T-Torppa annetaan sinulle mahdollisuus.

Tuomari Julmio

Anna kaikki todisteet Jumalasta, luomisesta ja kaikki todisteet mitkä kumoavat evoluution.
Tee lista tai mitä haluat ja me muut voimme yrittää kumota sen.

30

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxx Anna kaikki todisteet Jumalasta, luomisesta ja kaikki todisteet mitkä kumoavat evoluution.
      Tee lista tai mitä haluat ja me muut voimme yrittää kumota sen xxxxxx

      Ateisti on jo etukäteen tehnyt mielessään päätöksen, ettei hän usko mihinkään todisteisiin, muuten hän ei ateisti olisikaan!

      • Ongelma on, kuten on usein ennenkin todettu, Jaakobin ja JC:n ja Samin ja Tonin jumalien ammattitaidottomuudessa. Kunnollinen jumala vakuuttaisi kenet tahansa ilman selittelyjä ja puolusteluja.


      • Tuomari Julmio

        En ole ateisti tai uskova..en usko tällä hetkellä mihinkään:) No anna Jaakob sitten nuo todisteet:)


      • >Ateisti on jo etukäteen tehnyt mielessään päätöksen, ettei hän usko mihinkään todisteisiin, muuten hän ei ateisti olisikaan!

        Uskovan usko on kovin heikko, jos hän tuolla perusteella päättää olla näyttämättä todisteita. Ja hyvin tietäen, että läheskään kaikki todisteiden lukijat eivät tule mitään ateisteja olemaan.

        Kun Jeesus käski tehdä kaikki kansat opetuslapsikseen, sanoiko hän myös että älkää kuitenkaan todistako minusta ateisteille? Muistaakseni ei.


      • Råger Mer
        Tuomari Julmio kirjoitti:

        En ole ateisti tai uskova..en usko tällä hetkellä mihinkään:) No anna Jaakob sitten nuo todisteet:)

        Mene ensin tutkituttamaan pääsi. Ateismiuskontosi haisee jo satojen kilometrien päähän.


      • yritä edes

        "Ateisti on jo etukäteen tehnyt mielessään päätöksen, ettei hän usko mihinkään todisteisiin, muuten hän ei ateisti olisikaan!"

        Jaakoppi on kuin se kaikki kilpailunsa hävinnyt painonnostaja, joka kerran painonnostotankoa vilkaistuaan on vakaasti sitä mieltä, että tuota minä en ainakaan jaksa nostaa. Ja kaikki muut näkevät, että tankoon ei ole vielä laitettu sitä ensimmästäkään levyä.


      • ""Ateisti on jo etukäteen tehnyt mielessään päätöksen, ettei hän usko mihinkään todisteisiin, muuten hän ei ateisti olisikaan! ""

        Tuo lause toimii paremmin jos sanan ateisti tilalle vaihdetaan sana uskovainen, sillä esimerkiksi sinun evoluutio kriittiset väitteesi (ja suurinpiirtein kaikki muutkin väitteet) selitetään aina vääriksi melko vakuuttavin argumentein vailla mitään vaikutusta sinuun, koska olet ehdottomasti päättänyt olla uskomatta niitä. Aivan sama mitä sinulle yritetään selittää, kuuroille korville aina menevät, sillä sinun ylimielisyytesi erilailla ajattelevia kohtaan on jotain aivan ylivertaista.
        Koeta joskus laskeutua siltä jalustalta johon olet itsesi nostanut tänne tavallisten ihmisten tasolle. Se olisi niin kristillistäkin..


    • turha kysellä

      Eihän se tiedä edes missä on päiväntasaaja. Tai sitten se ei tiedä missä on Israel... Kysyt siis ihan liian vaikeita.

      "Päiväntasaajan kohdalla jossa Israel sijaitsee..."

      http://sauluslahetys.com/uutiset.html?19

      • Fiksu Jaakorppa

        Atte-evokit ovat vain vääristäneet maailmankartan. Mitään ristiriitaa ei siis ole.


      • Torppa on biologian ekspertti, ei maantieteilijä.

        Mutta pitää sanoa, että kyllä tästä repesin niin että... :D :D :D


      • turha kysella
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Torppa on biologian ekspertti, ei maantieteilijä.

        Mutta pitää sanoa, että kyllä tästä repesin niin että... :D :D :D

        On hän myös geologi ja arkeologi joten olisi ainakin suotavaa tietää missä maata kuokkii.


    • Råger Mer

      Ateistit täällä kilpailee taas siitä että kuka heistä on suurin idiootti.

      • Nikkirosvotutka

        Ateistit joutuvatkin ehkä tosissaan kilpailemaan siitä teistien rinnalla. Teistit ovat voittaneet mestaruuksia kyseisessä lajissa esihistoriasta tähän päivään asti. Se on teisteillä verissä, ateistien hölmöyttä on korkeintaan koittaa ottaa teististä mittaa idiotismissa. Teisti on maailman ykkösidiootti. Niin on evoluutio tahtonut.


      • Råger Mer
        Nikkirosvotutka kirjoitti:

        Ateistit joutuvatkin ehkä tosissaan kilpailemaan siitä teistien rinnalla. Teistit ovat voittaneet mestaruuksia kyseisessä lajissa esihistoriasta tähän päivään asti. Se on teisteillä verissä, ateistien hölmöyttä on korkeintaan koittaa ottaa teististä mittaa idiotismissa. Teisti on maailman ykkösidiootti. Niin on evoluutio tahtonut.

        Joo yksi ateisti yritti toistuvasti varastaa nikkini.


    • Jos numerot vaikutta

      Jumalan olemassaolo ei roiku Torpan todistuksissa!
      Joten kysymyksesi on väärin muotoiltu.
      Väärin muotoiltu kysymys paljastaa kysyjän omat älynlahjat tai pikemminkin niiden puuttumisen.
      Ja mitä tahansa Torppa sepittääkin, sillä ei mikään muutu.

      • "Väärin muotoiltu kysymys paljastaa kysyjän omat älynlahjat tai pikemminkin niiden puuttumisen."

        Niinhän sinäkin teit. Nyt teitä on kaksi.


      • Kirjoita kenttään n
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Väärin muotoiltu kysymys paljastaa kysyjän omat älynlahjat tai pikemminkin niiden puuttumisen."

        Niinhän sinäkin teit. Nyt teitä on kaksi.

        Enpäs kysynyt yhtään mitään.


      • Kirjoita kenttään n kirjoitti:

        Enpäs kysynyt yhtään mitään.

        "Enpäs kysynyt yhtään mitään."

        Mutta kirjoitit silti väärin.


      • LOL!
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Enpäs kysynyt yhtään mitään."

        Mutta kirjoitit silti väärin.

        LOL!
        Olet kakara.


      • LOL! kirjoitti:

        LOL!
        Olet kakara.

        "LOL!
        Olet kakara."

        Niin, välillä tuntuu kyllä lapselliselta väitellä idioottien kanssa.


    • Tuomari Julmio

      Noh jaakobbi ja Torppa? mihin hävisitte?

      • matkoilla

        Torppa on päiväntasaajalla Somaliassa kuvitellen olevansa Israelissa kuokkien siellä maata etsien jäänteitä Jeesuksen hollannikkaista. Raportti retken saavutuksista ilmestynee US:n blogiin 2015 tai 2016.


      • tieteenharrastaja
        matkoilla kirjoitti:

        Torppa on päiväntasaajalla Somaliassa kuvitellen olevansa Israelissa kuokkien siellä maata etsien jäänteitä Jeesuksen hollannikkaista. Raportti retken saavutuksista ilmestynee US:n blogiin 2015 tai 2016.

        Siis kuvitellen myös päiväntasaajalla olonsa.


      • matkoilla
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Siis kuvitellen myös päiväntasaajalla olonsa.

        Kyllä Somalian eteläkärki vielä osuu päiväntasaajalle.


      • tieteenharrastaja
        matkoilla kirjoitti:

        Kyllä Somalian eteläkärki vielä osuu päiväntasaajalle.

        Sittenpä minun pallokartassani on painovirhe. Tai sinun tasokartassasi.

        Lähelle se eteläkärki kyllä tulee.


      • Osuu lähelle?
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Sittenpä minun pallokartassani on painovirhe. Tai sinun tasokartassasi.

        Lähelle se eteläkärki kyllä tulee.

        Menee läpi ainakin tämän (GeoHack) mukaan, 0° 0′ 0″ N, 41° 0′ 0″ E, kohteen nimi: Somalia.

        http://tinyurl.com/pz4paj5


      • matkoilla
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Sittenpä minun pallokartassani on painovirhe. Tai sinun tasokartassasi.

        Lähelle se eteläkärki kyllä tulee.

        Katsoin sen Google Earthista joka väittää päiväntasaajan osuvan Somalian eteläkärjestä n. 180 kilometriä pohjoiseen. Pallokarttaa ei minulla ole mutta olen tietoinen tasoprojektioiden mittasuhteita vääristävästä vaikutuksesta.

        Hyvä digitaalinen kartta tietenkin korjaa aina mahdollisuuksien mukaan vääristymiä zoomauksen mukaan pallokartasta kohti yksityiskohtaisempiin, esim. kuviin skandinaviasta siirryttäessä mutta en tiedä miten Google Earth toimii, ei ole ollut juuri kartoille käyttöä.

        Mutta jos digikartaan on rakennettu sisään mahdollisuus mitata välimatkoja toki vääristymät on huomioitu, arvotonhan se muutoin olisi siltä osin.


      • tieteenharrastaja
        matkoilla kirjoitti:

        Katsoin sen Google Earthista joka väittää päiväntasaajan osuvan Somalian eteläkärjestä n. 180 kilometriä pohjoiseen. Pallokarttaa ei minulla ole mutta olen tietoinen tasoprojektioiden mittasuhteita vääristävästä vaikutuksesta.

        Hyvä digitaalinen kartta tietenkin korjaa aina mahdollisuuksien mukaan vääristymiä zoomauksen mukaan pallokartasta kohti yksityiskohtaisempiin, esim. kuviin skandinaviasta siirryttäessä mutta en tiedä miten Google Earth toimii, ei ole ollut juuri kartoille käyttöä.

        Mutta jos digikartaan on rakennettu sisään mahdollisuus mitata välimatkoja toki vääristymät on huomioitu, arvotonhan se muutoin olisi siltä osin.

        Palloni on GE:n kanssa samaa mieltä. Pikkujuttu sinänsä, olipa miten vain.


    • Tuomari Julmio

      Eli ei Torppa ehtinyt vastaamaan tähän, mutta muihin kyllä?

      • Älä syytä Torppaa, syytä Pyhistä, joka antaa Torpalle kaiken tarpeellisen lisätiedon kaikesta ja löytää myös kreationistiset huipputiedemiehet lainattavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe