Tietääköhän joku Nero Miksi kun Laitan tietokoneen (Windows7) Lepotilaan. ja kun käynnistän uudelleen Tietokone käynnistyy kyllä mutta. Näyttö pysyy Pimeänä, elikkä Kun on Lepotilatoiminto päällä. sitten kun painan näppäimistöä käynnistääkseen koneen. kas vain näyttö pysyy pimeänä.?1
Lepotilatoiminto rikki?
4
137
Vastaukset
- pcboy112233
Näytönohjaimen kanssa jotain häikkää.
Onko uusimmat ajurit asennettu näytönohjaimelle?
Tapahtuuko tuota pimeänä pysymistä jos sammutat koneen kokonaan ja käynnistät uudestaan?
Vika voi olla myös siinä että kuva tulee ulos eri portista kuin mihin näyttö on kytketty. Kokeile painaa Windows-nappi pohjassa P-kirjainta näpäyttämällä sitten painat joko nuoli oikealle tai vasemmalle ja painat Enter-nappia. Sillä tavoin kuvan ulostuloa voi muuttaa. - Tietokonemies
Lähtee Normaalisti käyntiin kun sammuttaa kokonaan tai käynnistää koneen uudelleen, vain lepotilatoiminto toimii siihen asti normaalisti kun sen laittaa päälle. mutta kun hiirestä liikauttaa tai näppäimisön nappeja painaa. kone lähtee käyntiin mutta ei tule kuvaa. näyttö pysyy pimeänä. Ajurit on vaihettu Näytönohjaimelle,Emolevyn piirisarjalle myös vaihettu. kaikki johdot olen katsonut että ovat kiinni. ja paikoillaan.
- 3Timo
Oisko sul joku juuttaan eanha monitori, joka ei yksinkertasesti ymmärrä näit uuempia ACPI systeemeitä?
PS: saaks sä muute siitä mitään näkymään, kun painat siitä monitorin virtanapista sen sammuksiin, ja sit takas? - tietsikka mies32
Tämä näyttö on Lg Flatron L1919s Littunäyttö Monitorin virtanappia painamalla ei tule kuvaa. Itse luulen että kyseessä voi olla viallinen Virtalähde. Tainnu kuumentua joskus liikaa. Kaikkea olen kokeillu Vaihtaa ajureita Biossia olen säätänyt. Patteria en ole irroittanut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486318Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki734353- 483915
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213276- 1972990
- 402712
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132579törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202556- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508