Tietääköhän joku Nero Miksi kun Laitan tietokoneen (Windows7) Lepotilaan. ja kun käynnistän uudelleen Tietokone käynnistyy kyllä mutta. Näyttö pysyy Pimeänä, elikkä Kun on Lepotilatoiminto päällä. sitten kun painan näppäimistöä käynnistääkseen koneen. kas vain näyttö pysyy pimeänä.?1
Lepotilatoiminto rikki?
4
132
Vastaukset
- pcboy112233
Näytönohjaimen kanssa jotain häikkää.
Onko uusimmat ajurit asennettu näytönohjaimelle?
Tapahtuuko tuota pimeänä pysymistä jos sammutat koneen kokonaan ja käynnistät uudestaan?
Vika voi olla myös siinä että kuva tulee ulos eri portista kuin mihin näyttö on kytketty. Kokeile painaa Windows-nappi pohjassa P-kirjainta näpäyttämällä sitten painat joko nuoli oikealle tai vasemmalle ja painat Enter-nappia. Sillä tavoin kuvan ulostuloa voi muuttaa. - Tietokonemies
Lähtee Normaalisti käyntiin kun sammuttaa kokonaan tai käynnistää koneen uudelleen, vain lepotilatoiminto toimii siihen asti normaalisti kun sen laittaa päälle. mutta kun hiirestä liikauttaa tai näppäimisön nappeja painaa. kone lähtee käyntiin mutta ei tule kuvaa. näyttö pysyy pimeänä. Ajurit on vaihettu Näytönohjaimelle,Emolevyn piirisarjalle myös vaihettu. kaikki johdot olen katsonut että ovat kiinni. ja paikoillaan.
- 3Timo
Oisko sul joku juuttaan eanha monitori, joka ei yksinkertasesti ymmärrä näit uuempia ACPI systeemeitä?
PS: saaks sä muute siitä mitään näkymään, kun painat siitä monitorin virtanapista sen sammuksiin, ja sit takas? - tietsikka mies32
Tämä näyttö on Lg Flatron L1919s Littunäyttö Monitorin virtanappia painamalla ei tule kuvaa. Itse luulen että kyseessä voi olla viallinen Virtalähde. Tainnu kuumentua joskus liikaa. Kaikkea olen kokeillu Vaihtaa ajureita Biossia olen säätänyt. Patteria en ole irroittanut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354239Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2131364- 301083
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871058Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461030Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62984