Martti Ojares kertoi aiemmin kesällä että, "Me emme ole kutsuneet David Herzogia Suomeen".
Ihmeiden Aika - jatkotapahtumassa Helsingin Urheilutalolla järjestäjän edustajana Martti Ojares erehtyi kuitenkin ilmoittamaan olevansa itse se henkilö, joka Jumalan toiveesta kutsui Herzogin Suomeen.
https://www.youtube.com/watch?v=65xOCrhlKZU
Valheella on lyhyet siivet, kun kamera on paikalla.
Martti siis puhui palturia, jotta saisi hillittyä maksavien katsojien lähtöä kanavalta.
TV7 oli järjestäjänä mukana Ihmeiden aika-tapahtumassa ja Ojares itse kuului järjestäjien operatiiviseen johtoon.
Ojares oli Herzogin kutsuja
12
289
Vastaukset
- Henttu
Vai niin!
- Tarkennusta kaivataa
Tarkoittikohan Ojares olleensa alkuperäinen kutsuja viime vuonna kun Herzog tuli ensimmäistä kertaa Suomeen? Vai tarkoittiko olleensa kutsuja nyt heinäkuun 2014 tilaisuuden suhteen? Jos jälkimmäinen, on siinä kyllä 100% ristiriita Martin ja Mirjan matkassa -ohjelmaan, jossa Martti sanoi että TV7 ei ole ollut kutsumassa Herzogia Suomeen ja selvästi halusi ottaa etäisyyttä.
- __dee__
Kyllä tuosta videosta selvästi käy ilmi, että Ojares tarkoittaa Herzogin ensimmäistä vierailua Suomessa.
__dee__ kirjoitti:
Kyllä tuosta videosta selvästi käy ilmi, että Ojares tarkoittaa Herzogin ensimmäistä vierailua Suomessa.
Ojareksen puhe Ihmeiden aika - jatkotapahtumassa koski nimenomaan Ihmeiden aika - tapahtumaa ja Hersogin kutsumista siihen, kuten puheestakin käy ilmi.
- positiivista
eikös se ole hyvä että Jumalan mies on kutsuttu Suomeen
mitä sitä turhaan valittamaan kun ei ole kutsuttu
käynyt on ja hyvä niin
uskovien usko on vahvistunut- lkjhvc
aika avata simmut sunkin :))
- Nimimerkki ´
lkjhvc kirjoitti:
aika avata simmut sunkin :))
mikäs nyhjäke se siinä
lkjhvc ?? - onhan näitä nähty
"eikös se ole hyvä että Jumalan mies on kutsuttu Suomeen"
Vai että Jumalan mies? New-age-HUIJARI se jätkä on, eikä mitään muuta!
- piti tarkistaa
Katsoin äsken videon Urheilutalolta, kyllä siinä ihan selvästi viitattiin viime vuoden DH tapahtumiin 2013 , silloin TV7 oli kutsujana, ei tänä vuonna.
- yhteiskristillinen
Kyllä Ojares siinä selkeästi puhuu kutsusta uusimpaan tapahtumaan.
- kuuntele tarkkaan
Näin Martti Ojares sanoi videolla yllä: "Kun 1,5 vuotta sitten Jumala antoi sydämelleni kutsun kutsua David Herzpg Suomeen, hän oli silloin tässä tilassa vuosi sitten elokuussa ja myöhemmin joulukuun kiertueella..."Sitten Ojares kertoo siitä, millaisen keskusteluvyöryn tapahtuma sai sosiaalisessa mediassa ja ettei osannut sellaista odottaa. Jatkoi sitten siitä, miten hänet on kutsuttu Afrikkaan aeuraavaksi....
- dfdfdfd
minä haluaisin kuulla Jimaln viestej'' lanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569