Selittäkää mulle reiskalle, miksi skorpparit ei oo pahoja.
Ehkä kaikissa merkeissä on hyviä ja huonoja puolia eikä ole siis parasta tai huonointa merkkiä, mutta yksi asia mikä saa sappeni kiehuun on henkinen väkivalta, joka suuri syöpä maailmassa.
Horoskoopeissa oon törmänny kaloissa ja vaaoissa aika usein näihin kiusaajatyyppeihin.
Vähiten kiusaavia ovat mun kokemukseni mukaan ravut.
Pahin merkki vai onko?
3
236
Vastaukset
- Vai niin
minun pahimpia kiusaajia on kyllä olleet skorpparit, et silleen.
- kiusaajat
Kaksonen ja vaaka, molemmat tietää mistä naruista vetää sosiaalisissa ympyröissä jossa saa asiat kulkemaan juuri niin kuin itse tahtoo; kelle nauretaan, kuka nauraa, kenet jätetään ulkopuolelle, ketä ihaillaan... moni ihminen menee lankaan, mutta onneksi on myös niitä jotka eivät mene sokeana massan mukana.
Nää merkit osaa lirkutella, manipuloida, ovat ovelia ja haluavat myös useimmiten huomion itseensä ja jos eivät sitä saa turhautuvat ja alkavat piikitellä. Heikkoja ihmisiä kiusaajat ovat.
Skorpioni ei leiki ihmisillä ja heidän tunteillaan, mutta jos sinä kohtelet skorpionia kuin aivotonta ja arvotonta sätkynukkea, ei skorpioni arvosta sinua enää lainkaan. Ja se tuntuu ja näkyy. - Fazeriina
Olen skorppari ja minua on kiusattu koulussa . Vain 5-6 luokalla kylläkin. Mut siis itse en oo ikinä ollu kenellekkään ilkeä tai kiusannut . Enemminkin se haavoittuvainen ja se porukassa joka" jää vähän jalkoihin "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1113644Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2852509Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02150Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431931Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91689- 1001162
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle801091No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5970Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu77927- 51912