Onko kellään Ibitsa 1,4 FR ?

Kestääkö Ibitsa ?

Tehoja se tarjoaa 140 heppaa ja kiihtyvyys on hyvä.

Navigointilaitteiston merkintää en ymmärrä - pitää ostaa TOM TOM ?

Vakuutusmaksut korkammat kuin 125 heppasen Fiestan.

Uuden Fiestan keula tuo mieleen epäonnistuneen Peugeot 407 keulan, johonka piti viritellä kaikenlaisia rättejä Suomen talvessa.

Miten tuo 1,4 kone kestää ? Polohan ottaa siitä 150 kun Ibitsa 140 heppaa

8

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • houhouiy

      Tulossa ensiviikolla 150 FR. Cuprassa kans 1.4 ja 180hv.

    • Seat x5

      Ibiza on oiva auto. Minulla jo toinen menossa näistä "uusista malleista". Koneet ovat kestäneet aina, ainakn minun Seateissa (ollut 5kpl Toledo TDI 1,9, Exeo 2,0 TDI, Ibizax2 1,2 tsi dsg, Toledo 1,4 tsi dsg) .

      Fordeista minulla on ollut Fiesta -86 1,1 Focus 1999 1,8, Focus 1,6 2007 Kaikki em autot uutena ostettu poislukien tuo 1986 fiesta, joka oli esittelysauto.

      Kumpi sitten parempi? Minun osallani päättäisin kaupan mukaan, kumpi on edullisempi. Fordilla voi ottaa ainakin pitkän takuun 2 2 vuotta ja Seatilla hyvillä ehdoilla huoltosopimuksen (palauttavat rahaa takaisin, jos et käytä->tutustu). FR Seatin kulkuominaisuudet (oli sitten 140hv tai 150 hv ) ovat GTI luokkaa ajo-ominaisuuksia myöten. Ford on aina ollut hyvä ajaa, mutta 125 hv ecoboost jää näissä vertailuissa kakkoseksi.

      Seatilla on erittäin hyviä ja edullisia varusteita ja varustepaketteja kuten tämä seuraava ST iBizaan saatava alle 200e!!!! koko paketti=

      "Techno Pack
      17" kevytmetallivanteet Tagus Titanium, 215/40 R17 renkaat, jalkatilojen valaistus edessä, elektroniikkapaketti sisältäen tuulilasinpyyhkimien sadetunnistin, automaattisesti himmenevä taustapeili. ajovalojen automaattitoiminto, ulkopeilien sähköinen pysäköintiasento, coming home ja leaving home -toiminto ajovaloissa, navigointi- ja infotainmentjärjestelmä SEAT Portable Systemin asennusvalmius. SEAT Portable Systemin tilaus jälkimarkkinoinnin lisävarusteiden kautta, ei tehdaslisävaruste.
      Autoveroton hinta (sis.alv 24%): 160 €
      Arvioitu autovero (CO2: 109 g/km): 33,41 €
      Kokonaishinta: 193,41 €"

    • Sigismund,m

      Polon kone vääntää välillä 1500-3000r/min 250Nm, kun taas Ibizan 140 hv kone vääntää hiukan laajemmin samat 250 Nm= 1500-3500r/min.

    • pöppöööppöö

      Tacno Pack????? En usko tuohon ollenkaan ainakaan Ibizaan.

      • Seat X5

        Sama hinta 140hv Ibizaan, eli 193e.


    • ijijihhyhyhyn

      Seat X5 olit oikeassa tuo paketti on olemassa ja se on halpa.

      No sain just äsken FR Ibizan ja ainakin alusta miellytti.Ajoin 30km kerron lisää myöhemmin.

    • jijmiimijmijijmj

      uto on myös mielestäni hiljainen

    • HYVIN PELITTÄÄ !

      Tänään koeajoin Ibitsa FR 140 HP farmarin.

      Täysin uusi auto ja ensimmäinen VW konsernin koeajo.

      Kyllä huomasi , että autossa on luvatut 140 HP - kiihtyvyys ja matkanteko oli mallikasta.

      Positiivinen kokemus kerrassaan ja toivon, että ihmiset löytää Seatin Suomessakin ja sen hyvät ajo-ominaisuudet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2244
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1341
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1230
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1215
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1140
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1081
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1035
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe