Erikoisempia fetissejä

Pervo756

Kertokaa ihmiset millaisia erikoisempia fetissejä teillä on?

205

8693

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rukk

      Villa, ei niinkään kaikissa muodossa vaan pitkävartisissa, harmaissa, käsinkudotuissa villasukissa. Myös lapaset säväyttävät. Pitää olla 100% villaa, ei keinokuituja joukossa.
      Hieman harvinaisempi fetissi myös, en ainakaan ole muualla törmännyt nimittäin sellaiset vanhanajan nahkaiset työrukkaset/kintaat, mitä pihkaisemmat ja kuluneemmat, sitä parempi.
      Toki kuluneet ratsastuskamppeet ja kuluneet nahkaiset ratsastussaappaat ovat minulle mieluisia.

      • ikivanha

        mut kiihottava fetissi joka ei kuole koskaan naisen kauniitten,puhtasitten sukkisvarpaiden imeskely,nuoleminen"kärkivahviketta hieman venyttäen saa kiihottavat varpaat,kynnet paremmin näkyville ohuempaan kohtaan sukkista kiihottaa naiset!!


      • woolgear

        Joo mua kiihoittaa villa. Mitä emennän sen parempi. Paksuja villapaitoja ja housuja. Sukkia, lapasia, pipoja!


      • Villatakkimies

        Minulla on fetissinä villatakit. Minulla on niitä monta, lähinnä sellaisia klassisia ohuehkoja villatakkeja ja merinovillan olen todennut parhaaksi! No, nyt on kevät j kohta alkaa taas parhaat villatakkikelit pitää niitä päällä tai harteilla myös ulkona!


      • woolgear kirjoitti:

        Joo mua kiihoittaa villa. Mitä emennän sen parempi. Paksuja villapaitoja ja housuja. Sukkia, lapasia, pipoja!

        Jees, karkeat villapaidat on minun fetissi. Ilman aluspaitaa! Harvinainen juttu, tulkaa www.woolfreaks.de !


    • ador

      EX, joka tietää tämän juttuni, on tässä mukana. Ostan hänelle vanhanajan mallisia alusvaatteita. joita hän pitää töissään tiskin takana päivän, pari ja antaa ne sitten minulle takaisin.

    • PervoSetä

      Panen ruohonleikkuria teräsharja anuksessa ja porkkanat korvissa.

    • benben55

      Minua on potkittu polvella palleille sekä laitettu neuloja kullin varteen.

    • Piilolinssi

      Mua on viilattu linssiin !

      • pillunviilaaja

        Minua on viilattu pilluun :)


    • Anusfetish

      Anaaliin kuseminen perseseksin aikana lopuksi omat kuset muijan pebasta paskansekaisena litkuna omalle naamalle.

    • remmipoju

      Naisten leveä nahkavyö. Niihin on tullu runkkailtua ja hakattua itteeni perseelle. Kunnon leveä vyö tekee naisesta naisen.

    • Nainen..

      Kun olen iäkkäämpi niin tykkään nuorista miehistä tai pojista. On joskus toteuttanut fetissinit kunnolla. Ensin nain kunnolla ja annaan päältä suihin ja kun saan niin tulee kusetkin suuhun ja päälle. On hyvä hieroo märkää vittua naamaan. On yksi 19v poika mikä antaa tehdä sen useimminkin. Kivaa on nuorta pikku peppusta poikaa rasvata ja työntää kunnon dildoa anukseen että valittaa.

      • sitonmyface

        Mitä tarkoittaa iäkkäämpi?


      • Minä nuori nainen
        sitonmyface kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa iäkkäämpi?

        Kaverini isoisä käyttänyt minua seksileluna jo nuorena tyttönä, siihen jotenkin tottu kun käski ottaa suihin ja nai että välillä sattu. Kyllä irstaili kun oli humalassa. Vieläkin haluu joskus pillerin voimin panna kumpaakin reikään.


      • ???
        sitonmyface kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa iäkkäämpi?

        45v rouva


      • kuumanapieruihin

        Saat sä mullekkin tehä sen ja saat myös pierrä ja paskoa naamalleni jos silt tuntuu :)


      • Iäkkäämpi 66v
        sitonmyface kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa iäkkäämpi?

        Se riittää kun saa nautinnon.


      • Sama,
        Iäkkäämpi 66v kirjoitti:

        Se riittää kun saa nautinnon.

        Kun saa tekemään nuolemisen ja tarpeeksi munaa niin on orkku olo.


      • Kaveri setä
        Minä nuori nainen kirjoitti:

        Kaverini isoisä käyttänyt minua seksileluna jo nuorena tyttönä, siihen jotenkin tottu kun käski ottaa suihin ja nai että välillä sattu. Kyllä irstaili kun oli humalassa. Vieläkin haluu joskus pillerin voimin panna kumpaakin reikään.

        Kesällä "SETÄ" tuli sänkyyni ja riisu. Ei siinä voinut kun olla kun hiljaa kun käski. Kulli tuntu isolta kun ei ollut ennen saanut. Tuntu kun ei olis lopettanut olleenkaan.


      • Nuoriii
        Kaveri setä kirjoitti:

        Kesällä "SETÄ" tuli sänkyyni ja riisu. Ei siinä voinut kun olla kun hiljaa kun käski. Kulli tuntu isolta kun ei ollut ennen saanut. Tuntu kun ei olis lopettanut olleenkaan.

        Tätini humalassa halus naisa nuorta munaa. Kun sai tarpeekseen työnteli dildoja ja runkkas. Aamulla oli pahoillaan jos satutti. Sitten kun otti uudestaan viinaa niin housut pois ja väkisin naitavaksi, anto remmiä jos ei heti totellut.


      • Laittakaa viestiä wc-leikeistä ja irstailusta pitävät, estottomat naiset ;)


      • nuori22v
        sitonmyface kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa iäkkäämpi?

        Minä olen nuoren tytön näkönen vieläkin, kun pukeidun pikkutytöksi niin Vanhemmat ukot haluu käyttää hyväkseen. mun fetissi on kun ukko pääsee nuoren pillun päälle oikein irdtailemaan. Siyä voi olla alistettuna vähän aikaa.


      • Poikaaa

        Jotenkin tottunut kun "täti"antaa suihin ja laskee pissaansa suuhun. Naittaa ja nuolettaa jola paikasta. (joka paikasta).


      • kfdfnjdn

        Sama 63v


      • kOLMA
        Minä nuori nainen kirjoitti:

        Kaverini isoisä käyttänyt minua seksileluna jo nuorena tyttönä, siihen jotenkin tottu kun käski ottaa suihin ja nai että välillä sattu. Kyllä irstaili kun oli humalassa. Vieläkin haluu joskus pillerin voimin panna kumpaakin reikään.

        Olen nuorena poikana ollut kolmas vanhemman parin sängyssä. Ajattelin että mies vaan katsoo, nainen kun innostu ja levitti pyllyäni käski miehensäkkin tulla. Kiihotti kun molemmat käytti hyväkseen minua. Ei kerran vaan montakertaa yön aikana. Varmaan kokeisen uudestaan.


      • Iäkkäämpi
        sitonmyface kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa iäkkäämpi?

        Minä jäänyt koukkuun 20v miehen kanssa. Maksoin satasen että tuli 57v mamman sänkyyn, mahtava kokemus. Mulla käy naisia saunassa kylässä ja kerran poikakin tuli samaan aikaan. Siinä saunassa esittelin kolmelle naiselle nuoren lihaksita vartaloa ja peppua, munia kun hieroin niin oli paksu pystyssä ja kaikki naiset pesivä selkää ja munia. Olen koukussa kun katselen kun kolme naista on mun käyttömiehen päällä naimassa sen munaa ja antavat suihin samaan aikaan. Kun lähtevät miestensä luo niin saan yksin raiskata ja nauttia. Täs iässä pitää nauttia kun saa.


    • 1+12

      Katselen kesäpäivänä kauniita naisia naisia torilla, enkä iske niitä.

      • PeeJiiPee

        Jopas on erikoista. Niin minäkin teen. Kova juttu, ei kerrota muille!


    • b-82

      Minun tekisi mieli nuorta tai nuorekasta kaunotarta, jolla on yllään jakkupuku, siihen kuuluva liivi ja kauluspaita, kuten näissä kuvissa esiintyvällä naisella:
      http://www.gettyimages.fi/detail/photo/portrait-of-a-businesswoman-standing-with-two-royalty-free-image/56473232
      http://www.gettyimages.fi/detail/photo/side-profile-of-a-businesswoman-sitting-on-a-couch-royalty-free-image/56568269
      http://www.gettyimages.fi/detail/photo/rear-view-of-a-businesswoman-holding-a-mobile-phone-royalty-free-image/56568280
      Aluksi ihailisin, kuinka jakkupuku korostaa naisen seksikkäitä kurveja. Sitten halaisin ja suutelisin naista. Tunkisin käteni hänen jakkunsa ja liivinsä taskuihin ja tunnustelisin hänen liivinsä nappeja. Halaisin häntä liikuttaen kättäni hänen jakkunsa ja liivinsä välissä tunteakseni jakun satiinivuoren ja liivin satiiniselän pehmeyden ja liukkauden. Odottaisin, että hän riisuisi jakkunsa, minkä jälkeen tunnustelisin takaapäin hänen liivinsä kiiltävää, liukasta satiiniselkää, avaisin soljen ja säätäisin nauhat mahdollisimman tiukalle. Vähitellen etenisimme kohti seksiä.

    • Kyllähän noi kääpiökansan naiset saa aina munan pystyyn, mutta se on varmaan sellanen asia mikä jää haaveeks! :D Vai jääkö?

    • Alistettu

      Roikuin kellarissa katossa olevassa koukussa jalat levällään silmät peitettynä ja avopari leikki minulla. Pallit oli täynnä pyykkipoikia ja nänneissä myös. Jouduin myös pukille pantavaksi.

      • Side

        Kaverini jutuissa menin , side silmillä ja miehet riisu. En tiennyt kuka oli tai minkä ikäinen???Sai kullia ja lopuks vietiin pukeutumaan ettei tiennyt kuka oli sisällä vuorollaan. Kokkemus.


    • OOOO HEEYYY I LIKE TO TAKE SO BIG CARROTS IN MY ANAL THAT THEY COME OUT OF MY MOUTH, I LIKE IT ALSO WHEN YOU PUT YOUR HAND IN MY PISSHOLE AND STROKE ME THERE, LIKE INSIDES gurl it feels good

    • Yläkroppa paljaana

      Kuljen kylillä ilman paitaa. Tykkään kun mimmit kattoo. Joskus tulee muita jäbiä ilman paitaa vastaan - onko teillä sama fetisi? Joskus meen ilman paitaa oluelle terdelle ja annan pisun tulla vaippaan. Olen pikkuvauva taas.

      • Alapää

        Menen minimekossa ilman alkkareita pupiin. Kun vähän pyllistän että näkyy niin on hiljasta. Sit tulee paukkuja ja sun muuta ehdotusta. Kippa kiva on kivaa et saa kunnolla.


      • Yläkroppa paljaana hyvä homma! Jatka samaa vain, kun säät sallii. Lisää seksiä arkeen.


    • Tii4

      Minä pidän potkimisesta. Potkaisin tässä miestä munille Hai-saappaalla. Hän kaatui maahan , ja sitten minä annoin saapasta.

      • ssssä

        Olen nuori ja tykkään kun kaksi vanhempaa naista pitää kiinni ja yksi runkkaa muiden katsellessa loppuun asti. Tykkäävät katsoa alistamista.


      • Rehevää
        ssssä kirjoitti:

        Olen nuori ja tykkään kun kaksi vanhempaa naista pitää kiinni ja yksi runkkaa muiden katsellessa loppuun asti. Tykkäävät katsoa alistamista.

        Vaikka olen nuoripoika niin on iso nainen aikanaan vienyt poikuuden väkisin. Nyt 20v niin olen vanhemman 140kg naisen kanssa, itse olen 50kg ja silti nautin kun on päälläni ja väkisin nai.


    • Kumiasut tietenkin, märät vaatteet, sotkeminen kaikella liukkaalla tai löysällä mönjällä, esim vanukkaat ja muta, ulosteilla myös jos sille päällä sattuu olemaan..(P & K -leikit) sekä kaikki kiiltäväpintaiset asut ja vaatteet..eri asioiden maisteleminen ja oksentaminen myös..

    • ISOT ON IHANIA

      Minä tykkään olla isojen naisten litistettävänä.
      On ihanaa saada 2-3 XXL-naista istumaan päälle.
      Kerran yksi istui kahareisin pääni päällä, toinen hartioiden, ja kolmas reisien/takapuolen. Oli siinä tiukat paikat, ja piti oikein pyytää pois päältä, kun innostuivat juttelemaan, ja unohtivat minut ilmeisesti.
      Myöhemmin kaksi XXL-naista istui sylikkäin päälläni.
      Tuli vähän hengitysvaikeuksia, kun hartioiden päällä oli yli 200 kg.
      Sylissä jaksoin pitää heitä kauemmin. Tämä tapahtui Bulgariassa Varnassa, eikä edes tarvinnut maksaa paljoa.
      Kyllä sieltäkin löytyy XXL-tyttöjä.
      Suomesta en ole löytänyt sellaisia naisia, jotka suostuisivat tämäntapaisiin juttuihin.

    • ISOT ON IHANIA

      Tosiaan suomalaiset XXL-naiset ovat aika arkoja, eivätkä uskalla istua päälle.
      Pelkäävät ehkä, että mies suunnilleen kuolee heidän painonsa alla.
      EI KYLLÄ PIDÄ PAIKKAANSA. KOKEMUSTA ON.

      Onneksi Bulgariaan on todella halpoja matkoja, ja se on ihan hyvä lomakohde.

    • mdkindl

      Eräs pari tapasi minut ja kävimme syömässä ja sitten nainen käski miestään käymään vessassa laittamassa anustapin anukseensa ja sitten menimme hotellille ja panin tuota naista. Aisuri siis katsoi...

    • Karpov

      Eräs nainen aikanaan tahtoi, että ulostan hänen päälleen, kun en tähän suostunut niin sitten ehdotti, että paskon lasipöydälle ja hän pöydän alla voi kuvitella saavansa ulosteet päälleen. Yhden illan hoito, joka jäi todellakin hoitamatta. Minulle kun kaikki muu oikeastaan menee, mutta kakkaleikit ei sitten todellakaan, laatta lentää ajatuksestakin.

    • hanskax

      iso joukko naisia katsoo kun runkkaan.

      • Ilman.

        Olen jatkoilla ollut kun vanhat naiset halus että riisuiduin. Siten seippasin (17v) ja seiso kun kuus naista katseli. Ei haitannut ketään vaan halus että hieron. Sitten piti olla kaikkien kanssa aamuun asti.


    • heikko

      Tykään lihaksikkaista dominoivista naisista

      • alistuvamies9998

        Tykkään kun kaluani rääkätään, läpsitään, puristellaan, sidotaan, tiputellaan steariinia sen päälle, vedetään palleista yms...


      • Alistuvan naisystävä
        alistuvamies9998 kirjoitti:

        Tykkään kun kaluani rääkätään, läpsitään, puristellaan, sidotaan, tiputellaan steariinia sen päälle, vedetään palleista yms...

        Olemme eri ikäisiä mutta yhteinen juttu löytynyt. Poika on 19v ja alistuva ja minä siinä vanhana naisena 63v innostunut (leikeistä), tYKKÄÄ kun alistan ja riisun alasti ja sidon sänkyyn jalat ja lädet eri nurkkiin. Sit saan nauttia pojan kullista joskus rajustikkin. Joskus annan nais kavereidenkin naida poikaa. Tulee kuiteskin luokseni ja joskus on mahallaan ja nain dildolla pyllyyn kun antaa tehdä. On ollut iloa minulle naiskavereille paljon.


      • Alistu

        Nuorena poikana vanhempi nainen vei poikuuteni väkisin. Nyt kun olen 18v niin halun vanhempaa naista. Kun toive toteitu 50-60? tijotain vei kotinsa. Juotiin ja heräsin kädet sidottuna, ilman housuja. Tuli vaan päälle, runkkas ja nai aamun asti.


    • Nuoren naisen fetiss

      Haluisin että ukot mitkä juopottelee puistossa riisus väkisin ja vuorollaan naisivat. Siinä menis ihmisiä ohi ja jäisivät katsomaan kun juopot panisivat ja antasivat suihin. Sitten kun miehet lopettas miin naiset käskis miestensä jatkaa kun olis pikku lutka tarjolla. Kun lopettais niin olisi paljon katsojia ympärillä, siinä sitten yrittäisin pukea ja naiset haukkus lutkas ja huoraksi. Sitte olis alistettu olo. Joskus annan itselleni remmiä selkään ja peppuun että pääsen kunnon fiiliksiin kun miehet käyttäs hyväkseen.

      • Pikaset

        Joskus kun on liikaa siideriä päässä niin tulee mentyä ihan vieraan ukon kanssa..veskiin ja muihin paikkoihin/auton takapenkille/puuta vasten/miesten veskissä on yleisempää vaikka omat akat istuu pöydässä kun mies panee.


    • Minlla on fetissinä iso xxxl - nainen ja facesitting. Toisaalta myös muutenkin alistuminen isolle naiselle joka ei juurikaan tunne empatiaa.

      Tällaiset jutut tulevat mieleen noista ns vanhemmista naisista, jotka hakevat poikasia niin hiukan olen "kade" kun itse en enää ole poikanen. Toisaalta kaikenlaista kokemustamuuten taas minulla on.

      • fjuckrv

        Mulla olis haaveena joutua naisporukan käytettäväksi. Istuisivat naamalla, puristelis vehkeistä, käyttelis dildoja, nuolettais.... joskus olin mies ja naisporukan kanssa ja olin silmät sidottuna mulle tehtiin kaikenlaista, enkä tiedä kuka mitäkin teki


    • liftcarryfetish7000x

      Kantofetissi eli "Lift & Carry" fetissi. Tykkään nostella ja kanniskella naista vaikka kuinka kauan eri asennoissa. Se on kivaa ku nainen on vaikka eri asuissa esim. Stringit päällä & ratsastaa olkapäillä, lötköttää olalla, fireman carry tai vaikkapa reppuselässä. Lisäksi katson Utubest esim. Videoita joissa naiset kantavat toisiaan, Le Physique OTS carry on seksikäs esimerkki

    • liftcarryfetish7000x
    • Oi Fantasiaa

      Minulla on aikamoinen fetissi naisen nuolemiseen, molempien reikien. Pitkäkestoiseen oraalin antamiseen edestä ja takaapäin sekä facesitting-tyyliin. Mikä ei vielä ole nyt niin erikoista (hieman kuitenkin, heh). Se erikoinen puoli fantasiaa/fetissiä on olla varatun naisen nuolija. Naisen, jonka oma mies ei anna hänelle suuseksiä, jota hän kuitenkin himoitsee.

      Ehkä salassa tai ehkä isäntä tietäisi tästä heti alusta tai kun hän saisi tietää, niin ennen kuin vaimo vierailisi luonani, laukeaisi hän siemenensä vaimonsa sisälle. Pikkuhousunsuoja siemennesteen suojana nainen tulisi luokseni, ja minä joutuisin nuolemaan sitä märkää, spermaista, puhtaalta seksiltä tuoksuvaa pillua uuteen orgasmiin.

      Olen nuori (22), mutta minkäs kiimalleen voi? :)

      • krxbigb

        Nainen seisoo naamani päällä haarat levällään ja antaa pissan tulla naamalleni. Kyllä siinä kalu kovettuu.


      • Moi, laita mulle postia. Voisi kiinnostaa, vaimoni on brunette,155cm,54kg,d75-rinnat,37vuotias...


    • 14+8

      Nainen kakkaa suolensa tyhjäksi kaluni päälle ja runkkaa sen sitten kivikovaksi, jonka jälkeen alan työnnellä naisen perseeseen.

    • Seisoo jo ajatuksesta

      Tää on kyl ihan normaali. Nainen pikkuhousut jalassa pissii naaman päälle ja käskee imemään pissiset pikkuhousunsa ja sen jälkeen pitää pillu tyydyttää nuolemalla ja imemällä. Huom! Itse ei saa laueta. Vasta 69 kun nainen siihen suostuu kun oikein sitä vingun.

    • MiesNaku

      Puolijulkinen paljastelu ja nainti paikassa jossa joku voi nähdä. En nyt tarkoita mitään puskassa paljastelua, vaan esimerkiksi sitä että jossakin julkisessa paikassa saa seisokin ja sen huomaa ulospäinkin jos tarkemmin katsoo. Välillä joku nainen on katsonut aika pitkäänkin mitä housuista löytyy. Ja sitten tietenkin sovituskopissa verho vähän auki ja uimarannallakin voi vaatteet vaihtaa siten että vähän vilahtaa.

      • rfrfrf

        Hoitsu fantasia. Jossa erityisen tuhma hoitsu sitoo kiinni sänkyyn ja tekee sitten kaikkea kivaa...


      • Naku

        Olin 16v kesäseNÄ "TÄDIN" luona kesän. Ekan kerran kun oltiin saunassa niin halus pestä munanikin. Halus vaan että olen alasti kun ei muita ole. Aina kun sai kovaksi niin piti naida. Tuli varmaan 100 ta kertaa kun oli halukas ja käski lisää.


      • monestiko?
        Naku kirjoitti:

        Olin 16v kesäseNÄ "TÄDIN" luona kesän. Ekan kerran kun oltiin saunassa niin halus pestä munanikin. Halus vaan että olen alasti kun ei muita ole. Aina kun sai kovaksi niin piti naida. Tuli varmaan 100 ta kertaa kun oli halukas ja käski lisää.

        Paljonko on 100 ta kertaa?


      • Raiskaus
        rfrfrf kirjoitti:

        Hoitsu fantasia. Jossa erityisen tuhma hoitsu sitoo kiinni sänkyyn ja tekee sitten kaikkea kivaa...

        Mul on nuoresta ollut halut kun vanhempi mies, vaikka kynelooki tutkii mun reikää. Kiihotun siitä kauheesti vaikka yritän olla, orkasmit tulee kun ei voi. Sit halun että nai mua kunnolla.


      • Paljon
        monestiko? kirjoitti:

        Paljonko on 100 ta kertaa?

        PARINKYN kertaa päivässä kolmen viikon ajan muut leikit. Ei siinä housuja tarvinnut kun oli hieromassa.


      • Naitu

        Eka kertaka kuuskyppinen nainen nai viistoista poikaa. Käytti kyllä hyväkseen.


      • Kauhesti
        Paljon kirjoitti:

        PARINKYN kertaa päivässä kolmen viikon ajan muut leikit. Ei siinä housuja tarvinnut kun oli hieromassa.

        Viisikyppinen, kuustoista kystymäton poika hoiteli. 20-30 kertaa ja nuolesimet päälle. Kyllä sai.


    • nunna

      Minua pn pitkään kiihottanut ajatus että pukeutuisin nunnaksi olen siis mies ja toinen mies olisi paavin tai kardinaalin asussa ja leikki menisi niin että olisin laiminlyönyt nunnan päivävelvollisuuteni no paavi kuulustelisi js minä ripittäydyn .mutta paavi ei anna armoa vaan sanoo että nyt nunna saa oikein paavin kal ei ku kädestä

    • pervopoika

      Mua kiihottaa miesten kiiltävät toppatakit. Ihanan sileitä, kiiltäviä ja pehmeitä. Ne tekee miehestä kun miehestä kuuman ;) haluisin saada munaa peppuun mieheltä jolla on kiiltävä toppis päällä!

      • Lutk

        Minua on vanha mies pukenu liiveihin ja verkkosukkiin. Kun kiihottu niin anto pyllyyn. Halus välillä väkisin että valitin sen raisketssa.


      • Panoo
        Lutk kirjoitti:

        Minua on vanha mies pukenu liiveihin ja verkkosukkiin. Kun kiihottu niin anto pyllyyn. Halus välillä väkisin että valitin sen raisketssa.

        Olen 18v plondi. Olen nähnyt monenlaista miestä mitkä on ollut verkkosukat ja korsetit päällä kun nai. On kai fetissi kun olen ollut 87 miehen kanssa ja niistä 85 on yli 50 jotain. Kai nautin liikaa kun alistaa ja "raiskaa" että joskus sattuu, ei välii..


    • Edwin Härästö

      Mikä on miehelle sitä hienompaa kuin tuikata sellainen perseen särkijä anaaliin niin että ruusu menee rikki samoin tein! Ai että, etenkin jos vielä joltain isomunaiselta afrikkalaiselta saa sellasta kyytiä että ruusu ja peräsuoli menee samoin tein ja heti ensi sekunnilla aivan säpäleiksi! Sitä ei voi kuin todellinen miesten mies tajuta kuinka taivaalliselta se tuntuu etenkin kun sitten aktin ollessa ohi on sitten viikkotolkulla ne ns. miesten kuukautiset eli peräpäästä valuu sekä isovehkeisen miehen mällit, omaa (kuukautis)verta ja tottakai maukasta ripulia silkkana vanana pitkin reisiä! Silloin on tällainen tosimies kuin minä siellä 69. taivaassa! Ja sitähän minä itse pyrinkin olemaan ihan joka päivä ja mielellään vielä useamman kerran. Sen verran pitää tietysti katsoa että jos se jälkikasvu on sattunut sinne suolen juureen tupsahtamaan kiinni ja kokoa kasvamaan jottei tuo nyt vahingossa kakkimisen yhteydessä sitten ennen aikojaan tupsahda ulos. Vaikka niinhän minäkin synnyin kun oma isäni Aanus Härästö oli agressiivisen panon jälkeen pytyllä ja pyristeli liikaa ja niinhän se ensi oma ensikosketuksenikin tähän maailmaan oli maukkaan paskan seassa uiskennellessa vessan pöntössä Helsingin Ruusulankatu 69B:ssä!

    • tuulipukuabs

      Tuulipuvut!

    • Bikkudikkus

      "Petite" fetissi, kaikki alle 160cm naiset on kiihottavia. Eikä ole iällä väliä, kyseessä ei ole mikään pikkutyttöfetissi.

      Harmilliseti vaimo taas on 180cm amazoni. Fetissini siis on hyvinkin salainen enkä sitä pääse toteuttamaan.

      • AidanToisellaPuolella

        180cm tai yli amazoni nainen on oma fantasiani. Mieluummin vielä vahva ja luonteeltaan dominoiva. Olen sellaisen kanssa nuorempana seurustellutkin ja ihanaa oli, kun hän pystyi pakottamaan minut ihan mihin tahtoi. Vaikka paiskata sängylle ja painaa allensa. Mutta se juttu ei kestänyt ikuisesti.
        Ei kai sitä elämässä aina saa ihan kaikkea.


      • 16vj
        AidanToisellaPuolella kirjoitti:

        180cm tai yli amazoni nainen on oma fantasiani. Mieluummin vielä vahva ja luonteeltaan dominoiva. Olen sellaisen kanssa nuorempana seurustellutkin ja ihanaa oli, kun hän pystyi pakottamaan minut ihan mihin tahtoi. Vaikka paiskata sängylle ja painaa allensa. Mutta se juttu ei kestänyt ikuisesti.
        Ei kai sitä elämässä aina saa ihan kaikkea.

        Opin nauttimaan kun 57v nainen halus monta kertaa viikossa. Kyllä piti hyvänä ja välillä raiskas kun sitä halutti, piti vaan olla naitavana. Kaikkee piti tehdä kun opetti.


      • Moi, laita mulle postia. Voisi kiinnostaa, vaimoni on brunette,155cm,54kg,d75-rinnat,37vuotias.. Pieni mutta pippurinen:)


    • Haavekko Savosta

      Minulla olisi Fetissi ola vaimoni ja minä ja toinen täysin tuntematon iso aseinen mies. Olemme tietenkin alasti ja vaimoni kanssa 69;ssä minä päällä, vaimoni imiessä kummankin kaluja vuoron perään. Sitten kultani ottaa vieraasta kullista kiinni ja ohjaa sen pepulleni ja työntää sitä syvemmälle ja syvemmälle samalla imun kovetessa kyrvässäni että mälli lähtee.

    • kovaMMM

      Minulla on sellainen fetissi että odotan että tulee kunnollinen kova pissahätä ja sitten vaimo alkaa runkata kalua. Pissahätä ja seisovan kalun runkkaaminen on aika metka yhdistelmä. Tuntuu ikävältä ja mukavalta yhtä aikaa.

    • T af A

      Fetisseistä tiedä, mutta kaverilla on aika erikoinen perversio: häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää...

    • jokkepappa

      Tykkään villavaatteista,sitomisesta,sukkahousuista,karvaisista pimpeistä ja siitä että on anaalitappi tai joku pistää sormen pyllyyn kun runkkaa/ottaa suihin

      • Woolslave

        Meillä on samoja mieltymyksiä! Minä pidän erityisesti villatakeista ja sitomisleikeistä! Pitää vaan olla luotettava kumppani...


      • Mammm

        Miehellä kun seiso niin saa katsella kun nuoret pojat naivat. On fetissi kun kun kuuskyt miestäni monta poikaa nai peppuun että saan katsella. Saa siinä kunnolla välillä nuorta munaa.


    • poraus

      eräällä koulukaverilla oli hampaiden porausfetissi eli hän hankki reikiä hampaisiin, jotta pääsi porattavaksi hammashoitolaan!

    • jskdjrnf

      Kävin joskus näyttämässä kivespusseja terkkarille sillä verukkeella että suvussa on ollut kivessyöpää ja haluaisin että tutkitaan onko kivekset normaalit. Tilanteessa sitten otin kalusta kiinni ja nostin sitä pois tieltä, kun täti tutki pussejani. Kalu tietenkin jäykistyi kun hellät sormet kosketteli. Varmasti terkkarikin rekisteröi sen mutta ei sanonut mitään.
      Minussa on varmastikin vähän paljastelijan vikaa, kun käyn myös nakurannoilla

      • Paljasta

        Olen ujo poika, vanhemmalla nais lääkillä käyn usein. Tutkii alapään kunnolla että sermat lentää. Pyytää usein tarkistus käynnikäynnille. Kai kumpikin nauttii.


    • PaikatHellänä

      Kävin myös näyttämässä vehkeitä lääkärille siinä pelossa että on syöpä. Toiveessa tietysti oli että naislääkäri tekisi tutkimuksen. Nainen sattui lääkäriksi mutta siitä oli kiihottavuus kaukana. Persettä rassattiin niin että hirvitti. Munien puristelu ei paljo kiihottanut. Tutkimuksen aikana toivoin vain että olis toimenpide äkkiä ohi. Paikat oli hellänä pitkään sen jälkeen.

      • Toiv

        Olen nuori mies ja vanhempia isorintasia naisia himoisen. Annan tehdä väkisin kun haluavat "nuorta" raiskata. Olen usein 50-70v naisten käytössä.


    • Kiihoittavaa

      Kiihoittaisi ajatus, että mies lääkäri tutkis kullia ja imis sitä samalla.

    • nainen44v

      Breastfeeding. Mutta ei vauvailua. Vaan Mies hierois, puristelis ja imis rintojani. & nännejäni (e-kuppi) niin, et jopa maitoo alkais herumaan.

      • Imisin

        Tuohan olisi aivan mahtava fetissi :)


      • N56v

        Minä tykkään nuorista pojista/miehistä, kiihottaa kun katselee osoja lollojani. Joskus vien kotiani ja humalassa ehdotan et saa katsella kun riisuu ensin. Kyllä kiihottu kun näkee nuoren kovana. Annan sitten nuolla rintoja ja haarojen väliä kunnolla märäksi. Sit saa naida. Ikävä kun ei ole kun pari poikaa kun käy, onneksi eri päivinä että voi nauttia.


    • girl966666666666666

      tykkään ku mun suuhun ja kasvoille kustaan jossai luonnon helmas ♡

    • piss

      Mun vaimo tykkää samoista asioista ;)

      • IteOuto

        Anorektikot naiset ja pienikokoiset hoikat naiset. Outoa, mutta minkä teen. Onneksi vaimo on alle 160cm hoikka.


      • Sama kun edellinen
        IteOuto kirjoitti:

        Anorektikot naiset ja pienikokoiset hoikat naiset. Outoa, mutta minkä teen. Onneksi vaimo on alle 160cm hoikka.

        ... Ai niin, ja vahva meikki. Intialaisen tyyliin. Ja sitten sellaiselle naamalle laukeaminen!


      • ClothesF
        IteOuto kirjoitti:

        Anorektikot naiset ja pienikokoiset hoikat naiset. Outoa, mutta minkä teen. Onneksi vaimo on alle 160cm hoikka.

        Mä pidän naisen tisseille runkkaamisesta kun sillä on tiukka paita päällä.


    • mies39

      Tykkään kävellä kaupoissa anustappi pepussa.

      • Pimpin

        Vilauttelu joskus kiihottaa.(22) Huppelissa minimekossa puistossa näytän vanhallekin miehille ilman hosuja. Kyllä kiinnostuu ja saa monellaita ukkoa. Sitten lähden vain pois sermat valuen. Kai fetissi kun haluun olla alasti.


      • strapon-pegging

        Ihanaa panna miehiä strapilla ja laittaa sinne sauvaa, tappia jne. ja niin että tappia on pidettävä mm. panemisen ajan.


    • vävy74

      62 v anopin käytetyt pikkupöksyt ja sukkikset. Yhdesti olen päässyt toteuttamaan fetissini, kun "jouduin" kastelemaan appivanhempien kukkia heidän ollessa matkoilla. Pyykkikorin päältä löytyi. Nuuskin ja nuolin niitä.. Vieläkin muistan anopin pillun ja kusen tuoksun ja maun. Sitten lopuksi laukesin niille.

    • paukapaa

      Olisiko antanut oikeasti jos olisit halunnut

    • Alistuvanaikkonen

      Haluaisin että mies läimäyttelisi pakaroille, päättäisi panon tahdin. Hallitsisi minua uhh se olisi ihanaa ;)

      • paukapaa

        Toimeksi vaan, koska


      • Etsin käytettävää lelua

        Itse etsin 18-40 naista joka haluaisi seksilelun rooliin. Käytettävä esine.
        Kaikki tapahtuisi minun tahtoni mukaan.
        Löytyykö?


    • Naisen lihottaminen kiinnostaa todella paljon. Olisi kiva syöttää häntä ja seurata kun hän kasvaisi suuremmaksi.. Tietysti myös BBW naiset kiinnostavat!

    • hymyä huuleen

      Kiihottaa sidottuna oleminen ja siinä tilanteessa "joutua" erinäisten toimenpiteiden kohteeksi, täysin avuttomana. Joskus, kun olen yksin kotona saatan laittaa kauko-ohjatun surisijan pilluuni, ja laittaa vapiat ja sellaiset vaatteet, ettei sitä surisijaa saa otettua pois. Kauko-ohjaimen jätän kotiin ja lähden kylille.

      • ihana naiinen olisi kiva olla kaukosäätimen hallitsija


    • pussihousumies

      kiihottaa tiukat farkkuasut nuoren naisen yllä ja jalassaan korkosaappaat. Ois himokasta nuoren naisen farkuissa ois myös haaroissa vetoketju ja sais ilman lupia aukaista ja minä pussihousumiehenä takaapäin tutkisin ja nussisin nuoren naisen.
      Vanhemman miehen syliin istuttaisin farkkuasuisen nuoren naisen

    • Halu on kiva asia :)

      Pienirintainen nainen ja märkä neulepusero :)

      • jhdhcutrr

        Tykkään kun mun peppua nuollaan


    • Voi kumpa olisinkin

      Haluaisin että olisin tuolilla istumassa kädet selän takana käsiraudoissa ja joutuisin katsomaan vierestä kuinka pari kolme isoaseista miestä naisi avovaimoani ja avovaimoni olisi ihan hulluna kiimasta ja nautinnosta. Itse en pääsisi osallistumaan enkä voisi edes runkata itseäni.

    • normalfag

      Käsistä pitäminen.

    • Pyöreä, pullea tai xl-kokoinen dominoiva feeder nainen syöttäisi, lihottaisi minut todella ylipainoiseksi ja seuraisi painon kehitystä puntarilla mittanauhalla. Kyseinen nainen myös nauttisi siitä kun lihoan koko ajan, hyväilisi kasvavaa mahaani ja palkitsee seksillä.

      • Nautinko

        Vamhempi nainen tykkää dildolla "runkata" pyllyäni. Hommas pari homo miestä naimaan väkisin minua. Ei ollut mun fetissi. Sai 20cm kullia HUH kun väkisin alistivat ja anto naisen katsoo. Sen jälkeen olin kiltti poika ja nuolin pillun.


    • älä googleta

      Lohikäärmeet ja liskomiehet.

    • kukuamämetsästän

      Oma erikoisempi fantasiani on lasten musiikkiteatteriduo Mimi & Kuku parivaljakosta varsinkin se Kuku leijona niin että sillä tietenkin on se leijonapuku päällä.

      Asiaa ei tietenkään yhtään helpota se että kyseinen parivaljakko on lesbopari ja minä en pääse yli siitä ajatuksesta että harrastaako ne keskenään seksiä niissä esiintymisasuissa ja millaista se kimppakiva heidän kanssa mahtaisi olla, Mimi vois antaa vähän piiskaa kun näin tuhmia ajattelen ... *huokaus*

      • kukuamämetsästän

        NIIIN ja kun kimppaan päästiin niin jatketaan samalla linjalla että Pikku Kakkosen juontaja Mari vois sitten samaan aikaan lukea satua !

        Kyllä, meillä on pieniä lapsia ja isukkikin on mielenkiinnolla seurannut ...


      • puhdastatulee
        kukuamämetsästän kirjoitti:

        NIIIN ja kun kimppaan päästiin niin jatketaan samalla linjalla että Pikku Kakkosen juontaja Mari vois sitten samaan aikaan lukea satua !

        Kyllä, meillä on pieniä lapsia ja isukkikin on mielenkiinnolla seurannut ...

        Seksin jälkeen haluan aina nuolla pillun puhtaaksi. Oma liemi nautittuna vaimon pillusta on mahtavaa. Vaimo tuntuu myös nauttivan.


    • kyllä oi kyllä

      Haluaisin olla kansallispukuisten romaninaisten rahaorjana.

      • Oejana

        On fetissi olla käytettävänä. Olen 19v ja hyvä kroppanen. On vaan halu olla miesten käytettävissä. Ja välillä 60v naisten kanssa kun haluu maksaa. Nautti pitäää.


    • Onko tää nyt erikoinen, mutta mun fetissi on et nainen panis mua semmosella kakspäisellä strap on dildolla. Sais panna ja nauttis itsekin. Muutenkin anaalileikit (ilman ulostetta) naisten kanssa, puolin ja toisin.

      • yanglady18

        Mun fetissi on sidottuna oleminen avuttomana. Mutta sitomisessa parasta on kun suu teipataan tiukasti kiinni! Ja silmät kans sidotaan. Sitten samaan aikaan tulla nuolluksi. Huhhuh. Ennen sain enemmän sitä kohtelua, mutta nyt ollaan oltu vähän pidempään ilman. Varmaan siksi koska fetissi on vaan mulla eikä poikaystävällä


    • Laiskimusnainen

      Haluaisin personal trainerin / life coachin, jonka valmennusmetodeissa piiskalla olisi keskeinen asema motivoinnissa.

    • Valtavan kiihottavaa,kun naisella on päällään vain valkoiset pikkuhousut ja rintaliivit.

      • Kiikku

        Samoin.


    • Minulla on sellainen juttu että,nuolisin lenkkipolulla naista.Joku nainen vaan pysähtyisi kesken juoksunsa,ja vaatisi minua nuolemaan peppunsa ja pimppinsä.

    • Tullut

      Tullut fetissi kun olen 17v ja "naiseni" on 56v ja esittelee saunassa ja sen jälkeen. Kun sillä on pari rouvaa kylässä niin hieroo munaanini ja antaa kaikkien katsoo kun on kovana. Jos jotain naitattaa niin käskee makkariin antaa. On tullut erikoisia heräämisiä kun kaikki haluis munaa samaan aikaan. Jokainen vuorollaan aamulla raiskaa...

    • Alast

      Halun olla alasti ihan julkisilla paikoilla. Olen nuori ja kaunis nainen vielä. Hämmennystä herättää kun avaan viittani että muut saavat katsoa. Työpaikalta sain potkut kun oli liian avara pukeutuminen, missä näky häpy ja rinnat joskus...... Nuoret pojat on aina näytelleet vehkeitään eikä siitä puhuta.

      • Julkinen

        jOSKUS tekeekee mieli olla alasti vaik olem 21v ja halukas kaikkeen. Fetissini on vieläkin kun puistossa tulee vanhemmat miehet katsoo kun olen alasti. Hierovat munaasa ja rupeavat naimaan vuoron perään. SAAN SIITÄ kunnon orkkuja kun ei muuta kun nai.


    • Mistäkolmas

      Ystävättäreni pukeutuu stayuppeihin, skottiruutuiseen minihameseen ja punaisiin korkokumppareihin (voi olla myös kontiot). Mukana mies kolmantena pyöränä, illan viettoa yhdessä ja ehkä lopuksi kolmisin sänkyyn, ystävätär keskelle ja hän saisi nauttia kahdesta miehestä koko yön.

    • Mulla on ballbusting-fetissi eli annan naisten potkia säkeille ja lyödä niitä jne.

      • ballbuster_

        Olen nainen joka tykkää tehdä miehille noin. Varsinkin potkasta.


      • Lähetä mun profiilin kautta mailia niin pääset tekemään vapaasti niin? ;)


      • joko kokeillaan ;D


      • Juu, mikä ettei ;) Laita sähköpostia tänne mun suomi24:n mailiin? ;)


    • inkoknito

      Exhibitionismi ei mikään erikoinen ole, mutta minulla on tapana ajaa jonnekin parin tunnin ajomatkan päässä olevaan kohteeseen, varata huone ja kuljeksia pitkin katuja lyhyenlyhyessä tai tuulessa lentävässä hamosessa ja antaa paikkojen vilahdella. Pissaan myös ihan julkisella paikalla, annan vaan valua kävellessä. Ihmiset huomaa ja ihmettelee, mutta se on tarkoituskin. Aurinkolasit ja peruukki vieraalla paikkakunnalla; tuntemattomana pysytään.

    • Orgut

      Mä käytän sähköleluja sähkö impulssilaitteita.sidottan jalat levällään sänkyyn ja laitetaan sähködildot Ouluun ja anukseen. Sähkölätkät reisiin ja vatsaan.näneihin nipistimetja neljä sähköimpulssi konetta töihin .sain tunnissa monta orgasmin ja lopuksi naidaan rajusti.

    • LadyLillith

      Minulle on kehittynyt jonkinlainen viiltely/teräasefetissi. Nautin itseni viiltelystä tai naarmuttamisesta samalla kun runkkaan. Pidän myös veren näkemisestä. Fantasioin, että mies viiltelisi minua seksin aikana (olen siis itse nainen). Samalla voisin olla sidottuna. Tietysti tässä pitäisi olla varovainen, ettei vahingossa viillä liian syvälle ja ehdottomasti selvinpäin. Minulla on taustaa kyllä viiltelystä masennukseen/yms, mutta siitä tuleva fiilis toimii hyvin seksuaalisenakin kiihokkeena. Yleensäkin alistetuksi tuleminen kiehtoo. Muita fantasioita/mielitekoja mm.gangbang/raiskaus, facesitting, fistaus, vanhemmat miehet, rumat ja ällöttävät miehet ja tuhmat puheet, eli peruskauraa.

      • penalty

        Itselläni on samoja haluja.Olen iiso vanha ukonrähjä ja tykkään verestä itse olentehnyt piikki pannan jonka pujotan kaluni ympärille kireälle ja runkatessa kun kaluni paisuu piikit työntyvät penikseen.Woohuu mikä tunne.fantasiani on että nuori nainen sitoisiminut ja viiltelisi vartaloani sekä lävistäisi ihoani neuloilla.Voisin toki myös olla dominoiva osapuoli mutta mielummin alistuva outoja haluja minulla.


    • tremies42

      Kiihottaa suuresti kun saa työntää nyrkin märkään kiimaseen pilluun. Kaikki jotka on saanut sitä on halunnut lisää.

      • kyllä-kiitos

        Uuuh. . Toi tekis niin hyvää. Teitä miehiä on harvassa


      • onhan meitä kun rohkeesti pyytää


      • Kyllä_kiitos

        Ei ehkä ole tullut vastaan. Kaikki olleet liian kilttejä . Ja toimii paremmin jos se myös toisen fantasiaa? En ole päässyt edes kokeilemaan kunnolla :(


    • libresse

      Minua on jo pikkupojasta asti kiihottanut paljon kun käytän naisten pikkuhousuja joissa on sellanen vanhanajan paksu terveysside. Päästelen sitte siteeseen pikku pisuja kuin olis kuukautiset.

      • tääl toinen samanlainen


    • 123ytrewq

      Mulla olis chubby naisen squirtailu naamalle ja kyrvälle. Sekä sitten fistausta sen kanssa myös.

      Pakko mennä runkkaa, ku alko panettaa, nii perkeleelisesti.

    • pikkarifetissi2

      Tykkään haistella käytettyjä pikkuhousuja. Varsinkin tyttökaverini äidin ja siskon pikkuhousut tuoksuvat mahtavalle.

    • Trouble

      Ei tämä outoa ole vaikkakin ole vaikka kyllä mulla on ollu ihan tarhaiästä asti hirveä himo miesten alistukselle. Tahdoin poikien jahtaamisen kohteeksi ja nurkkaan ahdistettavaksi. Nyt 16 vuotiaana, sama tilanne edelleen. Ei alistavaa, voimakkaasti haluavaa ja ottavaa miestä, ei kiihotusta. Valitettavasti entistä poikaystäväni rajoitti tässä menneisyydessäni tapahtuneet ei niin mukavat asiat. Mutta pornohistoriasta ei muuta kuin alistusta löydy ;3

      • Alistettu

        Nuorena tyttönä pojat kokeilivat pippiäni. 15v niin vanha setä väkisin otti takaa. Siitä kai tullut fetiasi vamhempiin miehiin. Kun pukeidun tyttämäisesti minimekkoon ilman alkkareita niin 60-70v haluu viedä hotelliin. Nautin kun 30-50 vanhmpi mies pitää huorana.


      • Naati
        Alistettu kirjoitti:

        Nuorena tyttönä pojat kokeilivat pippiäni. 15v niin vanha setä väkisin otti takaa. Siitä kai tullut fetiasi vamhempiin miehiin. Kun pukeidun tyttämäisesti minimekkoon ilman alkkareita niin 60-70v haluu viedä hotelliin. Nautin kun 30-50 vanhmpi mies pitää huorana.

        Mulla on määrättyjä päiviä kun menen topissa ja hameessa ilman housuja. On niin horo olo, se on vaan kiva kun ukkko pokaa sut hotskuun ja pitää horona. Kai alistutumis fetissi on kun menee alistumaan moiseen.


      • Yyyykkk
        Alistettu kirjoitti:

        Nuorena tyttönä pojat kokeilivat pippiäni. 15v niin vanha setä väkisin otti takaa. Siitä kai tullut fetiasi vamhempiin miehiin. Kun pukeidun tyttämäisesti minimekkoon ilman alkkareita niin 60-70v haluu viedä hotelliin. Nautin kun 30-50 vanhmpi mies pitää huorana.

        Kai on fetissi kun vieläkin vanhojen kanassa menen. Hävettää välillä herätä 17v niin 60v sen vierestä. Sitä tule mentyä.


    • sukeltaminen ja/tai snorklausvälineissä ja räpylöissä seksin harrastaminen ja mahdollisesti pienimuotoinen "hippa"

      • Hei, kuulostaa mahdollisesti oudolta mutta mulla on samanlaisia ajatuksia / fantasioita. Laita viestiä sähköpostilla jooko


    • Virgin_at_15

      Reilusti vanhempi mies alistamassa, ei välttämättä sitomista, haluan että minulla olisi mahdollisuus karata mutta mies tekee selväksi ettei se ole sallittua....

      • Virgin_at_15

        Niin ja saisi mut itkemään Kivusta ja häpeästä, mutta vain nauttisi siitä ja jatkaisi kovempaa...


    • ekssä

      Mulla on ex sä ja nykyinen mies kavereita. Entisellä kaverilla on homo haluja. Mieheni tietää. Halutan ne olee kimpassa. Ex on dominoiva, kiihottavaa katsoo miestä naidaaan ja saan ex munaa hieroo että valittaa.

    • mökinaakka

      Vietän kesäni mökillä pääasiassa ulkosalla pihaa rapsuttaen. Fetissini on se, kun annan pissan valua, kun se on valuakseen. Sitä tulee pieni liraus silloin tällöin. Enimmän aikaa olen nakuna, tai ainakin ilman pikkuhousuja, mutta joskus on jotkut housunriekaleet päällä.

      • Mökill

        Olin "tädin" luona nuorena. Saunassa huomasi että murkku iässä oli muna kasvanut. Sitten pesi kovaksi ja halus kokeilla. Piti olla yöt sen naitavana ja päivällä t-paita pällä ilman housuja jos sattu naitatamaan. Joutu alistumaan kaiken laiseen nuolemiseen ja pissaan ym YM.


    • hannu94

      Minua kiihottaa kovasti ajatus että nuori nainen sitoisi minut alasti esim mökin kuistille talvella ja kävisi välillä kastelemassa minut kuumalla vedellä.Sitten veisi minut saunaan ja sitoisi minut lauteille ruoskisi minua ja ratsastaisi jäisellä vartalollani .Tämän jälkeen viiltelisi haavoja ihooni ja kaataisi niihin kynsilakan poisto ainetta.Aaah maksaisin aika saaatanasti jos vain jostakin löytyisi nuori nainen joka tuohon suostuisi.

    • Marcus2015

      Käteen sopivat riippurinnat on niin ihanat !

      • Tissit

        Olin nuorena poikana kahden vanhemman naisen luona juomassa. Huomasivat humalassa että katselen niiden isoja rintoja. sit ottivat rimmat paljaaksi ja anto imeä nännejä. Sitten kaato sänkyyn selälleen ja toinen tunki rintaa suuhun kun toinen repi housuni pois ja nai. Sitten halusivat vaihtaa paikkaa ja piti ottaa suihin pillua. toinen riiisu housunsa ja jatko naimista mihin toinen lopetti. Vaihtelivat paikkojaan naidessa koko yön. Vaikka väkisin teki niin en valita, kokemus.. Toinen nainen halus että käyn sen luona kun asu lähellä. Oli alle kuuskyt mutta kyltymätön kun piti montakertaa naida ja nuolla niin pitkään kun oli tyytyväinen.


    • Ulostefani

      En tiedä onko tämä outoa mutta tykkään ulosteista ja ne kiihottavat minua onko kellään samaa fetissiä?

      • kakkahätä

        Tykkään katsella kun mies vääntää pökäleen housuun, pidemmän ajan pidättelyn ja piereskelyn jälkeen.


      • kakkapano

        Minä tykkään panna peppuun, joka on ulostetta täynnä. Se tuntuu kuumalta ja kiihottaa katsoa kun sitä valuu naidessa ulos.


    • 18v_btm

      Turkikset, ylipolvenpituiset saappaat ja alistuminen :)

    • Sodomiitti

      Miehen alistaminen ja nöyryyttäminen kiveksiä kurittamalla eli ballbusting.

      • Mamel

        Olen viiskyppinen nainen ja luonani käy 17v poitsu ja saan puristella munia kun halun. Alistuu olemaan alasti kun runkkaan tai halun naida. Nuorta on kiva katsella. "kaveritkin on katsellut ja nainut meidän naisten illassa" mis ei kaikki miehet tiedäkkään.


      • Alist

        Minulla on viisitoista vuotta nuorempi mies/poika. Kerran tai kaksi kuukaudessa saan kurittaa kun halun tulla humalassa kotiin ja alistaa mun haluille. Nain kunnolla ja rasvaan pyllyn ja kaiken kokoisilla dildoilla nain että valittaa, runkkaan niin lujaa että varmasti tuntuu. Sit nukahdan. Teen kun suostuu alistettavaksi.


    • Haluun tuhnutella nenään

    • sexoholic
    • Hevosella

      Hevosella ratsastus ilman satulaa.Tuolla pony riding gult palstalla on muutamia kiihottavia videon pätkiä,missä nainen ratsastaa kovaa hevosella.Käyttäen piiskaa ja kannuksia .Jossain näytetään lähikuvana miten ratsu huohottaa hiestä märkänä.Kyllä kiihottaa.

      • Ratssailla

        Kiihottaa Nautin itsekin ratsastaa ilman satulaa.Erityisesti kun ohjaa ratsun kiipeämään jotain jyrkkää rinnettä .Tuntee miten ratsu ponnistelee reisieni välissä.
        Muistan lapsena isovanhemmilla kun ajettiin heiniä navetan vintille.
        Tunsin outoa tunnetta katsoessani miten hevonen ponnisteli kiskoessa kuormaa vintin siltaa ylös.Aikuisena tajusin,että koin seksuaalista kiihotusta.
        Nykyään saan hurjia orgasmeja ajaessani ratsuani laukalla ylös rinnettä.
        Käytän vauhdittamiseen piiskaa ja kannuksia.


      • Satulaapäin

        Itse huomasin jo pikkutyttönä kuinka hyvää ratsastaminen teki. Vanhemaapan aloin pitämään sellaista ihan pientä tyynyä mukanana, minkä sitten sujautin huomaamatta satulan ja pimsan väliin. Sen hiertäesä siinä paikallaan ssain useita orgasmeja perä perän jälkeen. Joskus kessäisin tätini matilalla ratsastelin pelkkä mekko päällä ilman pikkareita. Ei siinä kauan mennyt, kun satula oli ihan märkä mehuistani.


    • Vasst17

      Olen ujo ja työpaikalla on tummia miehiä. Puristelevat ja haluavat seksiä. Joskus meen niitten työhuoneesen. Kyllä saa välillä molempiin samaan aikaan, nolottaa jälkikäteen. Haluavat kuitenkin usein kippapanoja työ ajan jälkeen.

