Päänsärkyä ei aamuisin, pinna kiristyy puoleen päivään mennessä ja vetää
melkein invalidisoivan päänsäryn. Kun sitten otan Opamox 30mg 1kpl, päänsärky
lievittyy ja illaksi otan toisen samanlaisen ja unilääkkeen sen kanssa.
Olen 50v. ja tällä hetkellä ei vaihdevuosioireisiin hormonikorvaushoitoa.
Kokeilin niitäkin puoli vuotta. Päänsärky kestänyt 2 vuotta.
Oisko muuta lääkettä tai keinoa, apuaa......??????
Auttakaa.....
ahdistus, päänsärky + lääkkeet
5
476
Vastaukset
- artsi7
Sulla pukkaa varmaan stressiä. Kuinka paljon harrastat ulkoliikuntaa? Jooga on myös hyvä keino mielen rauhoittamiseen/rentoutumiseen. Tarkistaa kannattaa myös onko niskan seutu jumissa. Kaikki rentoutumiskeinot lievittää päänsärkyä.
- 4+6
Miksi et käytä särkylääkettä?
- samaa särkyä
Olen lukenut että särkylääkkeiden pitkästä käytöstä voi tulla särkylääkepäänsärky.
- oletko tietoinen
että päänsärkysi johtuu juuri siitä opamoxista? Kärsit lääkkeen vieroitusoireista. Illallinen lääkkeen teho alkaa loppua ja kun otat uuden särky helpottaa, se on merkki riippuvuudesta.
Olet siis lääkeriippuvainen. - hieroja....
Voi olla myöskin jännityspäänsärky, koska pahenee päivän mittaan. Johtuu niska-hartiaseudun lihasjännityksestä ja stressistä. Käy hierojalla pari kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232