Moikka!
Olen 21-vuotias neiti ja etsin vironkielista ystavaa. Olen alunperin kotoisin Virosta, mutta muutin Suomeen neljan vanhana. Vironkielen tuotto on heikko ja tasta syysta etsin ystavaa kenen kanssa voisi vaikka kahvin merkeissa tavata ja paasisin oppimaan kielen uudestaan. Sukupuolella taikka ialla ei ole valia, tarkeinta etta ajatusmaailmamme kohtaavat jossain maarin ja meilla riittaa juteltavaa :)
Voit pistaa viestia osoitteeseen [email protected]
Eesti Tampere
anniest
4
243
Vastaukset
- Totuus esiin
Ja jopa näppäimistösi on siltä ajalta!!! Hah Hah..huora sinä olet, etkä mitään muuta!
- oliko niitä
Parittajia jotka ei viime ratsian yhteydessä jääneet kiinni.
- ei hemmetti
Voi juma poistakaa ton ylemmän kommentti aivan halventavaa ja paskamaista käytöstä!!!!
- Totuus esiin
No kato kun olen saanut vain huorilta, norminaiset eivät mulle anna, ööö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159