- Missä on laadukas, luotettava ja kohtuuhintainen polkupyörähuolto? Voi olla joko Tampereella tai Tampereen lähikunnissa.
- Mihin ette veisi polkupyöräänne huoltoon mistään hinnasta Pirkanmaalla?
Suositelkaa hyvää polkupyörähuoltoa Pirkanmaalla!
7
5404
Vastaukset
- juiyt
P.Raitia Messukylässä.
www.ppr-huolto.com - Pyöräilijä
Ainakin Nippelissä tehdään huoltoja.
http://www.nippeli.fi/huolto - korjautin
Pyöräliike Kallio Nekalassa on ollut luotettava pyöräkorjaamo, josta minulla on ollut pelkästään myönteisiä kokemuksia vuosien varrelta. Hinta-laatusuhde on siellä ok.
- ei onnistu..
Joo ja varaudu että kaveri on persoona isolla P:llä.
Onnea yritykseen....
- Jönglööri vähä taiko
Mun pyörää ei saatu kerralla kuntoon, ja sit ku tehtiin uuemmal yrittämällä, pyörä seiso varmaa kuukauden siel putiikissa.
Kun kerroin sille nuorelle korjaajapoitsulle, mikä siinä oli vikana, niin tää töksäytti: "No ku en oo ehtiny viel kattoo." ja katto mua sillee oudosti.
No justhan mä selitin, mikä oli vikana.
Sit kun se saatiin viimeinkin korjattua, sain todeta, että nopeusmittarin johto oli saatu poikki sen korjaustyön oheistuotteena. WTF?!
Näin siis "luikureilla" Ristinarkussa.
Arvaa, oonko asioinut siellä sen jälkeen. Ois pitänyt kiikuttaa fillari jonnekin muualle, niin olis tullu kerralla kuntoon - ilman seisokkia. Eikä olis enää kotipihassa tarvinu alkaa uuden johdon asenteluihin. - Anonyymi
Itse olen käyttänyt nyt kahden huollon ajan tuossa Kalevassa olevaa Willaria. Ilmeisesti suht tuore firma, mutta huoltotiimillä ainakin somen mukaan useamman vuoden kokemus huolloista. Itse oon ollut tyytyväinen vaikken mitään haastavampaa huoltoa oo teettänytkään vaan ihan perus kausihuoltoa
- Anonyymi
Nippeli on paras laadultaan, takuiltaan ja palvelultaan. Oliko muuta. No Nippeli on ykkönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953