ensin mainostetaan kuinka näkyy ilmaiseksi 21.8-24.8 kaikille ja totuus on että Kanavat ovat auki kaikille Kaisanetin kaapeli-tv ja laajakaista-tv-asiakkaille 21.8.-24.8.2014. http://www.kaisanet.fi/kanavat_auki
ja mikä vitun kaisanet
mtv total huijarit
4
358
Vastaukset
- Myös DNA:lla näkyy..
Näkyy myös DNA:lla: MTV Total -paketin kanavista vapaakatselussa on DNA:n kaapeliverkossa kaikkiaan yhdeksän kanavaa - MTV Fakta, MTV Juniori, MTV Leffa, MTV Max, MTV Max HD, MTV Sport 1, MTV Sport 1 HD, MTV Sport 2 ja MTV Sport 2 HD. Antenniverkossa avoinna on kahdeksan ja DNA Welho MatkaTV -palvelussa viisi kanavaa. Kanavat ovat tarjolla maksutta, ilman salausta torstaista sunnuntaihin 21.-24. elokuuta.
DNA Welho MatkaTV:n tilaajille vapaakatseluun avataan MTV Fakta, MTV Juniori, MTV Max, MTV Sport 1 ja MTV Sport 2. - pettynyt1111111
ei muuten näy... koko päivän oon kanavalistaa päivittäny
- manselainen
siis niin valheellista mainontaa!! lukee bussipysäkilläkin et kaikille...eipä näy!
- topi2014
ei todellakaan näkynyt kanavan kanavaa.täyttä kusetusta koko maikkarin touhu!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018751Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1703119- 171554
- 741066
- 761048
- 271015
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss74912- 65890