Oliko siinä osallisena mopo ja jalankulkija?.
Mopokolari tänään lempoisten kirkon kohdalla siinä 14.30 päiväll
7
246
Vastaukset
- ...
kumpi oli väistämisvelvollinen? oliko mopo laillisessa kunnossa ja kuljettajalla ajo-oikeus?
- Mopot vihtuun
Sitä ei tidä saimaan sällikään.
- Se leijuu ilmassa
Autoilijat turhautuu kun heitä ei tarvita. Pyöräilijät tuhoavat itse itsensä.
- Lerkko Kimpoinen
Yksi osapuoli oli se vanha (ilmeisesti omistajalla ei varaa uuteen ja hienoon) leikkuupuimuri, joka vie yhden parkkiruudun city-keskustassa.
- qwöäåxzc
Ei todellakaan ollut se vaan polkupyörä ja mopo.
Se puimuri on kyllä ihan väärässä paikkaa tarvis ottaa
yhteyttä Ståhlbergin uusiin leipomo omistajiin sillä se on
jomman kumma nykyisen omistajan...
Se vie vain parkki tilaa ja haittaa hieman näkyvyyttäkin.... - viekää romu pois
qwöäåxzc kirjoitti:
Ei todellakaan ollut se vaan polkupyörä ja mopo.
Se puimuri on kyllä ihan väärässä paikkaa tarvis ottaa
yhteyttä Ståhlbergin uusiin leipomo omistajiin sillä se on
jomman kumma nykyisen omistajan...
Se vie vain parkki tilaa ja haittaa hieman näkyvyyttäkin....Sama kone oli aikaisemmin Ideaparkin pysäköintipaikalla pitkään, paikalla jossa on sallittu pysäköinti vain 1/2 tuntia. Ajatuksena on ilmeisesti mainoskikka, on vain vedetty pahasti överiksi, paskat välitetä muista pysäköintipaikkoja käyttävistä, seisotetaan leipomon logolla varustettua romua milloin missäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185408
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713