Ottaisko naiset suihin tän kokosen.

50+ mies

Ottaisitteko naiset tuollaisen 18,5cm pitkän ja 4,5cm halkaisijaltaan eli ympärusmitaltaan 14,7cm olevan kalun suuhun?. Mitä tekisitte tuollaisen patukan kans?. kertokaa miten hoitelisitte tuollaisenpatukan suullanne.

22

2260

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imijä

      Ottaisin sen syvälle kurkkuun ja toivoisin että sinä pitäisit pitkästä tukastani kiini

      • leenuli..

        Toivoisin että olisit kestävä etkä minuutti mies,haluan pitkää pitkään syvälle..


    • snfkdkfjkd

      sillä koolla ei oo mitään våliä. naisii ei oikeesti kiinnosta sen koko ellei se oikeesti oo nii lyhyt et sillä ei onnistu seksin harrastaminen

    • Ahmaisulaijon45

      Kyrpäsi koko on pituus: 18½ cm, ympärysmitta 14,7 cm tosi iso kyrpä jossa pehmeä terska päässä. Mitityttää vähän. Olis hieman hankala. Nuolisin ainakinkin terkan päätä. Hyväilisin kädelläni vartta. Nuolisin yhä terkaa. Vähitellen huulien väliin. Nuolen yhä terskaa kiihotun yhä vain lisää. Maltan nuolen yhä terkaa pyöritän munan päätä kielellä. Työnnän vielä vähän yhä päyritän kielellä munan päätä. Hyväilen kiellellä terskaa suussani hyvälen kädellä kyrvän vartta. Nuolen kiimapisaroita suussa kielellä. Painan vielä vähän suuhun vartta annan hetken olla paikallaan. Nuolen kielellä terkassa olevaa aukkoa. Kiihotun lisää. Painan pienen painalluksen lisää suuhun vartta. Maiskutan sylkeä ympärille painan juureen asti edestaikaisin. Kunnes sykkii kunnolla annan olla. Nostan päätä nuolen terskan päätä painan taas alas juureen asti nostan ylös. Imuutan ja väliin nuolen suussa terskan päätä kunnes ensin vähän tulee spermaa suuhun. Otan pois. Istun päälle antaisin tulla loput pillun perälle. Nuolisin kyrvän pään uudestaan työntäisin suuhun sen verran että saisin nuoltua uuden spermalasti vain suuhun nielun perälle työntämällä kyrvän niin pitkälle kuin se vain menis. Antaisin sen seuraavan spermalasti tulla nieluun.

      • kiimakas50

        Tähän tyyliin hoitelisin minäkin. Äskettäin juuri käsittelin miesystävääni näin tosin nieluun en spermoja ota. Mutta.. mistä näin komean mittaisen kalun löytää?! Itse pidän kookkaista niin että tuntuu..


    • Eipä tuollaisia naisia löydy kuin unista... ei ainakaan pääkaupunkiseudulla ole

    • Sentti lisää paksuuteen ja kax pituuteen...

    • m0rr

      Minä ottaisin, ja kyllä helvetin mielelläni. Mistä sais?

    • aadas

      Pippeli tuon kokoinen on minä haluan kunnon kullia enkä mitään pikkupiliä.

    • Pirkanmaan mies

      Tuntuu hyvältä kun nainen ottaa syvälle suuhun.Myös itse tykkään naista nuolla.Kukaan ei kylläkään vielä kokonaan saanut mahtumaan 22/17 kaluani suuhunsa mutta ei tarvitsekkaan.

      • Hankala ottaa suuhun

        Onko pituus 22 cm ja ympärysmitta 17 cm? Ohoh! Ompa tosi iso. Kyllä tuon kyrvän saamisessa pitää olla jo aika iso nielu.

        Suuta kyllä saa levittää kuin kyykäärme. Tai ainakin Leijonan kita. Mahtaiskohan minultakaan mennä sisään tuollainen tosi iso kyrpä.
        On ainakin kokoa. Sillä saa hyölätä minua kyllä mutta tuo koko. Se vähän askarruttaa.

        HMMM...Slipslipslurpslurp..hmm..slupslup..sainkohan..hmmnjamnjam..aaamaamaam..
        suu appusen auki. ahmahmaahm...mmmm.. njeeuuuuaammklungklug. AAAAHHHKLUGN! Tuo kuulostaa sinusta pahan kuuloiselta. mutta miks ei sais se on vain oltava hyvin rento. Paisuneen kyrvän painaminen on kyllä melko hankalaa. Kun sen saa sisään veden sitä pari kertaa edestakaisin. Otan ulos ennenkö tukehdun. On se sen verta iso kyrpä. mmmmaupmmmmaupaupaupmmmpmmpmmpaahmmpmmpjungjungklungklungaaungaungaung. AAANGAANGHHHAUJUNGJUNGJUGN! niin jos saanko edes minä?
        Vähän vaikuttaa hankalalta työtää tuollainen tukevan kokoinen kyrpä joka seisoo pystyssä kankeana suuta kohti. Terska miesheni terkaa hieman isompi. Kunnon hesleppi päässä. Mahtavat on kyllä mitat.


      • Pirkanmaanmies taas
        Hankala ottaa suuhun kirjoitti:

        Onko pituus 22 cm ja ympärysmitta 17 cm? Ohoh! Ompa tosi iso. Kyllä tuon kyrvän saamisessa pitää olla jo aika iso nielu.

        Suuta kyllä saa levittää kuin kyykäärme. Tai ainakin Leijonan kita. Mahtaiskohan minultakaan mennä sisään tuollainen tosi iso kyrpä.
        On ainakin kokoa. Sillä saa hyölätä minua kyllä mutta tuo koko. Se vähän askarruttaa.

        HMMM...Slipslipslurpslurp..hmm..slupslup..sainkohan..hmmnjamnjam..aaamaamaam..
        suu appusen auki. ahmahmaahm...mmmm.. njeeuuuuaammklungklug. AAAAHHHKLUGN! Tuo kuulostaa sinusta pahan kuuloiselta. mutta miks ei sais se on vain oltava hyvin rento. Paisuneen kyrvän painaminen on kyllä melko hankalaa. Kun sen saa sisään veden sitä pari kertaa edestakaisin. Otan ulos ennenkö tukehdun. On se sen verta iso kyrpä. mmmmaupmmmmaupaupaupmmmpmmpmmpaahmmpmmpjungjungklungklungaaungaungaung. AAANGAANGHHHAUJUNGJUNGJUGN! niin jos saanko edes minä?
        Vähän vaikuttaa hankalalta työtää tuollainen tukevan kokoinen kyrpä joka seisoo pystyssä kankeana suuta kohti. Terska miesheni terkaa hieman isompi. Kunnon hesleppi päässä. Mahtavat on kyllä mitat.

        Ei tuo todellakaan liian iso ole paksuudeltaan suuhun,mutta pituus saattaa olla,muttei todellakaan edes kokonaan tarvitse mahtua,koska jo terskan hyväily naisen suulla tuntuu aivan upealta.Ja suuseksi on kyllä todella namia silloin,kun molemmat siitä tykkää.


    • 40+Nainen

      Kysyt sinun kalusta miten sen ottaisin suuhun? Sinulla kyllä on tota kokoa kalun mitalla myös paksuutta. Hetken mittailen sen vartta katseella kokoeilisin. Mutta ensin nuolis kyrvän päässä olevaa kiiltävää terskaa. Nuolisin aikani nuolessani hieman työnnän terskaa suuhun päin varovasti. Nuolisin sitä vielä. Toisella kädellä varresta kiinni pidellen. Samalla kiihottuisin itsekkin. Nuolen edelleen terskaa. Kunnes jälleen työnnän vartta sisään. Mutta en vielä kokonaan. Nuolen terskaa yhä. Nyt jälleen painan vartta sisään. Kunnes en enään pysty nuolemaan. Jätän hetkeksi paikalleen. Antaudun varren työntämiseen. Kunnes se on kokonaan suussa. Juurta myöten. Jätän hetkeksi sisään. Veden ulos niin että vain terska jää suuhun. Nuolen taas terkaa. Nyt nuolen niin kauan kunnes saan tuohupisaroita terskan aukosta. Pianan sisään muutan nopean suupanon myötä. Vedän pois ja saat höylätä minua sen jälkeen vaikka anaaliin. Sitten taas suuhun. Suun jälkeen ihanaa litisevään emätimeen. Saa syöstä siemennesteen emäntimen perukoille asti. Jälleen sama suuhoito uudelleen vankemman kyrvän suupanoa.

      • Kati pks

        Eihän kyrvän tarvitse heti olla täysin kovana ottaisin suuhuni ja kovettaisin sen imuillani imien kyl se sit mahtuu naisen suuhun ja olen kans ns.syväkurkku meen selälleni ja mies nussii mua suuhuni/nieluuni voimalla ja laukee mun niuluuni nielen tietty kuuman sperman viimeiseen pisaraan t.kati 28 pks


    • kuka imisi 19/5 olevaa ?

      • Aikaisosuusaaolla

        Sitte saa olla jo ihan löysy ku suuhun ottaa. Nuolemisen alkaminen heti kun terska on suussa. Alkaa paisua on jo sitten hankalampi niellä kokonaan sisään. Painaminen tuntuu jo neukaluissakin. Suupano voi olla kipee suu tuon temmin jäljiltä. Aika aukinaninen saa suu olla jos tuon kyrvän sinne saan ujutettua. Klungklung. Angangang. Umhumhumh ahngahngahngumpumpump. Tuolta se kuulostaisi. Nielu tietysti kipeä tuolasen kyrvän jäljiltä. Terskakin melko iso pollukka.


    • Pirkanmaanmies taas1

      Jos joku haluaa kuvan siitä nähdä niin alastonsuomessa nimim;ANTAUMUKSELLINEN löytyy.

    • Anonyymi

      Itse olen myös pumppaillut ja venytellyt penistäni jo 3 vuotta päivittäin. Terska on puolet isompi ja pituuttakin on tullut 5.4 cm lisää. Nyt kiihotun niin omasta jäykistyneestä turpeasta siittimestäni, että otan itseltäni päivittäin suihin.

      Lisään siihen vielä mausteena kovassa pissahädässä olon ja suhauttelen suuni täyteen pissaa ja nieleskelen joka suhautuksen. Terska kivasti sykähtelee suussa syösten pissa suhautuksia ja turpoaa äärimmilleen suussani. En olisi uskonut kuinka kiihottuminen omasta siittimestä on näin voimakas kokemus. En halua harrastaa naisten kanssa seksiä ollenkaan. Tämä on parasta seksiä ja itse saan päättää aktin keston. Kokeilkaa ihmeessä. Ette varmasti tule pettymään !.

    • Anonyymi

      Ottaisiko joku suihin pelkästään sen vuoksi että on ”kuullut” munan nämitan.

    • Anonyymi

      Puraisisin terskasta kulmahampailla niin että narske käy ja lähtisin kahville.

    • Anonyymi

      Mie kiepauttasin kassit rullalle useamman kiepahuksen ja kattosin kun pyörii ropelit ikään muna alla

    • Anonyymi

      Itse olen myös pumppaillut ja venytellyt penistäni jo 3 vuotta päivittäin. Terska on puolet isompi ja pituuttakin on tullut 5.4 cm lisää. Nyt kiihotun niin omasta jäykistyneestä turpeasta siittimestäni, että otan itseltäni päivittäin suihin.

      Lisään siihen vielä mausteena kovassa pissahädässä olon ja suhauttelen suuni täyteen pissaa ja nieleskelen joka suhautuksen. Terska kivasti sykähtelee suussa syösten pissa suhautuksia ja turpoaa äärimmilleen suussani. En olisi uskonut kuinka kiihottuminen omasta siittimestä on näin voimakas kokemus. En halua harrastaa naisten kanssa seksiä ollenkaan. Tämä on parasta seksiä ja itse saan päättää aktin keston. Kokeilkaa ihmeessä. Ette varmasti tule pettymään !.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe