Hei, tilasin zippo sytkärin kaiverruksella yhdeltä nettisivulta 29.7.2014. Enkä ole vieläkään saanut tuotettani ja nyt on jo 18.8.2014. Laitoin viestiä asiasta ja olettivat, että ilmeisesti posti hukannut tuotteen. Lupasivat selvitellä asiaa ja lähettää minulle uuden sytkärin, jos asia selviää, mutta olen tässä välissä laittanut viestiä heille, että onko asia selvinnyt ja en ole vastausta saanut asiaan. Tuntuu jo vähän siltä, että minua on vedetetty ja rahani on viety. Mitä voin tehdä?? Jos en saa tuotetta niin haluaisin edes rahani takaisin! Se maksoi 39e ja en halua, että rahani menevät, kuin tuhka tuuleen.
en saanut tilaamaani tuotetta
petetty.....
1
189
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin vaimolle takin Happy-Handel.de verkkokaupasta. En saanut tuotetta, vaan tuli jotkut halvat aurikolasit, joten sinne hävisi rahat. Varoitan nyt, että älkää missään nimessä ostako kyseisestä kaupasta mitään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910