Polttoaineen hinta noussut rajusti, nyt jo vihreät mielissään, oli heillä tavoite aikaisemmin nostaa hintaa vieläkin tästä 3x(mitä on nousua nyt)
Joka ei usko voi katsoa vihreitten mietteitä aikaisemmilta vuosiltakin, juuri tätä tavoittelivat
Jos vain nyt syyttelevät muita kepu/demarit, kuten heillä tapana, niin vilkaiskaapa vihreitten tavoitteita taaksepäin
Toive
5
167
Vastaukset
- maksumies
Oma suu se on vihreitäkin lähimpänä!
Tuo polttoaineitten hinnannousuhan ei koske heitä, kun sähkö tulee pistorasiasta ja matkatkin voi tehdä liftaamalla. - liftaaja
Oma suu se on vihreitäkin lähimpänä!
Tuo polttoaineitten hinnannousuhan ei koske heitä, kun sähkö tulee pistorasiasta ja matkatkin voi tehdä liftaamalla. - Selleri myy hyvin
Siihen mitä tapahtuu Irakissa eivät Suomen vihreät ole syyllisiä, eivätkä Saksan... Kohta litra öljyä maksaa saman verran kuin litra verta. Jos näin on, lienee hyvä miettiä, mitä tulevaisuudessa sinne tankkiin laitetaan. Tai ehkä autolijoillekin bensa voitaisiin pitää kohtuuhintaisena säästämällä sen käytöstä muualla.
Mikä hinku muuten kenelläkään on puolustaa tuota kaukaa ulkomailta rahdattavaa ei-kotoperäistä luonnonvaraa?- Valmiiseen
Näkee että elää muiden eväissä, itse ei tiedä elintarvikkeiden hankinnoista vielä
Kohta öljynkin hinta demareiden ja kepujen vika
Vihreät vaahtosi mennävuosina että pitäisi bensan hintaa nostaa moninkerroin - Selleri myy hyvin
Valmiiseen kirjoitti:
Näkee että elää muiden eväissä, itse ei tiedä elintarvikkeiden hankinnoista vielä
Kohta öljynkin hinta demareiden ja kepujen vika
Vihreät vaahtosi mennävuosina että pitäisi bensan hintaa nostaa moninkerroinVihreistä en tiedä, mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että bensan hintaa saa nostaa vastedeskin.
Ja mitä elintarvikkeiden saantiin tulee, niin ainakin minä olen syönyt joka päivä...
Demareista ja kepuista ja heidän kytköksistään bensan hintaan en väittänyt enkä väitä mitään. Ei taida heilläkään olla kytkyjä Irakiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938