Taksitarkastajista

VVG-1000

Tarkastajien toiminnasta olisi muutama kysymys. Miten heidät valitaan tehtäväänsä? Kauanko yksi toimikausi kerrallaan kestää? Voiko tarkastaja saada potkut, jos ei hoida hommaansa kunnolla? Täytyykö tarkastajan itsensä olla "isäntä"? Voiko renki toimia tarkastajana? Tai voidaanko tarkastaja palkata kokonaan taksialan ulkopuolelta?

22

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xcvdbfnmhj.kl-öÄ

      >>Miten heidät valitaan tehtäväänsä?>>

      Joko paikallisen taksiyhdistyksen tai taksikeskuksen hallitus nimittää tarkastajan. Tarkastaja ei ole vaaleilla valittava henkilö, ihan samoin kun ei ole yhdistyksen sihteerikään tai rahastonhoitajakaan.

      >>Kauanko yksi toimikausi kerrallaan kestää?>>

      Yleensä toistaiseksi ihan samoin kun yhdistyksen sihteerin ja rahastonhoitajankin hommat.

      >>Voiko tarkastaja saada potkut, jos ei hoida hommaansa kunnolla?>>

      tottakai, sehän on luottamustoimi josta ei yleensä saa palkkaa.

      >>Täytyykö tarkastajan itsensä olla "isäntä"? Voiko renki toimia tarkastajana?>>

      Ei tarvitse olla isäntä. Tiedän joitakin tapauksia joissa kuljettaja on ollut myös tarkastaja.

      >>voidaanko tarkastaja palkata kokonaan taksialan ulkopuolelta? >>

      Ei sille ole mitään estettä, niin kuin ei yhdistysten muihinkaan toimiin. Tiedän useitakin sihteereitä ja rahastonhoitajia jotka eivät ole autoilijoita lainkaan, miksei siis tarkastajakin voisi olla alan ulkopuolinen. Harva kuitenkaan haluaa sellaista työtä josta ei saa palkkaa mutta kaikki vittuilee. Tarkastajille yleensä maksetaan vain jokin nimellinen palkkio. Isommilla paikkakunnilla jossa työtäkin on enemmän, saatetaan maksaa osa-aikaista palkkaa.

    • facktaa

      Mitä tyhmempi sitä varmemmin nakitetaan tommosee n hommaan!

      • dasrtyfuio89p0

        Pienemmillä paikkakunnilla tarkastajan tointa yleensä hoitaa esimerkiksi yhdistyksen puheenjohtaja oman toimensa ohessa. Ei ole tarkastaja tekstejä kyljissä ja kuvussa, ei ole natsoja hihoissa ja kauluksessa. Se nyt vaan on homma joka on jonkun hoidettava.

        Toisaalta kun välillä tulee Helsingissä käytyä, en yhtään ole paikallisille tarkuille kade, sen verran kummaa porukkaa siellä päin taksia ajelee. Jos se joukko ei onnistu asiakastapahtumia sössimään niin ei mikään.

        Kerrankin kun oli joutilasta aikaa tuli kahvia juodessa katseltua taksien toimintaa Helsingin rautatieasemalla. Käsittämättömän koppavaa ja ylimielistä asiakaspalvelua sanoisin. Ihme että kukaan viitsii niin kusipäisten kuljettajien kyytiin edes hypätä.

        Sellaista asiakaspalvelua mitä sen puolen tunnin aikana rautatieaseman tolpalla näin, ei hyväksyttäisi missään muualla. Tarkut siis saisivat olla huomattavasti tiukempia ja sanktioita pitäisi jakaa paljon herkemmin. Jollakin sopimuksella voisi antaa tarkulle esimerkiksi oikeuden työsuhteen purkamiseen. Jos vaikkapa stockan myyjä käyttäytyisi samoin kun perus stadilainen taksari, ei hän olisi työsuhteessa minuuttia kauempaa.


      • ,.,
        dasrtyfuio89p0 kirjoitti:

        Pienemmillä paikkakunnilla tarkastajan tointa yleensä hoitaa esimerkiksi yhdistyksen puheenjohtaja oman toimensa ohessa. Ei ole tarkastaja tekstejä kyljissä ja kuvussa, ei ole natsoja hihoissa ja kauluksessa. Se nyt vaan on homma joka on jonkun hoidettava.

        Toisaalta kun välillä tulee Helsingissä käytyä, en yhtään ole paikallisille tarkuille kade, sen verran kummaa porukkaa siellä päin taksia ajelee. Jos se joukko ei onnistu asiakastapahtumia sössimään niin ei mikään.

        Kerrankin kun oli joutilasta aikaa tuli kahvia juodessa katseltua taksien toimintaa Helsingin rautatieasemalla. Käsittämättömän koppavaa ja ylimielistä asiakaspalvelua sanoisin. Ihme että kukaan viitsii niin kusipäisten kuljettajien kyytiin edes hypätä.

        Sellaista asiakaspalvelua mitä sen puolen tunnin aikana rautatieaseman tolpalla näin, ei hyväksyttäisi missään muualla. Tarkut siis saisivat olla huomattavasti tiukempia ja sanktioita pitäisi jakaa paljon herkemmin. Jollakin sopimuksella voisi antaa tarkulle esimerkiksi oikeuden työsuhteen purkamiseen. Jos vaikkapa stockan myyjä käyttäytyisi samoin kun perus stadilainen taksari, ei hän olisi työsuhteessa minuuttia kauempaa.

        en oo stadin kuski. ihan naurettavaa puhetta. ihan samanlaista palvelua saa ytimessä kuin muuallakin.


      • sdfgrethyjuiop
        ,., kirjoitti:

        en oo stadin kuski. ihan naurettavaa puhetta. ihan samanlaista palvelua saa ytimessä kuin muuallakin.

        Kyllä sinne on päässyt melko paljon hommiin sellaista porukkaa joka ei asiakaspalveluun sopisi millään muotoa. Näin se nyt vaan on. Vaikka minnekkään muualle ei enää huolittaisi niin taksiin pääsee aina, oli minkälainen hiippari hyvänsä. Mitään valintaa ei tapahdu, koska ei ole mistä valita.
        Totuus saattaa joskus kirpaista mutta näin se vaan on.


      • juo kahvia vaan
        dasrtyfuio89p0 kirjoitti:

        Pienemmillä paikkakunnilla tarkastajan tointa yleensä hoitaa esimerkiksi yhdistyksen puheenjohtaja oman toimensa ohessa. Ei ole tarkastaja tekstejä kyljissä ja kuvussa, ei ole natsoja hihoissa ja kauluksessa. Se nyt vaan on homma joka on jonkun hoidettava.

        Toisaalta kun välillä tulee Helsingissä käytyä, en yhtään ole paikallisille tarkuille kade, sen verran kummaa porukkaa siellä päin taksia ajelee. Jos se joukko ei onnistu asiakastapahtumia sössimään niin ei mikään.

        Kerrankin kun oli joutilasta aikaa tuli kahvia juodessa katseltua taksien toimintaa Helsingin rautatieasemalla. Käsittämättömän koppavaa ja ylimielistä asiakaspalvelua sanoisin. Ihme että kukaan viitsii niin kusipäisten kuljettajien kyytiin edes hypätä.

        Sellaista asiakaspalvelua mitä sen puolen tunnin aikana rautatieaseman tolpalla näin, ei hyväksyttäisi missään muualla. Tarkut siis saisivat olla huomattavasti tiukempia ja sanktioita pitäisi jakaa paljon herkemmin. Jollakin sopimuksella voisi antaa tarkulle esimerkiksi oikeuden työsuhteen purkamiseen. Jos vaikkapa stockan myyjä käyttäytyisi samoin kun perus stadilainen taksari, ei hän olisi työsuhteessa minuuttia kauempaa.

        "Ihme että kukaan viitsii niin kusipäisten kuljettajien kyytiin edes hypätä." Tuo taas osoittaa, että sinun näkemyksesi on jo alun alkaen vihamielinen eikä tuollaista asiakastakaan kukaan halua palvella.


      • katkeraa...
        sdfgrethyjuiop kirjoitti:

        Kyllä sinne on päässyt melko paljon hommiin sellaista porukkaa joka ei asiakaspalveluun sopisi millään muotoa. Näin se nyt vaan on. Vaikka minnekkään muualle ei enää huolittaisi niin taksiin pääsee aina, oli minkälainen hiippari hyvänsä. Mitään valintaa ei tapahdu, koska ei ole mistä valita.
        Totuus saattaa joskus kirpaista mutta näin se vaan on.

        monestiko reputit?


      • dgrhtyuioo
        katkeraa... kirjoitti:

        monestiko reputit?

        Taksiliitettä ei voi reputtaa, sen verran helpoksi se on tehty ja jokainen saa työpaikan. Karsintaa ei ole.


      • sdrtyuiop
        juo kahvia vaan kirjoitti:

        "Ihme että kukaan viitsii niin kusipäisten kuljettajien kyytiin edes hypätä." Tuo taas osoittaa, että sinun näkemyksesi on jo alun alkaen vihamielinen eikä tuollaista asiakastakaan kukaan halua palvella.

        Vihaseksi siitä tuleekin kun kolleegat ei ymmärrä asiakaspalvelusta mitään. Koppavasti avataan luukku sisältä napista että ei tarvitse nousta autosta ylös auttamaan. Asiakas pakkaa itse kamat autoon. Huomasin sen kuitenkin aiheuttavan asiakkaalle ongelmia ja ilmeestä kyllä näki mitä mieltä asiakas oli saamastaan palvelusta.

        Toisen auton kuljettaja sattuu jo nousevan ylös, mutta päällä on huonosti istuvat ja paskaset dresmanin pöksyt ja jo vuosia sitten pieneksi jäänyt päälle marinoitunut nahkatakki. Partaa ei ollut ajettu muutamaan viikkoon, olikohan käyty edes suihkussakaan. Hymyä on turha odottaa, vain vieno murahdus vastaukseksi asiakkaan tervehdykseen. Vaikka kuljettaja ylös nouseekin niin asiakkaalle ovea ei avaa kukaan, vaikka se palveluammatissa kuuluisi ihan normaaliin sivistyneeseen käyttäytymiseen.

        Jonossa kolmantena ollut kuljettaja veti vielä röökiä autossa. Ikkuna pikkasen vain raollaan ettei savut pääsisi karkuun. Kun oli päässyt filtteriin asti, jätkä tökkäs natsan ikkunasta ulos ja painoi heti ikkunan kiinni. Autossa leijaili vielä hyvästi savua kun seuraava poka tuli kyytiin.

        Taannoin itse stadissa matkustin taksilla. Kuljettajalla oli kirjavat shortsit ja valkoinen t-paita. Kuskin hiukset oli noin ristiselkään asti ja hän tykkäsi vielä heittää sen hämynsä niskatuen yli niin että se letti roikkui mun sylissä. Meinasin vetää sen solmuun niskatuen ympärille, mutta en sitten viittinyt.

        Alalla on vallalla yleinen välinpitämättömyys ja itsekeskeisyys. Ollaan niin olevinaan että kuvitellaan ettei asiakkaitaan tarvitse mitenkään huomioida. Pääasia että itsellä on hauskaa ja mielummin asiakkaan kustannuksella.

        Voi toki olla että olen asenteellinen ja otanta oli pieni. Saattoihin olla että kaikki stadin tähtikuljettajat osui juuri silloin samalle tolpalle. Epäilen kuitenkin että näitä tähtikuljettajia on enemmänkin.

        Ero Kovasen kuljettajien ja muiden välillä on silmiin pistävä, Kovasen eduksi. Yrityskuvalla on merkitystä ja pienetkin asiat vaikuttaa siihen. Monella ja niin minullakin on sellainen mielikuva että jos haluaa Stadissa laatua ja palvelua, pitää soittaa Kovaselle. Jos taas ei ole niin väliä, kunhan pääsee johonkin, soitetaan HTD:lle. Htd on rihkamaa myyvä halpahalli ja kovanen taksialan Stockmann. Syy tähän on ammattiylpeyden puute, väärä rekrytointitapa ja keskuksen toimintatapojen noudattamattajättäminen. Tarkastajia todella tarvitaan ja heidän valtuuksiaan pitäisikin lisätä ennemminkin kuin vähentää.


      • oletko..
        sdrtyuiop kirjoitti:

        Vihaseksi siitä tuleekin kun kolleegat ei ymmärrä asiakaspalvelusta mitään. Koppavasti avataan luukku sisältä napista että ei tarvitse nousta autosta ylös auttamaan. Asiakas pakkaa itse kamat autoon. Huomasin sen kuitenkin aiheuttavan asiakkaalle ongelmia ja ilmeestä kyllä näki mitä mieltä asiakas oli saamastaan palvelusta.

        Toisen auton kuljettaja sattuu jo nousevan ylös, mutta päällä on huonosti istuvat ja paskaset dresmanin pöksyt ja jo vuosia sitten pieneksi jäänyt päälle marinoitunut nahkatakki. Partaa ei ollut ajettu muutamaan viikkoon, olikohan käyty edes suihkussakaan. Hymyä on turha odottaa, vain vieno murahdus vastaukseksi asiakkaan tervehdykseen. Vaikka kuljettaja ylös nouseekin niin asiakkaalle ovea ei avaa kukaan, vaikka se palveluammatissa kuuluisi ihan normaaliin sivistyneeseen käyttäytymiseen.

        Jonossa kolmantena ollut kuljettaja veti vielä röökiä autossa. Ikkuna pikkasen vain raollaan ettei savut pääsisi karkuun. Kun oli päässyt filtteriin asti, jätkä tökkäs natsan ikkunasta ulos ja painoi heti ikkunan kiinni. Autossa leijaili vielä hyvästi savua kun seuraava poka tuli kyytiin.

        Taannoin itse stadissa matkustin taksilla. Kuljettajalla oli kirjavat shortsit ja valkoinen t-paita. Kuskin hiukset oli noin ristiselkään asti ja hän tykkäsi vielä heittää sen hämynsä niskatuen yli niin että se letti roikkui mun sylissä. Meinasin vetää sen solmuun niskatuen ympärille, mutta en sitten viittinyt.

        Alalla on vallalla yleinen välinpitämättömyys ja itsekeskeisyys. Ollaan niin olevinaan että kuvitellaan ettei asiakkaitaan tarvitse mitenkään huomioida. Pääasia että itsellä on hauskaa ja mielummin asiakkaan kustannuksella.

        Voi toki olla että olen asenteellinen ja otanta oli pieni. Saattoihin olla että kaikki stadin tähtikuljettajat osui juuri silloin samalle tolpalle. Epäilen kuitenkin että näitä tähtikuljettajia on enemmänkin.

        Ero Kovasen kuljettajien ja muiden välillä on silmiin pistävä, Kovasen eduksi. Yrityskuvalla on merkitystä ja pienetkin asiat vaikuttaa siihen. Monella ja niin minullakin on sellainen mielikuva että jos haluaa Stadissa laatua ja palvelua, pitää soittaa Kovaselle. Jos taas ei ole niin väliä, kunhan pääsee johonkin, soitetaan HTD:lle. Htd on rihkamaa myyvä halpahalli ja kovanen taksialan Stockmann. Syy tähän on ammattiylpeyden puute, väärä rekrytointitapa ja keskuksen toimintatapojen noudattamattajättäminen. Tarkastajia todella tarvitaan ja heidän valtuuksiaan pitäisikin lisätä ennemminkin kuin vähentää.

        kittilästä ..


      • okdcklnoipdfn
        sdrtyuiop kirjoitti:

        Vihaseksi siitä tuleekin kun kolleegat ei ymmärrä asiakaspalvelusta mitään. Koppavasti avataan luukku sisältä napista että ei tarvitse nousta autosta ylös auttamaan. Asiakas pakkaa itse kamat autoon. Huomasin sen kuitenkin aiheuttavan asiakkaalle ongelmia ja ilmeestä kyllä näki mitä mieltä asiakas oli saamastaan palvelusta.

        Toisen auton kuljettaja sattuu jo nousevan ylös, mutta päällä on huonosti istuvat ja paskaset dresmanin pöksyt ja jo vuosia sitten pieneksi jäänyt päälle marinoitunut nahkatakki. Partaa ei ollut ajettu muutamaan viikkoon, olikohan käyty edes suihkussakaan. Hymyä on turha odottaa, vain vieno murahdus vastaukseksi asiakkaan tervehdykseen. Vaikka kuljettaja ylös nouseekin niin asiakkaalle ovea ei avaa kukaan, vaikka se palveluammatissa kuuluisi ihan normaaliin sivistyneeseen käyttäytymiseen.

        Jonossa kolmantena ollut kuljettaja veti vielä röökiä autossa. Ikkuna pikkasen vain raollaan ettei savut pääsisi karkuun. Kun oli päässyt filtteriin asti, jätkä tökkäs natsan ikkunasta ulos ja painoi heti ikkunan kiinni. Autossa leijaili vielä hyvästi savua kun seuraava poka tuli kyytiin.

        Taannoin itse stadissa matkustin taksilla. Kuljettajalla oli kirjavat shortsit ja valkoinen t-paita. Kuskin hiukset oli noin ristiselkään asti ja hän tykkäsi vielä heittää sen hämynsä niskatuen yli niin että se letti roikkui mun sylissä. Meinasin vetää sen solmuun niskatuen ympärille, mutta en sitten viittinyt.

        Alalla on vallalla yleinen välinpitämättömyys ja itsekeskeisyys. Ollaan niin olevinaan että kuvitellaan ettei asiakkaitaan tarvitse mitenkään huomioida. Pääasia että itsellä on hauskaa ja mielummin asiakkaan kustannuksella.

        Voi toki olla että olen asenteellinen ja otanta oli pieni. Saattoihin olla että kaikki stadin tähtikuljettajat osui juuri silloin samalle tolpalle. Epäilen kuitenkin että näitä tähtikuljettajia on enemmänkin.

        Ero Kovasen kuljettajien ja muiden välillä on silmiin pistävä, Kovasen eduksi. Yrityskuvalla on merkitystä ja pienetkin asiat vaikuttaa siihen. Monella ja niin minullakin on sellainen mielikuva että jos haluaa Stadissa laatua ja palvelua, pitää soittaa Kovaselle. Jos taas ei ole niin väliä, kunhan pääsee johonkin, soitetaan HTD:lle. Htd on rihkamaa myyvä halpahalli ja kovanen taksialan Stockmann. Syy tähän on ammattiylpeyden puute, väärä rekrytointitapa ja keskuksen toimintatapojen noudattamattajättäminen. Tarkastajia todella tarvitaan ja heidän valtuuksiaan pitäisikin lisätä ennemminkin kuin vähentää.

        Aika moni kuljettaja yksinkertaisesti toivoo saavansa kenkää. Ei se sen kummempaa ole. Paska asiakaspalaute, sakkojen takia hyllylle menevä ajokortti, taksitarkastajan antamat ajokiellot jne. Kaikki nämä ovat vain plussaa, jos ne johtavat potkuihin ja karenssittomaan kortistoon siirtymiseen. Ja syy tähän on alan palkkaus, joka näinä huonoina aikoina on kertakaikkiaan ala-arvoinen sekä tietenkin työ itsessään, joka on mitä on.

        Täytyy muistaa, että nykyään varsin suuri osa tulee alalle työttömyysputkesta te-toimiston maksaman kurssin kautta. Osa ehkä löytää sateenkaaren pään, mutta moni pettyy alaan ja alkaa muutaman kuukauden jälkeen haluta pois muihin hommiin tai takaisin kortistoon.


    • Ei koskaan kovasella

      On se. Kovasen kuskit siistejä...hoh hoijaa. Pitkät tukat auki ajavia nimenomaan parhaat päivänsä nähneisiin Dresmanin kiiltoperse pukuihin sonnustautuneita vuorottomia pellejä. iNäistä laadukkaista puvuista on vielä puvuntakit kivasti kuluneet kiiltäviksi turvavöiden kohdalta. Siistiä ja edustavaa.Vetävät tupakkaa autossa ovi auki. Useimmat ko firman kuskeista noviiseja. Se siitä laadusta. Mihinkään ei osata ilaman navigaattoria.

      Lisäksi Kovanen syö muitten kuskien leipää ajattamalla vuorottomia autoja ja käyttämällä pikkubusseja (laittomasti) taksiliikenteessä.

      • sdfgtyuji8ol9p8

        Kyse onkin siitä miten asiakkaat sen mieltää. Sillä ei ole vitunkaan merkitystä mitä mieltä kolleegat on.


      • lenkkitossu

        Kyllä Kovanen on huomattavasti parempi kuin HTD. Siinä onkin tänä päivänä ainoa tapa asiakkaalla valita taksi jos nopeasti se tarvitsee.
        HTD kun ei millään lailla saa tasoa ylös koko porukalla, vaikka kuinka tekisi töitä sen eteen.
        Taxifyn kaltainen järjestelmä, toteutti sen kuka hyvänsä, antaa asiakkaalle edes hieman lisää mahdollisuutta valita minkä taksiyhtiön palveluksia käyttää.
        Nykyiset taksikeskukset ovat ajastaan jäljessä auttamattomasti. Tasapäistävä "peruskoulu" systeemi ei vaan toimi. Nykyjärjestelmässä pysyy mukana todella karmeassa kunnossa olevalla kalustolla todella karmea kuljettaja, jos vaan housut on suorat ja sininen paita.
        Todellista laatua ei saada ylös muuten kuin antamalla asiakkaiden päättää mitä yritystä rahoittavat, ja tähän soppaa taksikeskuksien on turha pistää lusikkaansa.
        Vaihtoehdon kaikki pisemmälle ajattelevat ymmärtävät. Se on alan kokonaan vapauttaminen uusille yrittäjille. Silloin alkaa todellinen pudotuspeli myös vanhempien autoilijoiden keskuudessa.
        Korkea aika taksikeskuksienkin lopettaa toi siili puolustus ja kaiken vastustus.
        Stadin seudulla tarkastajat lähinnä pellejä jotka valittu hommaan siksi että jonkun sekin pitää hoitaa. Kollega vahtii kolleegaa, hyvältä kuulostaa, jep,jep..


    • Riitti kovanen

      Asiakas toteaa. Uusia kuskeja Kovasella paljon. Myös epäsiistejä. Ennen käytin en enään. Muutaman kerran kun myöhästyivät tilaamastani kyydistä niin riitti. Se laadusta.

    • Lukekaa kysymys

      Urpot. Kysymys koski taksitarkastajia.

    • Pirssiesa

      Htd:n asema on tällä hetkellä vaikea.Mutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikiki Stadin pirssit ovat tilausvälityksen piirissä.Kilpailuvirasto älähtää välittömästi jos koitetaan nämä alan mätämunat koitetan sulkea ulos systeemistä,mutta toisaalta ollan vaatimassa laatua kovaan ääneen.Laatukuljettaja järjestelmä on askel oikeAan suuntaan,mutta tässäkin kävellään ohuttä nuoraa pitkin,ettei vaan työllistämisarpajaisista ammatilittensä saaneita mamuja vaan syrjitä.Liitteitä myöntävät viranomaiset kyllä antavat ajoluvan jos osaat sanoa suomeksi "ei ummarra,mihi haluaa" ,ja ovat sitten vaatimassa laatua.Mitä widd..a Htd sitten asialle voi?Laatukuskijärjestelmä tuli liian myöhään,peli menetettiin jo.Viden vuoden kuluttua asiakaiden on syytä tietää mistä taksinsa tilaa,ja siitä huolimatta kannattaa varautua nykyistä kalliimpaan,mutta huonompaan palveluun.Kohta joku esa vinkuu kohta että taksit ei palvele nytkään,vaan ryöstävät asiakkaita hinnoillaan.Ainakin minä palvelen,avaan ovet,kannan kauppakassit kotiin asti,taluttelen mumot terkkariin yms.Tietenkin jos jurrinen esa saapuu vittuilemaan takapenkile,pääsee kotiin,mutta avaa oven ihan itse.

      • lenkkitossu

        Käsittääkseni tämä laatukuski järjestelmä on aika kevyttä valintaa vielä?
        HTDn pitää vaan nostaa perälauta auki ja jakautua rajusti, vaikka vain ihan kuppikunnittain. En näe mitään muuta mahdollisuutta kuin useat keskukset jos halutaan saada laatua aikaiseksi. Toinen vaihtoehto on se taxify.
        Paketti esim Helsingissä on jo niin iso ettei sitä saada millään mahtumaan yhteen tasalaatuiseen systeemiin, varsinkin kun kuljettajien ja autoilijoiden taso on niin kirjava.
        5 vuotta, toivottavasti ei. Asiakkaana haluan valinnan mahdollisuuden jo aikaisemmin.


      • tepposetämoi
        lenkkitossu kirjoitti:

        Käsittääkseni tämä laatukuski järjestelmä on aika kevyttä valintaa vielä?
        HTDn pitää vaan nostaa perälauta auki ja jakautua rajusti, vaikka vain ihan kuppikunnittain. En näe mitään muuta mahdollisuutta kuin useat keskukset jos halutaan saada laatua aikaiseksi. Toinen vaihtoehto on se taxify.
        Paketti esim Helsingissä on jo niin iso ettei sitä saada millään mahtumaan yhteen tasalaatuiseen systeemiin, varsinkin kun kuljettajien ja autoilijoiden taso on niin kirjava.
        5 vuotta, toivottavasti ei. Asiakkaana haluan valinnan mahdollisuuden jo aikaisemmin.

        mee myt muualle lobbaamaan sitä taxifytä, sama kirjoittaja joka ketjussa. Varmaan joku kovasen lobbari. Kovasen palvelut nykyään todellista pelleilyä kuskeilta. Tila dösässä kerran ei voinut maksaa kortilla eikä virolaisella ollut antaa 20e setelistä takaisin, useamman kerran väärissä osoitteissa,ei tunneta reittejä siinä nyt aluks. En enää käytä palveluja,juurikaan yhtään.


      • esti pele
        tepposetämoi kirjoitti:

        mee myt muualle lobbaamaan sitä taxifytä, sama kirjoittaja joka ketjussa. Varmaan joku kovasen lobbari. Kovasen palvelut nykyään todellista pelleilyä kuskeilta. Tila dösässä kerran ei voinut maksaa kortilla eikä virolaisella ollut antaa 20e setelistä takaisin, useamman kerran väärissä osoitteissa,ei tunneta reittejä siinä nyt aluks. En enää käytä palveluja,juurikaan yhtään.

        Mitä?
        ONko kovanen mennyt taxifyyn? No sit varmaan muutkin voi vapaasti liittyy.


      • Kävelykenkä
        lenkkitossu kirjoitti:

        Käsittääkseni tämä laatukuski järjestelmä on aika kevyttä valintaa vielä?
        HTDn pitää vaan nostaa perälauta auki ja jakautua rajusti, vaikka vain ihan kuppikunnittain. En näe mitään muuta mahdollisuutta kuin useat keskukset jos halutaan saada laatua aikaiseksi. Toinen vaihtoehto on se taxify.
        Paketti esim Helsingissä on jo niin iso ettei sitä saada millään mahtumaan yhteen tasalaatuiseen systeemiin, varsinkin kun kuljettajien ja autoilijoiden taso on niin kirjava.
        5 vuotta, toivottavasti ei. Asiakkaana haluan valinnan mahdollisuuden jo aikaisemmin.

        Eli edellinen selkokielelle = kustaan taas omiin kenkiin eikä uskota alkaa kohentamaan sitä pukeutumista, siisteyttä ja palvelualttiutta ajoissa. Montako vuotta ruotsissa meni alan vapauttamisen jälkeen kunnes asiakkaat alkoivat tilata autoja vain laadukkaista keskuksista?


    • Mitä Urpoja

      Missä niin luki et Kovanen on mennyt taxiflyhyn? Taivas mitä urpoja täällä on. Mitä Kovaseen tulee niin todella laadutonta palvelua nykyään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe