus on kerran mennyt, sitä on melko mahdotonta saada takaisin. Epäluotettavalle petturille en toivo mitään hyvää. Karman laki tulee seuraamaan häntä. Syillä on yleensä seurauksensa, tulevaisuus tuo kasan uusia ongelmia, joista on mahdotonta rämpiä yli.
Itse hän on kävellyt ihmisten yli, pettänyt ja valintansa tehnyt, vastatkoon seurauksista. - Mikäs nyt noin...?
ITSE MYÖNSI, että oli todella vaikea matsi ja olisi voinut käydä miten vain. Katsopa haastattelu äläkä tuu tänne jauhaa paskaa ja puolustelemaan pettureita!!! Varmaan näet minkänäköisiä kommentoijat täällä ovat ja heidän ammattinsakin??? Oot säälittävä ton kielenkäyttös kanssa...
- @@@@@@
narsisti äidin uhri kirjoitti:
Evan tapaiset, itsekeskeiset pettäjänaiset, ovat usein myös huonoja äitejä. Toivottavasti lapsen isä ottaa vastuullisen roolin lapsen tulevaisuudesta. Evalle tärkeintä on vain omaan napaan tuijottaminen, siinä on hänelle tulevaisuutta tarpeeksi.
Kun luottamus on kerran mennyt, sitä on melko mahdotonta saada takaisin. Epäluotettavalle petturille en toivo mitään hyvää. Karman laki tulee seuraamaan häntä. Syillä on yleensä seurauksensa, tulevaisuus tuo kasan uusia ongelmia, joista on mahdotonta rämpiä yli.
Itse hän on kävellyt ihmisten yli, pettänyt ja valintansa tehnyt, vastatkoon seurauksista.Isähän sen Leoninkin on suurimmaksi osaksi hoitanut kun äiti ravaa treeneissä ja kilpailuissa. Taitaa nyrkkeily olla tärkeämpi kuin oma lapsi... Ja miehestähän nyt ei mitään väliä kun sitä pettänyt jo pidemmän aikaa NAIMISISSA OLEVAN miehen kanssa.
- vai mitä eeva
Evan ilkeät kommentit nuoruudenaikaisesta poikaystävästään tässä "elämäkertakirjassaan" kertoivatkin jo, että kyseessä on nimenomaan hyvin itsekeskeinen henkilö. Ei juurikaan ajattele toisten tunteita.
- Suuri nauraja
Vit-tu Evalla oli täysin pas-ka vastus eilen!!!Luuseri ei voita kuin Ö-luokan pellejä!!! Jos olisin itse kehässä niin Eva olisi lattiassa heti ensimmäisessä erässä saa-tana!!!:-):-):-)
- ---
Sohvalla maatessaan ja läskiensä seassa hikoillessaan Suuri nauraja(vitsi) näkee päiväunia.
Koetas laajentaa lenkkeilysi jääkaapin ja sohvan väliltä hiukan suuremmaksi.
Katso peliin niin huomaat että olet pelkkä läski vitsi.- Suuri nauraja
Haista vit-tu!!! Sinä ja Eva olette luusereita!!! Minä olen iso ja vahva ja tyrmäisin Evan kaltaisen hyttysen kovalla oikealla koukulla suoraan lasileukaan per-kele!!!:-):-):-)
- Perhe perse
Suuri nauraja kirjoitti:
Haista vit-tu!!! Sinä ja Eva olette luusereita!!! Minä olen iso ja vahva ja tyrmäisin Evan kaltaisen hyttysen kovalla oikealla koukulla suoraan lasileukaan per-kele!!!:-):-):-)
Ripulia tuli. Pyllystä kuului buli buli.
- 3+5
Suuri nauraja kirjoitti:
Mistä kiven kolosta sinä Suuri Hinttari putkahdit esiin?
Olet elämänluuseri, koeta pärjätä sillä. No onneksi tukehdut kohta läskeihisi ja maailma on heti parempi.
- Tasa-arvoa
Miksi Evan pitäisi ottaa turpaansa, kun ei muitakaan pettäjiä ole haluttu (julkisuudessa ainakaan) haluttu hakata?
- älä puhu pskaa
Juurihan Tauskikin hakattiin. Hänetkin haluttiin julkisesti hakata!
- ljkj,mhjghjhjhj
Kyseeessä on Evan yksityisasia joka ei kuulu tämän palstan idiooteille.
- Suuri nauraja
KARU TOTUUS ottaa koville hahahahahahahahahaaa!!!:/):-):-)
- oma moka
Eva on itse omia asioitaan julkisuuteen tyrkyttänyt. Täällä vain toistetaan jo sanottua asiaa ja sitä kaikkea, mitä lehdet vat kirjoittaneet.
Kun leikkiin lähtee, niin leikin kestäköön. Julkkikset eivät voi myöhemmin valita, mistä puhutaan ja mistä ei. He ovat itse ottaneet ensimmäisen askeleen ja "avanneet ovet" yleisölle.
Turha marista, kun on paskat housussa. - piikkarit 15cm
Suuri nauraja kirjoitti:
KARU TOTUUS ottaa koville hahahahahahahahahaaa!!!:/):-):-)
Sä oot selvästikkin julli!!!!
- Nimenomaan tälle!
Tarkistapa palstan nimi, urpo!!!
- piip piip
Monille miehille se että naisystävä on julkisuuden henkilö on "piipin jatke" ...
En tuomitse ihmisiä. Evaki on ihminen. Jos toivoo hälle pahaa, on jotain mätää omassa itsessää.
Kateutta, kaunaa, vihaa.- muksjapoks
Eeva on ihan mukavan tuntuinen ihminen, ehkä vähän liian tyytyväinen itseensä!?
Nättikin on, jos pitää suunsa kiinni, liian usein virnottaa hevosen lailla.- tyytyymättömänäesiiin
Niinpä suomalaisen tulee aina olla NÖYRÄ kaikesta menestyksestään huolimatta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403