      • hyisinua

        Näin ne rikastajat oppivat, että kaikki on luvallista. Voivat raiskailla ketä huvittaa.


    • Minun on kesämökillä farkkuminihame ja sukkahoust, korkkarit. Myös kun teen rakennushommia nämä päällä. Voisin myös tulla auttamaan jos joku tarvitsee apuja mökillä.

    • sukkamielle

      Itse tykkään nilkkasukista värillä tai kuvioilla ei ole merkitystä kunhan on kunnon nilkkasukat

    • Pyärätuoli

      Vammaiset naiset ovat heikkouteni. Olenkohan yksin fetissini kanssa?

    • dsfsdfsdfdsfsdfdsf

      tulla sidotuksi vasikkakarsinaan housut nilkoissa ja käytetytksi vasikoiden juottoautomaattina

    • avaramieliM34

      osa on jo toteutunut. mutta on niitä vielä. voyerismi(osittain toteutunut), puiden halaaminen/peniksen hierominen sitä vasten (toteunut), aikuisvauva (toteutunut), pegging/bdsm (toteutunut), vanhempi pariskunta n m, jossa molemmat alistavat itseäni ei ole vielä toteutunut. fetissit on kivoja kun ne oivaltaa. ja olen sub.

    • pikkarikundi
    • Onhan noita kaiken näkösiä.
      *Sukat jalassa seksin aikana
      *Tytöllä käppi päässä väärinpäin ja pojilla oikeinpäin (olen 20v bi jätkä)
      *Naaman päällä istuminen
      *Pikkuhousujen/boksereiden päältä hyväily/nuuhkiminen/suutelu. Käytetyt alusvaatteet nappaa muutenkin.
      *Dominoiva tyttö, joka olisi mieluiten meikää pitempi (yli 185) tai vastaavasti alistuva minua lyhyempi poika. Ylimielisyys on myös katkeran suloinen turn-on, joskus se vaan vituttaa, mutta useesti se on vaan ihan vitun kiihottavaa.
      *Kovat otteet ja välillä aito vaaran tunne tekee temppuja. Tämä fetissi tuli, kun 16-vuotiaana poika veti yllättäen kuulapyssyn kesken seksin ja ''pakotti'' seksiin. Olin oikeesti ihan kuset housussa, vaikkei aseessa tainnut edes olla kuulia. Myös veitsi kiihottaa ajatuksena, mutta käytännössä siinä voi käydä tosi hullusti.
      *Avoimet heteromiehet, jotka eivät pahastu läheisestä kontaktista (esim leikkimielinen pepun puristus tai jotain vastaavaa) tai jopa ihan tarkoituksella kiusaa meikäläistä tietäen, etten voi olla kattomatta.

    • Must on kiva kulkea kaupungilla tiukoissa farkuissa,ja pisuhädän yllättäessä vaan päästää alleen...välillä jotkut kattoo aika pitkään,ja toiset ei oo huomaavinaan...

    • Kännissä hippasilla oloa.

    • hei, mulle voi nyt myös kirjoitella.

    • saalistaja2007

      Tykkään tyydyttää itseäni skootterin penkille mutta, sen pitää olla pehmeä ja liukkaan oloista ja mikä tärkeintä nuoren naisen käytössä oleva skootteri. Kyllä tuntuu mukavalle hinkata munaa pehmeää satulaa vasten ja kuvitella skootterin omista ottamassa suihin.

    • treesome
    • metsämies2015

      se on hienointa kun saa olla meikattuna ja puettuna naiseksi (olen mies) olla oikein tosi orja jollekkin ihanalle naiselle joka tietää mitä tekee

    • asd3edccew

      Olen kikkeliskokkelis ja sokka irtiiiih osittain samaa mieltä mutta omaan eriävän mielipiteen. Yhdestä asiasta tekin varmaan olette samaa mieltä, meinaan tästä: http://1i.fi/kuumintahottia

    • dsafaddaffads

      K-marketin kauppakassin nussiminen sekä ovikellon napin perseeseen tungettuna, ihanaa!

    • puuseppäKiimassa

      Minä harrastan puutöitä.
      Tästä on pari vuotta aikaa kun minun vaimon sisko ( Mepa ikuinen haaveeni) soitti ja pyysi tekeen hänelle puusta kaapiston. Sanoin etten kerkiä. Todellisuudessa en viitdinyt ilman alkaa tekeen mitään.

      Seuraavana yönä näin elämäni kiihottavinman unen.Unessa olin tehnyt Mepalle mitä upeinman ja koristetun laatikoston ja oli aika viedä työntulos.
      Palkaksi oltiin sovittu, jos kaapisto kelpaa. Saisin nuolla hänen hunajaista pillua jota olin 20 vuotta toivonnut saada.
      Olin jo tässä vaiheessa unta sairaan kiihottunut.
      Lipasto ei yllättöen kelvannutkaan (sokki) vaan huonon työn takia joutuisinkin katselleen hänen rakastelua ja laukeemista.
      Uni jatku ja mies tuli.
      Mepa nousi sperman valuessa pillusta ja käski minun mennä selälleni tullen hajareisin istuun kasvojeni päälle. Hetken kerkisin vielä nauttiin unesta kun laukesin ja heräsin siihen.
      Vessaan ruokkoon vehkeet. Panotus ei helpottanut, herätin vaimon . Naitiin. Nukuin muutaman tunnin ja töihin. Töissä kävin runkulla, samaten kun pääsin kotio. Illalla vielä panin vaimoa. Heitin siinä ekan vuorokauden aikana 5 kertaa mäiskeet. Edellinen samanlainen suoritus oli ennen naimisiinmenoa.

      Soitin muuten kiimoissani runkatessani Mepalle ja lupasin tehdä lipaston ja tein kanssa.

      Ihmeellisintä tässä spermaisessa pillussa oli etten ole ennen ollut kiinnostunut.
      Nyt tämä on haave ja aina välillä joutuu omat mäiskeet nuoleen... ja vielä oman vaimon pillusta.
      Ehkäpä joskus saan nuolla Mepan pillusta hänen miehensä sperman.

      Taas on mentävä runkulle.

    • regqer

      Minuapa kiinnostaa pienirintaiset naiset , oon syntynyt 1964 ja haaveeksi on jäänyt tähän mennessä. Aina plussaa on jos nainen vielä lisäksi paljastelemiseen halukas.

    • Mua kiihottaa katsoa kun nainen pissaa tai kakkaa tai saada jopa se kaikki päälleni.
      Antaisin vaikka istua naamalleni kun nainen antaa kaiken tulla.
      Myös likainen anaaliseksi kiihottaa ja on kokeilematta.

    • viktorinox

      Tämä oli joskus. Tutustuin yhteen naiseen, joka treenasi salilla ja oli paljon vahvempi voimiltaan, kuin minä. Hän "raiskasi" minut kerran. Väänsi alleen ja piteli tiukassa otteessaan, ja lopuksi kaivoi kaluni esille ja istui päälle. Ensin tuntui vähän oudolle, mutta lopuujen lopuksi sanoin, että voitaisi tehdä noin toistekin, ja sitten tehtiin ja aina vähän erilailla, mutta hän otti aina väkisin.

    • rfgbnmk

      Minun fetissini lienee aika harvinainen, haluaisin päästä näkemään, kuinka aikuinen mies piiskataan toisen miehen toimesta väkisin. Piiskattava pullikoisi ja pyristelisi, mutta ei voisi mitään vahvemmalleen, joka ottaa häneltä pyllyn paljaaksi ja antaisi koivupiiskaa kuin pikkupojalle. Piiskaus loppuisi vasta sitten kun kuritettu suostuisi kiittämään saamastaan kurituksesta ja lupaisi jatkossa olla kiltti poika.

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa naisten alusasut. Varsinkin homostelu ihanissa rintaliiveissä, pikkareissa ja sukkahousuissa. Haluan haistellla ja nuolla toisen nylonsääriä, jalkoja

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe