Millainen liittymä

Natiseva näppis

Minulla on pöytäkone ja siinä Soneran 8/2 megainen ADSL liittymä, sain vuoden vaihteessa myös uuden WLAN ASDL modeemin joka näyttää toimivan. Maksan kuukaudessa 24.90€.
Otan ja käsittelen lähes päivittäin digikuvia ja olen hankkimassa läppäriä reissujani varten, enkä tiedä kuinka hoitaisin ne yhtä näppärästi tabletilla joista en ymmärrä mitään.
Sitäpaitsi opettelin juuri W XP:n jälkeen käyttämään W 8.1:tä
Vuokrasin talveksi asunnon Kanarialta ja vuokraan kuuluu ilmainen WLANin käyttö, joten tarvitsen neuvoja siitä, millaiseksi muokkaan liittymäni, kun tarvitsen käyttää läppäriä ulkomailla wlanissa, kotona olohuoneessa omassa wlan-verkossa samalla aikaa kun vaimo surffaa pöytäkoneella, ja kotimaan reissuilla mokkulamodeemin avulla Lapin saunamökillä.
Onko se siis joku tuplaliittymä vai tarvitsenko kaksi eri liittymää?
Ja onko Sonera halvempi kuin DNA tai Saunalahti?

1

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhtybtyby

Nykypäivänä saa usein lukea uutisia hakkereista jotka ovat murtautuneet sinne ja tänne, ja uhkaavat julkistaa henkilöiden tietoja ym. ellei joku tee sitä ja tätä.

Lähdetään ilman muuta mukaan leikkiin, ja aletaan julkaista hakkereitten nimiä ja tietoja aina kun siihen on 100% todisteet. Usein nämä hakkerit työskentelevät isoissa it-alan yrityksissä, esimerkiksi kuten tämän viestin hakkeri jonka työnantajana toimii CGI Group Sweden. Ruotsissa tuli muuten uusi laki koskien tietomurtoja vähän aikaa sitten, jossa maksimi rangaistus on jopa mukavat 6 vuotta vankeutta Suomen naurettavan 1 vuoteen verrattuna. Esimerkiksi tämä viestissä mainittu hakkeri on laskelmien mukaan syyllistynyt yhteensä vähintään 20 eri rikosnimikkeeseen jota löytyy Suomen lakikirjoissa, joten saattaa olla että jokin päivä kakkua syödään pidemmän aikaa.

Kaikki mukaan hakkereiden vastaiseen kampanjaan, jos nimi löytyy niin rohkeasti esille vain. Sitä saa mitä tilaa, vai miten se sanonta menikään??

Andreas Frost

1969-08-13-XXXX

Puhelinnumero

090-13 82 72

Osoite

Mariehemsvägen 39 E

906 52 Umeå

http://i.imgur.com/OnOs1xD.jpg

https://se.linkedin.com/pub/andreas-frost/30/a35/250

-----------------------------------------------------------------

Pyöräily on mukava laji, melkein yhtä mukava kuin tietokoneiden ja puhelimien hakkerointi?

Vai mitä koo-mikko Nokia Networksilla on mieltä?

http://www.valkeakoskensanomat.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196034641333&ssbinary=true

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe