Suositelkaa hyvää polkupyörähuoltoa Pirkanmaalla!

Neula heinäsuovasta

- Missä on laadukas, luotettava ja kohtuuhintainen polkupyörähuolto? Voi olla joko Tampereella tai Tampereen lähikunnissa.
- Mihin ette veisi polkupyöräänne huoltoon mistään hinnasta Pirkanmaalla?

7

5287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juiyt

P.Raitia Messukylässä.
      www.ppr-huolto.com

• Pyöräilijä
    • korjautin

Pyöräliike Kallio Nekalassa on ollut luotettava pyöräkorjaamo, josta minulla on ollut pelkästään myönteisiä kokemuksia vuosien varrelta. Hinta-laatusuhde on siellä ok.

• ei onnistu..

Joo ja varaudu että kaveri on persoona isolla P:llä.
        Onnea yritykseen....

• Jönglööri vähä taiko

Mun pyörää ei saatu kerralla kuntoon, ja sit ku tehtiin uuemmal yrittämällä, pyörä seiso varmaa kuukauden siel putiikissa.
      Kun kerroin sille nuorelle korjaajapoitsulle, mikä siinä oli vikana, niin tää töksäytti: "No ku en oo ehtiny viel kattoo." ja katto mua sillee oudosti.
      No justhan mä selitin, mikä oli vikana.
      Sit kun se saatiin viimeinkin korjattua, sain todeta, että nopeusmittarin johto oli saatu poikki sen korjaustyön oheistuotteena. WTF?!
      Näin siis "luikureilla" Ristinarkussa.
      Arvaa, oonko asioinut siellä sen jälkeen. Ois pitänyt kiikuttaa fillari jonnekin muualle, niin olis tullu kerralla kuntoon - ilman seisokkia. Eikä olis enää kotipihassa tarvinu alkaa uuden johdon asenteluihin.

• Anonyymi

Itse olen käyttänyt nyt kahden huollon ajan tuossa Kalevassa olevaa Willaria. Ilmeisesti suht tuore firma, mutta huoltotiimillä ainakin somen mukaan useamman vuoden kokemus huolloista. Itse oon ollut tyytyväinen vaikken mitään haastavampaa huoltoa oo teettänytkään vaan ihan perus kausihuoltoa

• Anonyymi

Nippeli on paras laadultaan, takuiltaan ja palvelultaan. Oliko muuta. No Nippeli on ykkönen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe