en saanut tilaamaani tuotetta

Hei, tilasin zippo sytkärin kaiverruksella yhdeltä nettisivulta 29.7.2014. Enkä ole vieläkään saanut tuotettani ja nyt on jo 18.8.2014. Laitoin viestiä asiasta ja olettivat, että ilmeisesti posti hukannut tuotteen. Lupasivat selvitellä asiaa ja lähettää minulle uuden sytkärin, jos asia selviää, mutta olen tässä välissä laittanut viestiä heille, että onko asia selvinnyt ja en ole vastausta saanut asiaan. Tuntuu jo vähän siltä, että minua on vedetetty ja rahani on viety. Mitä voin tehdä?? Jos en saa tuotetta niin haluaisin edes rahani takaisin! Se maksoi 39e ja en halua, että rahani menevät, kuin tuhka tuuleen.
1260
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Tilasin vaimolle takin Happy-Handel.de verkkokaupasta. En saanut tuotetta, vaan tuli jotkut halvat aurikolasit, joten sinne hävisi rahat. Varoitan nyt, että älkää missään nimessä ostako kyseisestä kaupasta mitään!!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

petetty..... kirjoitti:

Hei, tilasin zippo sytkärin kaiverruksella yhdeltä nettisivulta 29.7.2014. Enkä ole vieläkään saanut tuotettani ja nyt on jo 18.8.2014. Laitoin viestiä asiasta ja olettivat, että ilmeisesti posti hukannut tuotteen. Lupasivat selvitellä asiaa ja lähettää minulle uuden sytkärin, jos asia selviää, mutta olen tässä välissä laittanut viestiä heille, että onko asia selvinnyt ja en ole vastausta saanut asiaan. Tuntuu jo vähän siltä, että minua on vedetetty ja rahani on viety. Mitä voin tehdä?? Jos en saa tuotetta niin haluaisin edes rahani takaisin! Se maksoi 39e ja en halua, että rahani menevät, kuin tuhka tuuleen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu