neuvoja eturauhanen?!

soon!

Kun nainen hieroo miestä sormella peppuun, niin tuntuuko eturauhanen helposti naisen sormessa? Siis löytyykö se helposti? Ja sitten vielä, pitääkö sitä hieroa kovaa vai ihan vaan hiljaa, entä nopeesti vai hitaasti? Neuvokaa nyt kiitos nopeasti kokematonta!

35

3075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reginarento

Löytyy helposti. Jos mies on selällään, on eturauhanen siinä sormen mitan päässä. Kun sormea koukistaa, tuntuu rauhanen helposti. Sitä on hierottava hitaasti ja rauhallisesti. Niin kauan, että rauhasnestettä valuu.

• --------

Eturauhanen on mahan puolella ehkä noin 5cm peräaukosta. Tunnet sen kyllä kun tunnustelet sormella. Hiero hiljaa ja varovaisesti. Osta kertakäyttöisiä kumihanskoja oman mukavuutesi vuoksi ja liukuvoidetta jota pitää laittaa runsaasti. Jos onnistut hieromaan miehellesi eturauhas orgasmin tämä mylvii taatusti kuin sonni sperman ruiskutessa ilman että kaluun koskee ollenkaan.

• soon!

Kiitos kiitos teille molemmille! Ajattelin jo, ettei täältä mitään asiallista neuvoa heru =) Voisin tietty kysyy häneltä itseltäänkin, mutta yllätys lienee kova sana tässä tapauksessa...

• Mies 756

Tuossa ihan hyvät neuvot. Kyllä sä huomaat sen miehesi liikkeistä, kun osut kohdalleen. En minäkään pysty olemaan paikallaan kun saan tuollaista käsittelyä.
      Miehesi yllättyy iloisesti!

• soon!

Kerro vielä jotain spessua.. Tykkäätkö itse, että saat ensin esim imuja, pallien nuolemista vai melko suoraan asiaan, jos vaan olet kiihottunut? Ja vielä, kauanko sulla kestää, että lentää? Ekaa kertaa asialla, niin en yhtään tiedä mitä odottaa :)

• tarkennusta asiaan
        soon! kirjoitti:

Kerro vielä jotain spessua.. Tykkäätkö itse, että saat ensin esim imuja, pallien nuolemista vai melko suoraan asiaan, jos vaan olet kiihottunut? Ja vielä, kauanko sulla kestää, että lentää? Ekaa kertaa asialla, niin en yhtään tiedä mitä odottaa :)

Ei tarvi imuja tai pallien nuolemista, vaan hyväilyä sen verran että kalu alkaa heräillä. (En kyllä koskaan kieltäydy ed. mainituista jutuista). Sitten vaan asiaan. Ensin rauhallista hyväilyä pepun alueella ja sitten anusaukolla ja sitten sisään. Aluksi rauhallista eturauhasen pyörittelyä. Tässä vaiheessa yleensä seisoo jo kovasti. Voihan tuossa tietenkin kaluakin hyväillä, mies ei varmastikaan vastaan pane. Mutta voi jatkaa koskemattakin. Itse tykkään kun sormi jatkaa toimintaansa ja laukean ehkä viidessä-kymmenessä minuutissa. Riippuen vähän hyväilyn kovuudesta. Välillä laukean vatsalleni, välillä vaimo ottaa satsin suuhun. Välillä vaimo auttaa laukeamista käsin tai suullaan. Mutta kannattaa kokeilla saada laukeaminen aikaan pelkällä hieronnalla, se on hieno tunne. Se ei aina välttämättä onnistu, mutta hoitaa sitten homman loppuun muulla tavalla. Laukeamisen saaminen saattaa joskus kestää pitempään kun se on kuitenkin aina monesta asiasta kiinni. Älä siis huolestu jos heti ei lasti lennä. Jos miehesi nytkähtelee ja liikahtelee antaessasi hierontaa, niin hän nauttii ja antaa varmasti sinun harjoitella.

• ------------

Voit yrittää tuottaa orgasmin pelkästään eturauhasta hieromalla tai sitten hieroa sitä suihinoton yhteydessä mutta silloin mies laukeaa imemisestä. Itse tykkään kyllä sormesta pepussa silloinkin kun minua imetään. Muista myös kivekset. Miehesi kannattaisi edes kerran ajella pallit posliiniksi sillä silloin nuoleminen tekee tosi hyvää. Se millon lasti lentää on ihan mieskohtaista ja toisinaan tulee nopeammin tai hitaammin. Naistakin joutuu välillä nuolemaan varmaan tunnin ennen orkkua ja toisinaan voihkiminen sekä takapuolen pyöriminen alkaa muutaman lipaisun jälkeen.

• soon!

Jep, posliini on ja tykkää kovasti nuolemisesta. Ehkä yritän nuolla ja vähän imutella ensin ja sit vaan pelkkää hierontaa sormella. Saas nähdä kuin käy :)

• mies756
        soon! kirjoitti:

Jep, posliini on ja tykkää kovasti nuolemisesta. Ehkä yritän nuolla ja vähän imutella ensin ja sit vaan pelkkää hierontaa sormella. Saas nähdä kuin käy :)

Kerro kuinka kävi

• soon!
        mies756 kirjoitti:

Kerro kuinka kävi

Noh... huh! Luin kyllä aiheesta aika monta juttua, mut pakko myöntää, että reaktion vahvuus yllätti iloisesti. Ajattelin että menee räveltämiseksi, kun en oo tehnyt koskaan... Imuttelin ensin ja nuolin kevyesti palleja sekä kyrpää ja muutenkin sieltä pitkin ja poikin (kun siis itse saan kiksejä ihon nuolemisesta). Liukkarilla lotraamisestakaan mies ei yllättynyt yhtään, kun sekin kuuluu tapoihini. Niin sit vaan aloin hyväileen ja paineleen anusta ja pyysin levittämään jalkoja, kun hän oli vähän istuvassa asennossa tyynyjä vasten. Noh, sillä alkoi välähtää, ei sanonut mitään, hymyili vaan. Se löytyi helposti ja hieroin kahdella sormella ihan tosi hiljaa. Lipaisin välillä kullin päätä mutta en imenyt. Mies oli aikas ekstaasissa, tärisi vaan siinä, roikkui mun tukassa ja sellaista. En osaa oikein sanoa kauanko siinä meni, mutta tää sai aivan räjähtämällä ja kyrpä oli valtavan kokoinen =) En tajunnut milloin siltä tulee ja mulla meni jakaus uusiksi, kun mies tuli suoraan mun otsaan ja hiuksiin. Jännää oli myös se, että mies uuvahti täysin, simahti naama mun tisseillä ja nukkui. Ihmettelin siinä sitten hyvän aikaa mällit päässä, ennen kuin raaskin siirtyä. Sellainen kokemus. Suosittelen naiset kokeilemaan, jos miehenne on kokenut, avomielinen eikä vähästä hätkähdä.

• Mies756
        soon! kirjoitti:

Noh... huh! Luin kyllä aiheesta aika monta juttua, mut pakko myöntää, että reaktion vahvuus yllätti iloisesti. Ajattelin että menee räveltämiseksi, kun en oo tehnyt koskaan... Imuttelin ensin ja nuolin kevyesti palleja sekä kyrpää ja muutenkin sieltä pitkin ja poikin (kun siis itse saan kiksejä ihon nuolemisesta). Liukkarilla lotraamisestakaan mies ei yllättynyt yhtään, kun sekin kuuluu tapoihini. Niin sit vaan aloin hyväileen ja paineleen anusta ja pyysin levittämään jalkoja, kun hän oli vähän istuvassa asennossa tyynyjä vasten. Noh, sillä alkoi välähtää, ei sanonut mitään, hymyili vaan. Se löytyi helposti ja hieroin kahdella sormella ihan tosi hiljaa. Lipaisin välillä kullin päätä mutta en imenyt. Mies oli aikas ekstaasissa, tärisi vaan siinä, roikkui mun tukassa ja sellaista. En osaa oikein sanoa kauanko siinä meni, mutta tää sai aivan räjähtämällä ja kyrpä oli valtavan kokoinen =) En tajunnut milloin siltä tulee ja mulla meni jakaus uusiksi, kun mies tuli suoraan mun otsaan ja hiuksiin. Jännää oli myös se, että mies uuvahti täysin, simahti naama mun tisseillä ja nukkui. Ihmettelin siinä sitten hyvän aikaa mällit päässä, ennen kuin raaskin siirtyä. Sellainen kokemus. Suosittelen naiset kokeilemaan, jos miehenne on kokenut, avomielinen eikä vähästä hätkähdä.

Osasit hoitaa homman aika täydellisesti. Tuollain sen pitääkin mennä. Tuollainen pitäisi jokaisen miehen kokea, mutta ei taida nuo vastustavat kirjoittajat tietää mistä jää paitsi. Mutta nautitaan me muut.

• tintti 98
        soon! kirjoitti:

Käytitkö kumihanskoja hieroessasi pyllyä? Ollaan useasti puhuttu mieheni kanssa et olis mukavaa kokeilla joskus,itse vaan en oikein pidä sormen laittamisesta pyllyyn. Kumihanskoilla ehkä voisin kyllä laittaa mut haittaako ne varsinaista hierontaa?

• soon!
        tintti 98 kirjoitti:

Käytitkö kumihanskoja hieroessasi pyllyä? Ollaan useasti puhuttu mieheni kanssa et olis mukavaa kokeilla joskus,itse vaan en oikein pidä sormen laittamisesta pyllyyn. Kumihanskoilla ehkä voisin kyllä laittaa mut haittaako ne varsinaista hierontaa?

Hanskoja ei ollut, koska sillä hetkellä saatavissa olleet olivat mulle ihan liian isot. En erityisesti kaivannut niitä, koska oli peseydytty kunnolla. Liukkari jotenkin vielä neutralisoi kaiken. Itseäni ei inhota ollenkaan. Olen kumminkin kumihanskoilla muuten leikkinyt paljon, koska ne kiihottaa mua. Siksi en usko, että niistä on tuossa mitään haittaa, jos tarkoitit, miten itse tunnet käsilläsi? Luulisin myös, että miehen kannalta sillä ei ole merkitystä, jos hän nyt sitten ei satu inhoamaan juuri hanskoja :)

• mies756
        soon! kirjoitti:

Hanskoja ei ollut, koska sillä hetkellä saatavissa olleet olivat mulle ihan liian isot. En erityisesti kaivannut niitä, koska oli peseydytty kunnolla. Liukkari jotenkin vielä neutralisoi kaiken. Itseäni ei inhota ollenkaan. Olen kumminkin kumihanskoilla muuten leikkinyt paljon, koska ne kiihottaa mua. Siksi en usko, että niistä on tuossa mitään haittaa, jos tarkoitit, miten itse tunnet käsilläsi? Luulisin myös, että miehen kannalta sillä ei ole merkitystä, jos hän nyt sitten ei satu inhoamaan juuri hanskoja :)

Voi käyttää hanskoja tai ei. Itseäni hanskojen käyttö vaan kiihottaa, mutta jos ei satu olemaan niin sitten ilman. Kumminkin tavoin nautin.

• soon!
        mies756 kirjoitti:

Voi käyttää hanskoja tai ei. Itseäni hanskojen käyttö vaan kiihottaa, mutta jos ei satu olemaan niin sitten ilman. Kumminkin tavoin nautin.

Tämä menee vähän off topic, mutta kerro vähän, miten tykkät itse hanskoja käytettävän? Mua kiihottaa joskus aivan mielettömästi, jos hyväilen itseäni tai runkkaan miestä hanskat kädessä =) Aika harvoin törmänny tämmöiseen kenelläkään, mua kun ei muuten mikään lateksi kiinnosta, asut tai sellainen...

• mies756
        soon! kirjoitti:

Tämä menee vähän off topic, mutta kerro vähän, miten tykkät itse hanskoja käytettävän? Mua kiihottaa joskus aivan mielettömästi, jos hyväilen itseäni tai runkkaan miestä hanskat kädessä =) Aika harvoin törmänny tämmöiseen kenelläkään, mua kun ei muuten mikään lateksi kiinnosta, asut tai sellainen...

Joskus törmättiin kaupassa sellaisiin paksuhkoisiin punaisiin kiiltäviin hanskoihin. Heti tuli mieleen että noita voisi käyttää runkkaukseen ja ne ovatkin tuntuneet varsin hyvältä tuossa puuhassa. Niillä ei kyllä kyllä mitään eturauhashierontaa pysty antamaan mutta muuten hyvä ostos. Useimmiten käytetään niitä ihan tiukkoja sormien myötäisiä hanskoja, joilla voi hoitaa kalun hyväilyä sekä pyllyn hyväilyä että eturauhasta. Minua vaan jotenkin kiihottaa tuollaiset kalua hanskoilla hyväilevät sormet. Ja yleensäkin tuollainen kaikki hellä hyväily joka liikkuu pepun ja kalun ympäristössä on varsin mieleistä

• ...........
        soon! kirjoitti:

Kertakäyttöhanskoja kannattaa käyttää peppu leikeissä sillä kynsien aluset on vaikea pestä kun olet sormettanut peppua. Voivathan ne hanskatkin toki jotakin kiihottaa.

• aksu78
        soon! kirjoitti:

Sama täällä tykkään mielettömästi kun vaimo käsittelee mut hanskat kädessä. Meillä käytetää todella paljon hanskoja,niin peppuun kun kaikkeen muuhunkin.parhaita juttuja mielestä ovat kun ollaan kylppäris,saan ensin kunnon pyllykäsittelyn ja samoilla liukkarissa olevilla hanskoilla kosketaan jokapaikkaan.joskus hän laittaa sormen viel mun suuhun,mä vaan tykkään tästä ylikaiken:)

• mies756
        aksu78 kirjoitti:

Sama täällä tykkään mielettömästi kun vaimo käsittelee mut hanskat kädessä. Meillä käytetää todella paljon hanskoja,niin peppuun kun kaikkeen muuhunkin.parhaita juttuja mielestä ovat kun ollaan kylppäris,saan ensin kunnon pyllykäsittelyn ja samoilla liukkarissa olevilla hanskoilla kosketaan jokapaikkaan.joskus hän laittaa sormen viel mun suuhun,mä vaan tykkään tästä ylikaiken:)

Täytyy vielä kysäistä että onko muilla jakaa kokemuksia kun on ekaa/ekoja kertoja hyväillyt miehen eturauhasta. Tai sitten kuinka yleensä kuinka on homma mennyt kun on ryhdytty leikkiin.

• Jussi7777
        mies756 kirjoitti:

Täytyy vielä kysäistä että onko muilla jakaa kokemuksia kun on ekaa/ekoja kertoja hyväillyt miehen eturauhasta. Tai sitten kuinka yleensä kuinka on homma mennyt kun on ryhdytty leikkiin.

Ei ollut eka kerta, mutta viikonloppuna vaimo sai ajatuksen hoidella peppuani ja asettauduin sitten alasti mahalleni sängylle ja vaimolla oli liukkaria ja välineitä. Aloitti pienellä dildolla ja sitten käytti jotain isompaakin sitten nostin peppua vähän ylös ja hän käytteli suippokärkistä dildoa jota on helppo käännellä pepussa. Siinä vaiheessa hän osui kyllä aika hyvin eturauhaseen ja tärisin ja tuntui siltä että kohta laukeaisin, mutta kramppi jalassa pilasi jutun ja täytyi heittäytyä selälleen, mutta vaimo vatkasi sitten satsin ulos samalla vielä dildoa käytelleen.

• mies756
        mies756 kirjoitti:

Onko muilla hyviä kokemuksia aiheesta?

• wörx

Voiko saada orgasmin eturauhasta hieromalla? Oma kokemus on, että ei, mutta en saa kunnollista erektiota muuten kuin eturauhasta hieromalla. Kumppanini hieroo kahdella sormella eturauhasta ja runkkaa samalla. Orgasmi on varma.

• uffa

älä vaan mene varoittamatta miehes perceeceen tumppaamaan sormeasi.
      meikäläinen ei ainakaan pitäisi kyseisestä toiminnasta. kostoksi pesismaila kuivana akan hanuriin.

• kyökkipsykologiaa

"älä vaan mene varoittamatta miehes perceeceen tumppaamaan sormeasi.
      meikäläinen ei ainakaan pitäisi kyseisestä toiminnasta. kostoksi pesismaila kuivana akan hanuriin. "

Hatara on varmuutesi miehuudestasi jos sitä horjuttaa naisesi sormi pepussasi tai jopa hänen käyttelemänsä dildo. Veikkaan että sinulla on huono suhde isääsi ja olet ehkä yh:n kasvattama. Ehkä ammatillinen koulutus mikäli amis ei jäänyt kesken. Pää kaljuksi ajeltu leukaparta ja yrität näyttää aina ihan vitun kovalta kundilta:D Olet jäänyt pikkupojan tasolle ja aikuisenakin väkivalta on sinulle keino ratkaista ongelmia ja tapa pelastaa kasvosi ihmisten silmissä sillä takerrut "kunniaasi" sillä muuta pätemisen tapaa sinulla ei olekaan.

• peporg

Pelkkää eturauhasta hieromalla voin ainakin minä saada orgasmin, mutta sepä onkin hienointa että ei välttämättä lennä lastit ollenkaan. Eli sittenpä voikin saada toisen heti perään, ja kolmannen... Sitten onkin jo niin herkällä että ei tartte kuin hipaista hepin päätä ja neljäs tulee saman tien ja lastin lähtönopeudet on aivan omaa luokkaa.

• Hmoulanen

Tämä on homo poikien mesta.

• yvvfkijb
        Hmoulanen kirjoitti:

Tämä on homo poikien mesta.

Ainakin yksi näkyy ilmaantuneen nauttivien heteroiden joukkoon.

• exjuumassi

Ns. Vinyl Soft tutkimuskäsineet ovat parhaita, tosin rasva kovettaa ne, joten kovin monta kertaa et samaa hanskaa (pestynäkään) voi käyttää. Ei käsinettä muuten tarvita, kuin estämään kynnen (kynsien) raapivaa vaikutusta ja jos sormesi ovat luisevahkot ne pehmentävät otettasi.

• ,,,,,,,,,,,,

Esim. Robin Hoodeista ja muista halpa halleista saa kertakäyttöisiä kumihanskoja 100 parin paketissa muistaakseni likimain kympillä laatikko.Kokoja s-xl:n. Ei kai joku nyt ole ihan tosissaan pessyt noita kerakäyttöhanskoja:D

• mies756

Meillä ainakin ostetaan jotain tuollaisia paketteja. Ei käytettyjä saa puhtaaksi.

• Hanskat on jees
    • Hanskat on jees

Tulkitsen asian, että et sitten ilmeisesti pidä hanskoista :) Mutta kaikki muut paitsi löylykauhamies mukaan.

• Kolibakteeri

Eturauhasen löytymisen merkkinä on tuskainen parahdus ja heti sen perään paskainen turahdus. Muista suojalasit, kun alat viemärihommiin.

• täälläkanssa

Meillä myös harrastettu kyseistä aktiviteettia jo vuosia, ja tullaan jatkamaankin, sillä senverran tajunnanräjäyttäviä orgasmeja saavutettu. Minkäänlaisia ongelmia ei ole tullut, kuten löystymistä, jota ihmettelen itsekin, koska harrastamme tätä kuitenkin viikottain. Välineinä yleensä puolison sormet tai erilaiset dildot, ja liukasteena kaupasta saatava erioili. Sellainen kysymys aiheesta, että kuinka muut hoitavat "valmistautumisen", jottei touhusta tulisi sotkuista?

• neuvo3

Valmistautumisesta on täällä oma ketjunsa. Mutta lyhyesti useimmat varmaan käyttävät bideetä, josta otetaan suihkuosa pois ja lasketaan letkusta suoraan peppuun vettä ja toistetaan useampi kerta. Vesi tuo irtonaisen aineksen pois. Sitten vaan suihkuun ja sen jälkeen hommiin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      3317
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      49
      1213
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1182
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      56
      1147
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1027
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      930
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe