Ongelmani on hyvin kiusallinen. En liho ollenkaan vaikka syön mitä ja jätän liikkumisen pois niin hyvin kuin se vaan on mahdollista. Tiedän, että tekstini todennäköisesti menee väärään paikkaan, muttakun koittaa etsiä asiasta tietoa tuntuu kuin hakkaisi päätä seinään. Esim alipainon alle en tätä olisi voinut laittaa, koska en ole alipainoinen vaan "normaalipainon alarajalla". 183cm ja 63kg.
Olen siis ruumiinrakenteeltani hoikka. Olen yrittänyt kaikki mahdolliset temput ja laittanut ruokavalion kuntoon, myös kuntosalia on kokeilut. Tässä ongelmaksi muodostui, ettei minuun kertynyt lihasmassaa. Toki lihakset vahvistui, mutta mitään muutosta ei painon / koon suhteen ollut huomattavissa. Minulla on myös aina verisuonet aivan pinnassa, samalla tavalla kuin jollain bodarilla, joka on laskenut rasvaprosenttinsa hyvin alas..
Netti on täynnä tekstejä liittyen asiaan "näin karsit kesäkilot pois" "näin eroon liikalihavuudesta". Miksi ei voi olla mitään kirjoitusta missään siihen, että kun niitä kesäkiloja ei mistään saa..
Tiedän, että voi kuullostaa typerältä, että haluan itseeni läskiä. Tilanne vain on se, että olen hyvin hoikka ja kokooni nähden vahva. Minua myös kiinnostaa hyvin paljon, miksi en saa kehooni kertymään rasvaa kun jokainen muu tuntuu siinä "onnistuvan". Tekstini saattaa olla hiukka sekava, pahoittelen sitä.
Miksi toinen lihoo
4
127
Vastaukset
- Älä lihota itseäsi
Olet varmasti nuori mies, joka pitää itseään hintelänä. Juoksu ja muu sen tyyppinen aerobinen liikunta kuluttaa kaloreita ja kiinteyttää, mutta ei kasvata lihaksia. Jos haluat kasvattaa lihaksia, mene kuntosalille ja teetä kunto-ohjelma ja/tai ryhdy uimaan. Uimarit ovat lihaksikkaamppia kuin juoksijat. Ilman liikuntaa kehosi pienee, koska lihakset näivettyvät.
Läskiä ei todella kannata kerryttää yrittämällä lihottaa itseään. Jos olet normaalipainoinen, ole tyytyväinen. Iän myötä rotevoidut joka tapauksessa. Miehille liikakilot tulevat vatsaan ja kaljamaha tuskin on se, mitä tavoittelet. Lihottaminen tarkoittaa luonnostaan hoikalle käytännössä leivän, ym. energiapommien syömistä ja se ei ole terveellistä. Vaikka kuinka paljon söisit, syö terveellisesti!
Mitä vikaa on siitä, että verisuonet näkyvät käsivarsissa? Monet olisivat sinulle niistä katellisia.
Kysymykseesi, miksi joku toinen lihoo ja sinä et, on satoja eri syitä yli kolmesta sadasta geenistä alkaen. Netti on täynnä tietoa, jos aihe kiinnostaa. - mättöö mättöö
Kyllä sun on pakko lihoa, kun syöt enemmän kuin kulutat. Sehän on hoikkien käänteinen mantra täällä!!
- riski puhuu
Ryhdyt syömään joka ilta pitsaa tai muuta tosi tuhtia ruokaa, ja juomaksi pari olutta. Mielellään sellaista oikein tummaa ja ravitsevaa guinness-tyyppistä.
Aamulla vetelet vaaleita voikkuleipiä, joihin laitat kaikki mahdolliset päälliset. Kaakaota tai kahvia/teetä. Ja mitä nyt keksitkään siihen lisäksi.
Päivällä pottumuusia ja jotain tuhtia, makkaraa vaikka tai pihviä. Älä unohda salaatteja, niistä saa kaikenlaista vitamiinia ja muuta hyvää. Saa niistä kaloreitakin, jos osaa laittaa juustot ja kastikkeet kohilleen.
Muistat haukata välipalaksi kunnolla mahantäytettä, ei mitään yhtä hedelmää tai pullasiivua: leipää, piirakkaa, hampurilaista, kunnon iso munkki tms...ja vaikka jotain sokeroitua jugurttia...
Kyllä se siitä.
Äläkä liikoja liiku kun keräät massaa.
Kun olet saanut sitä massaa vaikka parikymmentä kiloa, niin vaihda syömisiä terveellisempään, ja lisää huomattavasti proteiinia. Tässä vaiheessa vasta sitä voimaharjoittelua kuntosalilla.
Yllä kuvatulla tavalla hankittiin muskeleita ennen vanhaan Amerikassa. Atkinsin ensimmäisiä dieettejä oli nimenomaan lihaksenkasvatusdieetit, joissa ensin lihotettiin, ja kertynyt läski muutettiin lihakseksi.
Toimii hintelillä paremmin kuin mikään muu. - ravinnon merkitys
Syöt kokonaisuudessaan erittäin vähän, eli kuten pienet tytöt siitä vain kyse!
Ravinnosta myös puuttuu hyvät rakennusaineet joka kasvattaa lihasmassaa jota ilmeisemmin kaipaat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893774- 252126
- 2002062
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871594PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3491508Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901181Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo151149- 931120
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926