ILMAN PIKKAREITA KOULUSSA/TÖISSÄ

tyttö-16v

Kertokaapa tytöt ja naiset tarinoita, oletteko olleet töissä tai koulussa ilman pikkareita esim. mekko tai hame päällä! Itse nimittäin olin tänään koulussa lyhyessä hameessa. Puin aamulla pikkarit alle, mutta riisuin ne vessassa välitunnilla, ja olo muuttui paljon vapaammaksi.

10

3520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bvffnbghj

      Täh? Mulle ei mee aivoo miten joku voi olla julkisella paikalle hame päällä jos ei ole alushousuja?! Jotenki voin ymmärtää sen, jos on housut, sillä on terveellistä tosiaan olla välillä ilman pikkareita. Mutta minä ainakin jätän sen kommandona olemisen kotiin ja yön ajaksi..

      • Anonyymi

        Pillu tuulettuu ja tulee sen lisäksi vapaampi olo.


    • Anonyymi

      Olen monestikin ollut. Itse asiassa olin kerran A-linjaisella hameella liikenteessä täysin commandona, ja sitten ajattelin lähteä kotoa 300 metriä kirjastoon. No, pieni matka, mitä muka voi tapahtua. No, esimerkiksi se, että pikkupoika tulee kurkkaamaan hameen alle. Miksi juuri sinä päivänä, kun kokeilin pikkuhousuttomuutta?! No, ihan hyvät vibat siitäkin päivästä loppujen lokuksi jäi.

    • Anonyymi

      Kiva se on että olet ilman, olen poika ja kiinnostaa tyttöjen alapäät

    • Anonyymi

      tuossa iässä ei kannattaisi pilata elämää, vaan keskittyä opiskelemaan ,
      on kiva saada kymppitonni kuussa ja rakennuttaa omakotitalo ja ajaa maasturimersulla.
      mun vaimo ei varmaan olis tupllaista koskaan ajatellut,
      onneksi löysin hänet.

    • Anonyymi

      Kommandona kulkevana jätkänä ois kiva tietää kui monet tytöt pitää housuja ilman pikkareita? Onks yhtä yleistä ja yhtä normaalia kun pojilla ja miltä se tytöistä tuntuu kun ei oo alushousuja? Etenkin verkkarit tai tuulihousut? Kellään kokemuksia?

      • Anonyymi

        Trikoiden alla kommandona olo on yllättävän yleistä nykyään.


    • Anonyymi

      No siis itse pidän mekon alla AINA alushousuja, vaikka olis kuinka pitkä ja peittävä mekko.
      Muuten aika udein kun kuljen t-paidalla ja leggareilla niin jätän alkkarit pois ellei oo mekkoa tai kuukautisia, koska paljon vapaampaa ja rennonpaa. Vihaan alushousuja.

    • Anonyymi

      Muslimina en voi hyväksyä pikkuhousuttomuutta, sharialaissa on rangaistukset kyseiselle teolle. Parempi vaan alkaa suomityttöjen hyväksymään mustan kokovartalokaavun käyttäminen muutaman vuoden sisään.

      • Anonyymi

        Eikä se pillu mihinkää tuuletu,josette sitä levitä,kattokaapa vaan kun siellä on huulet yhdessä muuten


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe