Volkswagen Golf GTI 1.8-16v ABS-jarrut (-91)

Hätääntynyt vw mies

Juu elikkä käytössä siis vuoden -91 jenkkimallin vw golf 1.8gti-16v. Katsastus jäi ainoastaan siitä kiinni, että jarrupoljin painuu liian syvälle(lattiaan) Viaksi nyt aikalailla tainnut ilmetä se, että USA:n erikoismalli kyseessä eli golfeissa ei kuullu olla -91 vuodesta abs-jarruja ja siksi vähän ikävämpi homma. Jarrupääsylinteri aivan erilainen kuin muissa vastaavan mallisissa. Osan teko lopetettu vuonna 2010 ja tällä hetkellä uusi osa jenkeistä tilaamalla maksaa 2000-2800€! Leima on jo loppunut mutta auto erittäin tärkeä ja muuten täysin toimiva! Ajattelin että voisiko absit poistaa tai onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa tilannetta? Apu olisi tärkeää! Ja loppuun vielä kuvia kyseisestä jarrupaketista: http://i40.photobucket.com/albums/e234/Miksu7/IMG_1823_zps34f7e9b4.jpg

2

122

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hätääntynyt vw mies
    • kelle säästät?

Tuolla 2000-2800e:llä saa jo paljon uudemman, hyvän käyttöauton. Oletko tullut sitä ajatelleeksi? Ei niihin vanhoihin rotiskoihin kannata sentään rakastua, jos ymmärrät, mitä tarkoitan. Tuonhan saa sitäpaitsi kohta jo museorekisteriin.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      115
      1609
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      56
      747
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      147
      747
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      611
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      601
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      226
      595
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      589
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      567
    Aihe