win 8:n turhat ohjelmat

turhuuksia?

Haluaisin poistaa kaikki tarpeettomat ohjelmat. Ohjelmalista on nseuraavanlainen:

http://aijaa.com/nm6yWi

http://aijaa.com/pl0zd7

Mitä kannattaa ja voi poistaa turvallisesti?

4

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämä kannattaa poistaa

Adobe Air
      Lenovo system update
      Nitro Pro ( Korvaa Sumatra pdf reader)
      Skype ( Jos et tarvitse tai jos kukaan muu ei tarvitse)
      Firefox ( Kolmea selainta en käyttäisi vaan max 2 kerrallaan koneella)

• Joo joo.

Adobe airin jälkeen älä imettele miksi ei lenovon apuohjelmat toimi tai photoshopit sun muut.

• turhuuksia?

Lähinnä haeskelen sellaisia mitkä hidastavat konetta. Osan Lenovohidastajista olen jo poistanut.

Airplane led? en tiedä mikä se on,mutta jos se on joku lentomatkustukseen liittyvä juttu, niin silloin se minun osaltani joutaa pois ellei aiheuta muita ongelmia.

Mielelläni poistaisin kaikki loputkin Lenovoon viittaavat jututkin, koska ne näköjään hidastavat koneen käynnistystä huomattavasti. Osa kai kuitenkin tarpeellisia ajureiden ja muun toimivuuden kannalta.

SugarSync lienee jotain pilvihommia ja jos sen poisto ei aiheuta ongelmia, niin poistoon.

Bluetoothillakaan ei ole käyttöä. Onko turvallista poistaa?

• Eli tuon Sugersync ohjelman ja Airplane voi poistaa mutta ei tuota bluetoothin hallintaohjelmaa. Se voi aiheuttaa ongelmia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1668
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1247
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1145
    7. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      117
      1109
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      113
      1106
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      969
    Aihe