Ikaalisten teollisuus hiipuu. Seuraavana on lähtölistalla Minigrip. Työvoiman vähennystarpeet pienentävät ikaalislaisten ostovoimaa entisestään.
Ikaalisissa alkaa olla huolestuttavan paljon tyhjiä teollisuuskiinteistöjä. Mitä pitäisi tehdä?
Minigripin kohtalo
23
710
Vastaukset
- Pistolero
Kirpputoreja! Ostovoiman hiipuessa köyhät voivat ostaa köyhien käytettyjä tuotteita entisten työpaikkojensa kiinteistöissä.
Hemmetin hieno homma, että Ikaalinen näyttää esimerkkiä kerskakulutusta vastaan ja eturintamassa. Toivottavasti muutkin tajuavat, että työpaikat itseasiassa lisäävät turhaa kulutusta.
Jännityksellä odottelen Kompostin kohtaloa ja kuinka pian se saapuu. Tuleeko siitä vastaanottokeskus, kirpputori vai kierrätyskeskus...- Elinkeino.ekspertti
Ja divareita! Työttömällä, heikommalla aibeksella on tapana katsella sarjakuvia.
- lepääsen täti
Nyt on viimeiset ajat poistaa höpönassut valtuustosta.
- Jarmo Hoikkala täti
Reijo Leppänen ei todellakaan ole mikään höpönassu vaan hän on yksi Ikaalisten pätevämmistä ja kokeneimmista poliitikoista.
- höpönassutusta
Jarmo Hoikkala täti kirjoitti:
Reijo Leppänen ei todellakaan ole mikään höpönassu vaan hän on yksi Ikaalisten pätevämmistä ja kokeneimmista poliitikoista.
Mitä tuo Leppänen on saanut aikaiseksi ????? Ikaalisten alasajamisen ?
- Tamppiooni
Evoluution kehityksessä ts. luonnonvalinnan ja geneettisen solunjakautumisen seurauksena aikojen kuluessa ihmisiltä tulee katoamaan täysin jalat. Jäljelle jää vain entistä suurempi takapuoli, koska ihmisten työt alkaa olemaan lähes kaikki istumatyötä ja koska ihmiset eivät enää harrasta liikuntaa riittävästi, niin jalat alkavat väistämättä surkastua ja jäljelle jää vain nysät, koska takapuolesta on enemmän hyötyä kuin jaloista. Nyt on jo nähtävissä, että ihmisten takapuolet ovat alkaneet suurentua huomattavasti isommaksi. Tähän myös vaikuttaa huonolaatuinen ravinto, jota ahdetaan sisäänsä ja liikkumattomuus. Entisaikojen kuninkaitten yleiset vaivat alkaa olla riesanamme.
- eunukki
Ja miehillä venyy maha niin, että kalukin menee piiloon täysin.
- ewertyu
Kaikille tiedoksi, että suurin osa palstan viesteistä tulee yhden ja saman homoääliön IP-osoitteesta.
- dick head
Kaikille tiedoksi että IP:tä ei saa selville kuin poliisi. MOLOPÄÄ!
- Pamputtaa kumisella
Jospa toi onkin ns. Kyttä, natsisika
- Pistolero
Ei saa poliisikaan. Itse käytän pseudo-proxyja. Viimeksi kun katsoin netistä, yhteyteni jäljitettiin Mongoliaan. Että siitä poliisin bittinikkareille hommia.
Ja nyt joku idiootti alkaa huutelemaan, miksi? No kun yksityisyys. - uuaa uuuaaa
Pamputtaa kumisella kirjoitti:
Jospa toi onkin ns. Kyttä, natsisika
Se tulee sinisellä autolla...
- Lerolero
Proxyja oon minäki käytelly, mutta ne toimii aika hitaalla, ei oikein viittiny käytellä.
- sahdin mahti
Vieläkö Tammisen Jaska tekee sahtia ?
- polliisi jaska
Jaska myy mutta naapuri sen tekee.
- RaunoKor
Pääsyyllinen on J.H. hoomostelu on ajanut kaikki minikrip pussien ostajat paremmille seuduille.
Mutta on hänen homostelustaan ollut paljon myös iloa ja riemua. Palsta on pullollaan hauskoja tarinoita tulevaisuuden tutkijoille.
- HalvallaMeneetaas
oivatoikka kirjoitti:
Mutta on hänen homostelustaan ollut paljon myös iloa ja riemua. Palsta on pullollaan hauskoja tarinoita tulevaisuuden tutkijoille.
Hakkaan 20€ homouden pois.
- Kokanenä
Minä säilytän minigrippusseissa ainoastaan kokaiinia.
- demariosaamista
Leppäsen aikakaudella Ikaalinen häviää karttalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175076
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301850
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341815Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301638Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531197
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81184Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43984