ensin mainostetaan kuinka näkyy ilmaiseksi 21.8-24.8 kaikille ja totuus on että Kanavat ovat auki kaikille Kaisanetin kaapeli-tv ja laajakaista-tv-asiakkaille 21.8.-24.8.2014. http://www.kaisanet.fi/kanavat_auki
ja mikä vitun kaisanet
mtv total huijarit
4
352
Vastaukset
- Myös DNA:lla näkyy..
Näkyy myös DNA:lla: MTV Total -paketin kanavista vapaakatselussa on DNA:n kaapeliverkossa kaikkiaan yhdeksän kanavaa - MTV Fakta, MTV Juniori, MTV Leffa, MTV Max, MTV Max HD, MTV Sport 1, MTV Sport 1 HD, MTV Sport 2 ja MTV Sport 2 HD. Antenniverkossa avoinna on kahdeksan ja DNA Welho MatkaTV -palvelussa viisi kanavaa. Kanavat ovat tarjolla maksutta, ilman salausta torstaista sunnuntaihin 21.-24. elokuuta.
DNA Welho MatkaTV:n tilaajille vapaakatseluun avataan MTV Fakta, MTV Juniori, MTV Max, MTV Sport 1 ja MTV Sport 2. - pettynyt1111111
ei muuten näy... koko päivän oon kanavalistaa päivittäny
- manselainen
siis niin valheellista mainontaa!! lukee bussipysäkilläkin et kaikille...eipä näy!
- topi2014
ei todellakaan näkynyt kanavan kanavaa.täyttä kusetusta koko maikkarin touhu!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy381021Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740