Tällainen vanha jermukin hiukan liikuttui tämän uutisen lukiessaan.
http://yle.fi/uutiset/ukrainan_lippu_hulmusi_hetken_moskovalaisen_pilvenpiirtajan_huipulla/7423207
Eläköön Ukraina!
8
273
Vastaukset
- Prokaatio
Mitä Ukrainan lippu tekee ulkomaisen valtion katolla. Vai haluatko että Venäjä tulee heiluttamaan lippujaan Suomen presidentin linnnan tai eduskuntarakennuksen katoilla.
- YÄK_Putin
Mitä Venäjän liput tekevät Ukrainassa, tiltun pöljä?
- Kolehmainen
Ukrainan lippu Stalinin torinin huipulla! Kyllä venäläläsiä on nyt nöyryytetty. Moskovan näyttävimmässä paikassa liehuu vapaan Ukrainan lippu!
Valitettavasti venäläinen ei enää ymmärrä tätä. Hänet on jo aivopesty uskomaan, että fasistit ovat ottaneet vallan Ukrainassa. Ja korkeintaan terroristit voivat viedä lipun Stalinin torniin.- zerar
Kyllä,Ukrainassa hallitus on fasistinen.
- Erotaan EUsta.
Ukrainan hallitus on fasistinen. Samaa vallaankumousta yrittävät perussuomalaiset ja kokoomus Suomessa. Toivottavasti ei tarvitse heilutella kokoomuksen lippua Suomessa. Ainakaan sitä ei heilutella meidän kotimme katolla. Eikä myöskään EUn lippua.
- Mykola Hohol
Kyllä näitä fasismia hokevia vähä-älyisiä riittää! Katso nyt nyt se väittämäsi fasistivallankumouksen etujoukko vaikka tuolta:
http://per-looks.tumblr.com
Pelottaako?
P.S. Ukrainan hallitus ei ole missään mielessä fasistinen, Putin sen sijaa toimii kuin natsi: kaikki temput sisä- ja ulkopolitiikassa on kopioitu Hitleriltä.
- liputtakaa rohkeasti
"Toivottavasti ei tarvitse heilutella kokoomuksen lippua Suomessa. Ainakaan sitä ei heilutella meidän kotimme katolla. Eikä myöskään EUn lippua."
Älä ole huolissasi. Suomessa ei tarvitse kenenkään heilutella mitään lippua ellei halua. Sen sijaan jokainen SAA heilutella melko vapaasti mitä lippua huvittaa, vaikkapa kokoomuksen tai EU:n. Myös Venäjän lippua voi käyttää, mutta se voi näinä päivinä herättää mieliyhtymiä fasistiseen politiikkaan. - spiderman
Mistähän noita Ukrainan ippuja vois tilata. Jos veis Venäjän lähetyston katolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361