Moikka!
Olen 21-vuotias neiti ja etsin vironkielista ystavaa. Olen alunperin kotoisin Virosta, mutta muutin Suomeen neljan vanhana. Vironkielen tuotto on heikko ja tasta syysta etsin ystavaa kenen kanssa voisi vaikka kahvin merkeissa tavata ja paasisin oppimaan kielen uudestaan. Sukupuolella taikka ialla ei ole valia, tarkeinta etta ajatusmaailmamme kohtaavat jossain maarin ja meilla riittaa juteltavaa :)
Voit pistaa viestia osoitteeseen [email protected]
Eesti Tampere
anniest
4
315
Vastaukset 4
- Totuus esiin
Ja jopa näppäimistösi on siltä ajalta!!! Hah Hah..huora sinä olet, etkä mitään muuta!
- oliko niitä
Parittajia jotka ei viime ratsian yhteydessä jääneet kiinni.
- ei hemmetti
Voi juma poistakaa ton ylemmän kommentti aivan halventavaa ja paskamaista käytöstä!!!!
- Totuus esiin
No kato kun olen saanut vain huorilta, norminaiset eivät mulle anna, ööö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493