Onnitteluja olen

rakastunut nainen

lähettänyt useamman nyt peräkkäin. Vaihda niiden paikalle "Rakastan sua ja tahdon tavata"

13

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turha toive

      Ei se kukkokaan käskien laula.

      • rakastunut nainen

        Ok. Asia ymmärretty.


      • miksi vastata noin

        ilkeästi vieraalle, mukavasti kirjoittavalle naiselle? miksi ihmeessä?


      • Ei ilkeä
        miksi vastata noin kirjoitti:

        ilkeästi vieraalle, mukavasti kirjoittavalle naiselle? miksi ihmeessä?

        Ei sanoja voi kenenkään toisen suuhun laittaa.


    • Kivaa iltaa :)

      Laita sill miehelle viesti että tahdot tavata. Katso mitä juuri hän se oikea sinulle vastaa. :)

      Älä usko tuntemattomien löpinöihin.

    • rakastunut nainen

      En mä sun numeroa voinut poistaa, en vain pysty siihen. Rakastan sua aivan liikaa..tahdon, että on joku mahdollisuus....jos vain uskaltaisi

      • jos olisit

        Minä poistin sinun numerosi, mutta eihän se oikea poistaminen ole, kun kuitenkin muistan sen ja voisin lähettää jotain jos vaan uskaltaisin. Tulisin sekunnissa vastaan jos vain sattuisit olemaan juuri se yksi ja tietty.


      • Hyvää yötä

        Jos on numero tallella niin laita miehelle mukava
        viesti ja katso kuinka käy?

        Pidän peukkuja että menee hyvin :)


      • rakastunut nainen
        Hyvää yötä kirjoitti:

        Jos on numero tallella niin laita miehelle mukava
        viesti ja katso kuinka käy?

        Pidän peukkuja että menee hyvin :)

        Ei näiden pyyntöjen perusteella voi mitään tehdä. Haluaisin, mutta en voi. Järki sanoo, että mies olisi jo ottanut itse yhteyttä, jos häntä kiinnostaa...vaikka olenkin varattu. Hän tietää tunteeni ja siksi hänen olisi helppo tehdä se. Hän on ollut minua kohtaan todella ystävällinen, vaikka hänkin varattu. Ehkä vain työystävyyden puitteissa ja loput on oma mielikuvitus tehnyt. Lähetin useamman onnittelun eri asioiden tiimoilta ja ne tuli ihan täydestä sydämestä, vaikka niiden tilalla olisinkin halunnut kirjoittaa tuon yllä olevan lauseen. Näistä onnitteluista hän varmasti arvaa, että tunteita on...sillä varattuun on aika hankala ottaa yhteyttä. Oma avioliitto onkin pelkkää.....
        En tiedä, mitä tekisin. Sydän ja tunteet sanoo, että tee kaikkesi...mutta järki sanoi, ettätoisen avioliittoa ei mennä törkkimään. Olenkin jo tehnyt aivan liikaa. Ihme sinällään, kun itselläni on ollut todella kova moraali...tähän asti....olisin itseni potkinut pellolle jo aikoja sitten tästä avioliitosta...mutta mieheni vain jaksaa yrittää. Vaikka rakastan toista. En ansaitse ketään....


      • tunteiden voima
        rakastunut nainen kirjoitti:

        Ei näiden pyyntöjen perusteella voi mitään tehdä. Haluaisin, mutta en voi. Järki sanoo, että mies olisi jo ottanut itse yhteyttä, jos häntä kiinnostaa...vaikka olenkin varattu. Hän tietää tunteeni ja siksi hänen olisi helppo tehdä se. Hän on ollut minua kohtaan todella ystävällinen, vaikka hänkin varattu. Ehkä vain työystävyyden puitteissa ja loput on oma mielikuvitus tehnyt. Lähetin useamman onnittelun eri asioiden tiimoilta ja ne tuli ihan täydestä sydämestä, vaikka niiden tilalla olisinkin halunnut kirjoittaa tuon yllä olevan lauseen. Näistä onnitteluista hän varmasti arvaa, että tunteita on...sillä varattuun on aika hankala ottaa yhteyttä. Oma avioliitto onkin pelkkää.....
        En tiedä, mitä tekisin. Sydän ja tunteet sanoo, että tee kaikkesi...mutta järki sanoi, ettätoisen avioliittoa ei mennä törkkimään. Olenkin jo tehnyt aivan liikaa. Ihme sinällään, kun itselläni on ollut todella kova moraali...tähän asti....olisin itseni potkinut pellolle jo aikoja sitten tästä avioliitosta...mutta mieheni vain jaksaa yrittää. Vaikka rakastan toista. En ansaitse ketään....

        Kyllä sinäkin ansaitset rakkautta rakastunut nainen ja kohtaata senkin, jolla myös on palavia tunteita sinua kohtaan. Onnea sinulle elämään.


      • rakastunut nainen
        tunteiden voima kirjoitti:

        Kyllä sinäkin ansaitset rakkautta rakastunut nainen ja kohtaata senkin, jolla myös on palavia tunteita sinua kohtaan. Onnea sinulle elämään.

        Kiitos. Kun vain se olisi mahdollista. Nyt kun yksin oon niin itku hieman helpottaa....en jaksaisi tätä...kaipaan häntä niin paljon


      • ????
        rakastunut nainen kirjoitti:

        Ei näiden pyyntöjen perusteella voi mitään tehdä. Haluaisin, mutta en voi. Järki sanoo, että mies olisi jo ottanut itse yhteyttä, jos häntä kiinnostaa...vaikka olenkin varattu. Hän tietää tunteeni ja siksi hänen olisi helppo tehdä se. Hän on ollut minua kohtaan todella ystävällinen, vaikka hänkin varattu. Ehkä vain työystävyyden puitteissa ja loput on oma mielikuvitus tehnyt. Lähetin useamman onnittelun eri asioiden tiimoilta ja ne tuli ihan täydestä sydämestä, vaikka niiden tilalla olisinkin halunnut kirjoittaa tuon yllä olevan lauseen. Näistä onnitteluista hän varmasti arvaa, että tunteita on...sillä varattuun on aika hankala ottaa yhteyttä. Oma avioliitto onkin pelkkää.....
        En tiedä, mitä tekisin. Sydän ja tunteet sanoo, että tee kaikkesi...mutta järki sanoi, ettätoisen avioliittoa ei mennä törkkimään. Olenkin jo tehnyt aivan liikaa. Ihme sinällään, kun itselläni on ollut todella kova moraali...tähän asti....olisin itseni potkinut pellolle jo aikoja sitten tästä avioliitosta...mutta mieheni vain jaksaa yrittää. Vaikka rakastan toista. En ansaitse ketään....

        Ero ensin. Moraali ei ole korkea jos pysyy liitossa ja rakastaa toista joka on toisen oma.


      • rakastunut nainen
        ???? kirjoitti:

        Ero ensin. Moraali ei ole korkea jos pysyy liitossa ja rakastaa toista joka on toisen oma.

        Sanoinhan, että moraali ei ole tällä hetkellä kovin korkealla. Jonkinverran sitä kuitenkin löytyy. Jos ei koskaan ole rakastunut toisen omaan, ei tiedä siitä mitään. Ei mikään helppo juttu. Tällä iällä rakastuminenkin on hieman erilaista, kun silloin nuorena. Vaikka itse en rakastu todellakaan kovin helposti...siihen tarvitaan aika paljon ja siksi se kait kestääkin niin turkasen pitkään. Jos rakastan, rakastan todella, mutta jos vihaan...sen todellakin tietää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe