Martti Ojares kertoi aiemmin kesällä että, "Me emme ole kutsuneet David Herzogia Suomeen".
Ihmeiden Aika - jatkotapahtumassa Helsingin Urheilutalolla järjestäjän edustajana Martti Ojares erehtyi kuitenkin ilmoittamaan olevansa itse se henkilö, joka Jumalan toiveesta kutsui Herzogin Suomeen.
https://www.youtube.com/watch?v=65xOCrhlKZU
Valheella on lyhyet siivet, kun kamera on paikalla.
Martti siis puhui palturia, jotta saisi hillittyä maksavien katsojien lähtöä kanavalta.
TV7 oli järjestäjänä mukana Ihmeiden aika-tapahtumassa ja Ojares itse kuului järjestäjien operatiiviseen johtoon.
Ojares oli Herzogin kutsuja
12
281
Vastaukset
- Henttu
Vai niin!
- Tarkennusta kaivataa
Tarkoittikohan Ojares olleensa alkuperäinen kutsuja viime vuonna kun Herzog tuli ensimmäistä kertaa Suomeen? Vai tarkoittiko olleensa kutsuja nyt heinäkuun 2014 tilaisuuden suhteen? Jos jälkimmäinen, on siinä kyllä 100% ristiriita Martin ja Mirjan matkassa -ohjelmaan, jossa Martti sanoi että TV7 ei ole ollut kutsumassa Herzogia Suomeen ja selvästi halusi ottaa etäisyyttä.
- __dee__
Kyllä tuosta videosta selvästi käy ilmi, että Ojares tarkoittaa Herzogin ensimmäistä vierailua Suomessa.
__dee__ kirjoitti:
Kyllä tuosta videosta selvästi käy ilmi, että Ojares tarkoittaa Herzogin ensimmäistä vierailua Suomessa.
Ojareksen puhe Ihmeiden aika - jatkotapahtumassa koski nimenomaan Ihmeiden aika - tapahtumaa ja Hersogin kutsumista siihen, kuten puheestakin käy ilmi.
- positiivista
eikös se ole hyvä että Jumalan mies on kutsuttu Suomeen
mitä sitä turhaan valittamaan kun ei ole kutsuttu
käynyt on ja hyvä niin
uskovien usko on vahvistunut- lkjhvc
aika avata simmut sunkin :))
- Nimimerkki ´
lkjhvc kirjoitti:
aika avata simmut sunkin :))
mikäs nyhjäke se siinä
lkjhvc ?? - onhan näitä nähty
"eikös se ole hyvä että Jumalan mies on kutsuttu Suomeen"
Vai että Jumalan mies? New-age-HUIJARI se jätkä on, eikä mitään muuta!
- piti tarkistaa
Katsoin äsken videon Urheilutalolta, kyllä siinä ihan selvästi viitattiin viime vuoden DH tapahtumiin 2013 , silloin TV7 oli kutsujana, ei tänä vuonna.
- yhteiskristillinen
Kyllä Ojares siinä selkeästi puhuu kutsusta uusimpaan tapahtumaan.
- kuuntele tarkkaan
Näin Martti Ojares sanoi videolla yllä: "Kun 1,5 vuotta sitten Jumala antoi sydämelleni kutsun kutsua David Herzpg Suomeen, hän oli silloin tässä tilassa vuosi sitten elokuussa ja myöhemmin joulukuun kiertueella..."Sitten Ojares kertoo siitä, millaisen keskusteluvyöryn tapahtuma sai sosiaalisessa mediassa ja ettei osannut sellaista odottaa. Jatkoi sitten siitä, miten hänet on kutsuttu Afrikkaan aeuraavaksi....
- dfdfdfd
minä haluaisin kuulla Jimaln viestej'' lanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit316029Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen3113890Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e543340TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.373086- 1642444
- 552086
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1261980Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:111640Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281609Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71607