Mikähän 330d:n peräpäässä kolahtelee vaihdetta vaihdettaessa ja ulahtelee moottorijarrutukselle mentäessä. Eikö bemarin perä kestä kuin vähän yli 100 tkm? Laakerivika kardaanissa, perässä, vetoakseleissa? En oo rynkyttäny, entinen auto oli mersu jossa vielä joustavampi voimansiirto...
Peräpään kumahtelu
3
4372
Vastaukset
- Sam
Mulla -01 e46. Oon huomannu saman äänen. Eli vaihteen siirrossa kun kardaani pyörähtää ennen kytkimen nostoa kuuluu kummallinen "kolahdus". Moottori jarrutuksessa taas yleensä pienemmillä vaihteilla selkeä ulina. Noh näin parin kuukauden jälkeen sitä on jo tottunu eikä noteeraa enää ääniä, mutta ikävältä se kuulosti muutamat ekat viikot!
Luulenpa että äänet kantautuu autoon perän kiinnityksen takia, perä on vaan yksinkertaisesti tuettu erittäin hyvin koriin.
Noh kertokoon tietävä enemmän! Heh...- jki
että kuuluu ominaisuuksiin. Korva on mullakin tottunut, ja kolahtelu esiintyy lähinnä kylmänä. Entisissä autoissa (MB 124, Opel yms.) ulinat esiintyi aina vedolla ja se peitettiin soittamalla W.Houstonia.
- Arska2004
Joo se on kardaanin tukilaakeri... se kannattaa vaihtaa itsel sama vika kun esim. ajossa painaa kytkimen pohjaan ja sit ylös niin kolahtaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750