pakko

jakaatietoa

Mitä nyt Lieksassa tapahtui. Olemme neljä käsityö alan ammattilaista ja olemme koko kevään ja kesän kytänneet koska tulee Pankakosken päiväkoti myyntiin kuten keväällä luvattiin. Nyt Lieksan lehti kertoi jo päiviä ennen hallituksen istuntoa että se on myyty. Kuulemma myyty hallituksessa istuvan kaverille eli sisäpiiri kauppoja. Eli pysymme kaukana pohjois-karjalasta koska sinne ei oteta normaalia yrittäjiä vaan ainoastaan tiedätte kyllä keitä. Ihan oikeasti mitä meiltä oikein salataan. Pankakosken Päiväkodin hinta on oikeasti kymmenkertainen nyt ilmoitettuun hintaan. Jos hinta arvio annetaan jollekkin täysin ammatti taidottoman henkilön päätettäväksi niin voihan sen myydä vaikka eurolla. Jos koulu olisi vaikka ilmoitettu lehdessä myytäväksi ( ilm kulut 18.0€ niin hinta olisi ollut useita tuhansia. sisällä olevat tavarat josta olisi kilahtanut useita tuhansia € kassaan). Kaupungille tiedoksi että meillä on ammattilaisia kiinteistövälittäjiä on ainakin kaksi Immo N ja Veikko T. NIINPÄ ei tämmöisiä lapsuksia pääsisi tapahtumaan. Kaupungin johtajanakin on ihan pätevä ukko jonka olis pitänyt puuttua Pankakosken päiväkodin myyntiin. Oikeasti taidamme pysyä kehä kolmosen etelä puolella. Tarjouksemme jonka lähetimme kesäkuun alkupuolella jota ei nähtävästi ole huomioitu (joka oli yli viisinkertainen) on nyt vanhentunut) katsomme hylätyksi. Älkää hyvät Lieksalaiset katsoko tuotteitamme etelä suomalaiseksi yritimme oikeasti LIEKSAAN. Seuraa ilmoittelua syksyllä pian tulee hyvä paikka myyntiin Pielisen rannalla.... ei ammatti taidottomalle välittäjälle. Tämän kirjoituksen voi Lieksan Lehti julkaista ihan vapaasti sivuillaan jos sieltä saatais vastaus vaikka edes yhteen kysymykseen. Palataan asiaan terv._____

6

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ollenkaan hyvin toimittu jos noin tekivät.

    • evalaassi

      Laita vain Eija nimesi rohkeasti alle ja tutki asia ennen kuitten alat ihan vääriä tietoja laittamahan tänne. Eskoko muka sisäpiirin kauppoja tekisi hyvänen aikas?

    • yrittäjät muualle!

      Lieksan kiinteistöjä ei myydä kenelle sattuu. Olette väärällä alalla. Jos olisitte tehneet tarjouksen jossa olisitte kertoneet tilojen tulevan maahanmuuttajien käyttöön niin teille olisi maksettu että otatte tilat. Ei kaupunki yrittäjiä tarvitse. Täällä tehdään raha savunahkoilla.

      Ja vielä; Suomen talous sekä kuntien talous saadaan nousuun ottamalla suuria määriä somaleita jotka KIERRÄTTÄVÄT sossurahaa valtion avustusten muodossa ja näin turvaavat kuntatalouden.

      Lieksa on keksinyt IKILIIKKUJAN ja suosittelen samaa Suomen kaikille vaikeuksissa oleville kunnille.

      Lieksan sosiaalijohtaja Soile Syrjäläinen voi toimia konsulttina.

      • kateutta vai katetta

        Ei kyllä tuon jolle on myyty ala liity mitenkään sossuun.

        Aloittaja on varmasti nähnyt julkisesta pöytäkirjasta 3.2.2014, että talo laitetaan julkiseen myyntiin. Jos on oikeasti kiinnostunut ostamaan kiinteistön tekee myös tarjouksen. Näkyy tehdyn yhteensä kolme tarjousta, joista eniten tarjoavalle kiinteistö on myyty. Jotensakin tavallinen menettely.


    • Ole joutnu hyvän

      tuurin kohteeksi ( jos anomasi on totta ?/ nimetön).
      Kirjoitan itsen myös nimettömänä.
      Mitäkö tarkoitan HYVÄLLÄ TUURILLA
      no sitä, että Pohjois-Karjalaan ei kannata perustaa yritystä, et löydä mistään yhtä paskamaista, kateellista, kyttäävää ja perättömiä väitteitä antava jengiä.

      Kehä kolmosen sisällä on hyvä olla yrittäjänä.

    • käyhän hakemassa

      Onhan täällä ulkomaista työvoimaa, ne ei kadehdi eikä kyttää, eivät sairasta eivätkä ole paskamaisia, eikä myöskää anna perättömiä lausuntoja työnantajasta joka ei maksa kuin 2 euroa tunnilta pimeänä! Kannattaa ottaa täältä rivakoita työmiehiä sinne kehäkolmosen siäspuolelle! Me voitaisiin tulla toimeen ilman näitä työvoimareservejä toistaiseksi kun ei ole työpaikkojakaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe